kun 6.000 tilskuere

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Thomas Lund

kun 6.000 tilskuere

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg undrer mig meget over tilskuertallet igår. Der var kun 6.000 (og det så heller ikke ud af mere), men hvordan kan det være at folk ikke mødte op?

Betyder det virkelig så meget at det regner? Jeg fatter det simpelt hen ikke. Jeg havde forventet omkring 10.000.

Desuden er jeg også lidt skuffet over at de nordjyske medløbere ikke kunne få flere med på udebane. Hele Nordjylland er jo normalt AaB fans når det går godt for holdet.

Der må da være nogle her på graven der kan fortælle mig om de valgte kampen fra bare fordi den blev vist på TV og det regnede???

Lund
Senest rettet af Thomas Lund 19. aug 2006, 21:36, rettet i alt 1 gang.

Jannick

Re: kun 6.000 tilskuere

Indlæg af Jannick »

Tror faktisk at regnen havde en del at sige når den alligevel blev vist i TV. Min kærestes kusine droppede det i hvert fald pga vejret og så gad min kæreste heller ikke (nok fordi jeg ikke var helt appelsinfri). Folk tænker måske på at de skal gå langt fra deres bil til de igen er i læ og så måske stå i kø ved indgangen.

Jannick

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Grunden til jeg ikke var der var at det var en lørdagskamp. Jeg skulle selv arbejde, men jeg tror generelt mange andre vælger andre ting end at se fodbold en lørdag aften. Jeg synes ikke tidspunktet er specielt godt, men nu har Viasat jo også prøvet mange forskellige tidspunkter til deres tv-kampe.

Nicolai Kammersgaard

Xort

Indlæg af Xort »

Jeg havde en aftale med nogle andre gutter og kunne derfor ikke..
Men det var ikke vejret der havde noget at sige da jeg selv var ude hele dagen i regnvejret...

Aaes

Indlæg af Aaes »

Generelt er det min erfaring at der er mange folk som arbejde meget som om lørdagen finder tid til at gøre ting med deres familie som de ellers ikke har tid til normalt. (En af disse ting kunne jo så være fodbold)

Men når det så regner oven i hatten, så dropper folk de udendørs aktiviteter og tager i biografen, svømmehallen, bowlinghallen etc.

Nu sad jeg i Skyboxen og i Messecenter Herning boxen som er lige ved siden af vores var der faktisk ingen mennesker, dette undrede mig dog en hel del. Så vidt jeg ved var der heller ikke så mange mennesker i Loungen som der plejer ?

bruno

Indlæg af bruno »

Jeg så genudsenlen af kampen i dag på viasat sport, hende raporteren fortæller at hun lige havde talt med FCM ledsen og de udtaler at ca 3000 til 4000 ikke mødte op pga rengen i forhold til hvor mange biletter de havde solgt.
EB er inde på det samme http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 217964.ece

Til dem der ikke kom pga rengen, mand bliver ikke sælig våd af de få metter fra bilen og ind til tørverjeret.

bruno

Indlæg af bruno »

udendørs aktiviteter !! vi står/sider under tag

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Aaes skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu sad jeg i Skyboxen og i Messecenter Herning
> boxen som er lige ved siden af vores var der
> faktisk ingen mennesker, dette undrede mig dog en
> hel del. Så vidt jeg ved var der heller ikke så
> mange mennesker i Loungen som der plejer ?

Er det ikke den der hedder SAS Messecenter Herning? - De havde da pressemøde inden kampen deroppe, hvad det var om ved jeg ikke.

Aaes

Indlæg af Aaes »

Okay, der plejer bare at være mange deroppe så undrede mig en del !

GamleHoffmann64

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Jannick skrev:
> Folk tænker måske på at de skal gå
> langt fra deres bil til de igen er i læ og så
> måske stå i kø ved indgangen.
>
> Jannick

Ja, der er måske en pointe dèr, men os der bruger bybussen kommer jo til at ligne druknede mus inden vi når over til stadion.

Gamle Hoffmann

Danny

Indlæg af Danny »

Jeg tog ikke derop fordi vi havde sportsfest.. Det er jo også lige sæson for det.. Men vejret har da helt bestemt noget at sige.. Det er da et plus at man er i tørvejr, men derfor kan det jo godt være en kold og klam fornøjelse.. Vejret plejer nu ikke være en undskyldning jeg bruger.. Temperaturen var jo stadig høj..

YahooSeeker [Bot]

Transport til stadion

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

GamleHoffmann64 skrev:
> Jannick skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Folk tænker måske på at de skal gå
> > langt fra deres bil til de igen er i læ og
> så
> > måske stå i kø ved indgangen.
> >
> > Jannick
>
>
> Ja, der er måske en pointe dèr, men os der bruger
> bybussen kommer jo til at ligne druknede mus inden
> vi når over til stadion.
>
> Gamle Hoffmann
>
>
Ja det er jo grotesk at man ikke kan komme til og fra stadion uden en bil. En sølle bybus i timen er hvad der kommer, og den kører ikke engang ud til stadion.

Jeg benytter mig af lift fra folk i bil eller en taxa, hver eneste gang jeg skal hjem fra stadion. Man kan jo ikke regne med det passer med en bus, og desuden så holder de jo op med at køre 22.30.

Kent

Re: Transport til stadion

Indlæg af Kent »

Hekler skrev:
> Ja det er jo grotesk at man ikke kan komme til og
> fra stadion uden en bil.

C-Y-K-E-L

Kent :-)

E!

Indlæg af E! »

Som Bruno også skriver, blev det i TV fortalt at der var mere end 3000 solgte pladser som ikke dukkede op (sæsonkort + løssalg)

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

De sagde under kampen (tv), at der var solgt godt 7000 som jeg husker det. altså er der mindst 1000 som ikke kom. Man havde (mig inkluderet) forventet over 10.000.

Besvar