Black Wolves evaluering !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Aaes

Black Wolves evaluering !

Indlæg af Aaes »

Mmh, var det bare mig eller manglede der i dag, igen, lige 20% ekstra vokal ? Nu sad jeg i en Skybox og jeg skal prøve ikke at helliggøre migselv, men deroppefra ser det ud som om der er mange der deltager aktivt i sangene men uden at åbne munden. Jeg tror at hvis dem som alligevel klapper gør sig den ulejlighed hvertfald at synge med ville det blive meget bedre.
Dog skal det siges at der efter "Speedy's" scoring kom gang i stemmebåndene !
En dag som i dag kunne vi jo ha kørt BonBon-pigespejderne fuldstændigt over. De havde jo INTET at byde på, men vi formår det ikke helt.

TIFO, standard, ikke noget nyt men bestemt heller ikke dårligt.

Og så vil jeg gerne sige at jeg blev meget overrasket da jeg hørte at det i dag var BW der stod for Cheerleader-tjansen ! Hvem var det der gik forrest i den aktion ? :D

Senest rettet af Aaes 15. aug 2006, 16:50, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Black Wolves evaluering !

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Aaes skrev:
-------------------------------------------------------
> Mmh, var det bare mig eller manglede der i dag,
> igen, lige 20% ekstra vokal ? Nu sad jeg i en
> Skybox og jeg skal prøve ikke at helliggøre
> migselv, men deroppefra ser det ud som om der er
> mange der deltager aktivt i sangene men uden at
> åbne munden. Jeg tror at hvis dem som alligevel
> klapper gør sig den ulejlighed hvertfald at synge
> med ville det blive meget bedre.
> Dog skal det siges at der efter "Speedy's" scoring
> kom gang i stemmebåndene !
> En dag som i dag kunne vi jo ha kørt
> BonBon-pigespejderne fuldstændigt over. De havde
> jo INTET at byde på, men vi formår det ikke helt.
>
> TIFO, standard, ikke noget nyt men bestemt heller
> ikke dårligt.
>
> Og så vil jeg gerne sige at jeg blev meget
> overrasket da jeg hørte at det i dag var BW der
> stod for Cheerleader-tjansen ! Hvem var det der
> gik forrest i den aktion ? :D
>
>
>
> "Had, en hensigt om at tilintetgøre noget eller
> nogen. Som følelse betragtet er det ubehageligt
> til det smertefulde at hade. Foragt derimod,
> ligner ligegyldighed, noget som også ligger i det
> danske (og tyske) ord for denne holdning: det, som
> foragtes, agtes ikke, ænses ikke, overses. Foragt
> er en fjendtlig form for ligegyldighed."
>
> Tænker i på det samme som mig ?

OK Aaes. Er enig

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Fremragende Aaes, kunne ikke være mere enig.

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Fuldstændig uenig. Det var rigtig godt fra hvor jeg stod. Men nu stod jeg næsten også i midten. Her kunne det ikke være bedre. Vi sang til vi næsten faldt om. Men selvføgelig kan det altid være bedre. Men det virker dog som om, folk altid er utilfredse. Så find dog andre, der kan være med til at synge eller vær selv med!!!

Aaes

Indlæg af Aaes »

Mmh, jeg synes bare det er utroligt at det kan blive SÅ meget bedre efter at vi scorer ?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

1. halvleg var fesen, mens 2. halvleg blev bedre (andet var også umuligt !).

Aaaaaalt for mange står bare med armene over kors, og har mere travlt med deres øl, pølser eller telefon. Ikke en gang at klappe med gider folk.

En ting der undrer mig lidt er, at sangene mod modstanderne altid får flere folk til at synge med, end sangene som støtter vores eget hold ?

Peter Ross

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Helt rigtigt, Peter. Grundene hertil kan folk så selv spekulere over, men har da selv mine egne idéer omkring det.

Det er simpelt hen så ringe, at folk bare står der med armene over kors, uden hverken at synge eller klappe. Det støtter jo heller ikke os andre, som står og skråler os hæse kampen igennem, at sidemanden bare skuler underligt til én, som om man er dum, fordi man står der og råber.
HALLO??!! I er til fodbold!!

Dahl Nielsen - Sejr trods alt ;-)

Jannick

Indlæg af Jannick »

Nu vi er ved evaluering, er der lige et par ting jeg godt kunne tænke mig at vide:

1: Hvorfor var der ikke flag i midten på den øverste del af tribunen. Nu er det ikke første gang jeg har bemærket det, så derfor kunne det være rart at vide, hvad årsagen er.

2: Er det meningen at "capoens lydanlæg" skal være skruet så højt op? Personligt mener jeg, at det er for højt i forhold til publikums stemmer. Samtidig mener jeg, at det kan være med til at tage initiativet fra folk, så de ikke længere selv starter sange. Hvad gør vi så på udebane når der ikke er en capo?

3: Hvad synger folk, når der synges "Can you hear the..."?

Håber der er nogen der vil tage sig tid til lige at svare.

Forresten vil jeg gerne lige sige flot arbejde til Søren Ross.

Jannick

Takito

Indlæg af Takito »

NU er det da så heldigt at ingen skal bestemme over hvor meget jeg skal synge eller hvornår jeg skal synge. Vil jeg ryge en smøg eller drikke en øl. Så tager jeg mig tid til det. jeg betaler samme pris for min billet som alle andre og har dermed også selv lov til at bestemme hvad jeg har lyst til.

Kom til at tænke på noget helt andet. Da vi skulle spille i Vejle kom der er fint indlæg på graven om at TIFO gruppen gerne så at vi skulle have halstørklæder med. Når de/I nu tager stilling til et sådanne initiativ. Var det så ikke på sin plads at de selv havde det med.? Man skal jo ikke komme med forslag som man ikke selv støtter op om

Xort

Indlæg af Xort »

1. kan jeg ikke personligt svare på..

2. har godt nok kun været med til en udebanekamp.. men der var også capo..

3. Så vidt jeg kan høre synges der.. "can you hear the Aab sing, i cant hear no fucking shit...

Aab skal du naturligvis skifte ud med modtanderholdets navn...

Jannick

Indlæg af Jannick »

Synger DU det? Og hvad med jer andre? Har efterhånden hørt så mange versioner, så måske det lige skulle slåes fast, hvad det er, der skal synges. Mange af versionerne kunne få selv den døveste engelsklærer til at græmme sig.

Hvad synes I andre? Er det et generelt problem eller er det kun denne ene sang?

Jannick

Aaes

Indlæg af Aaes »

1. Er mig også en gåde. Måske har vi ikke flere flag end der var igår ?

2. Mmh, oppefra skyboxen lyder det præcist ligeså højt som en evt. megafon. Men i forhold til 1. kamp var det langt bedre denne gang. På tv kunne man faktisk næsten ikke høre lydanlægget denne gang.

3. "Can you hear the AAB sing ? Noooo, Noooo ! Can you hear the AAB sing, I cant hear no fucking sing/shit (?)" Sådan er den ! :) Hehe.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jannick skrev:
> 1: Hvorfor var der ikke flag i midten på den
> øverste del af tribunen. Nu er det ikke første
> gang jeg har bemærket det, så derfor kunne det
> være rart at vide, hvad årsagen er.

"Problemet" er, at det ofte har været svært at flage ordentligt deroppe, når der har været tætpakket, men i går kunne der sagtens have været et, da der var langt færre tilskuere end vi havde ventet. Det er klart noget vi kigger på.

Peter Ross

Jannick

Indlæg af Jannick »

Vil du ikke lige lave en korrekt oversættelse af "I cant hear no fucking sing"?

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Skal det være grammatisk korrekt skal vi synge "I can't hear them fucking sing"

Mht. lydanlægget skal det måske skrues en tand ned, men ellers virkede det da 100 % igår?

Lund

Besvar