Nye sange...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jannick

Re: Nye sange...

Indlæg af Jannick »

1: Hvorfor kører jeg mit eget løb?

2: Mener du at jeg skal støøte ethvert fjols der kommer med en idé? Eller hvad mener du ellers med "ingen opbakning"?

3: Synes JEG ikke, at det er godt med nye sange?

4: Tror du hellere, at jeg vil have stilhed?

5: Hvad mener du med at jeg "føler konkurrence"? Tror du ikke at jeg vil have, at andre laver sange?

Jannick

Jannick

Indlæg af Jannick »

Mener du, at folk der er utilfredse med en enkelt tekst skal lukke røven og gå et andet sted hen for, at de øvrige kan skabe en stemning, der gør det sjovere for DIG at gå til bold?

Jannick

Xort

Indlæg af Xort »

1. du er den eneste med den holdning at det er noget l... der er blevet laver

2. nej, men mener heller ikke du skal bombe det tilbage til ukendelighed...

3. det virker ikke sådan

4. det håber jeg ikke... så er det bare med at støtte op om nye sange..

5. ja at du åbenbart ikke vil have andre skal skrive sange til BW?

6. stillede du dig bare med armene over kors da (hvis) de prøvede sangende af idag?

Jannick

Indlæg af Jannick »

Utroligt, at du kan få så meget lort ud af, at jeg er uenig omkring teksterne til to sange.

Og nej jeg stod ikke med armene over kors. Jeg sang med på sangen (nr. to) fordi jeg synes melodien er skide god og teksten kan sagtens bruges selvom jeg mener at den kunne være bedre. Og så var jeg jo nødt til at synge nu når du ikke var tilstede ;-)

Jannick

Xort

Indlæg af Xort »

Jamen så takker jeg da for at du ville gøre lidt for min indsats...

Nu vi er ved at jeg ikke var til stedet?

var der virkelig kun 6000 på stadionet?

Chap

Indlæg af Chap »

Nu prøvede vi faktisk sangen med "Super - Midtjylland - 3 point - ska' vi ha" af i dag, og jeg synes det fungerede rigtig godt. Der var en masse der sang med, og jeg fornemmede, at folk godt kunne lide den. Personligt er jeg rigtig glad for den, idet det er en sang, som man rigtig kan synge videre på. Det er ikke en der stopper brat op, men en som man kan synge i lang tid.

Det eneste minus ved deni dag, var lige at trommeslageren kun trommede 2 gange, da de hurtige strofer kom, så trom lige 3 gange næste gang trommeslager, så er den der vist.

Jannick

Indlæg af Jannick »

Kunne ikke være meget mere enig (Selvom jeg godt kunne tænke mig en ændring i teksten ;-)), specielt hvad angår trommen (ååh nej nu kommer der nok nogen og siger at jeg selv kan tromme så).

Jannick

Xort

Indlæg af Xort »

hehe.. ja hvis du er utilfreds... nej.. konstruktiv kritik er i orden da... bare meld ud hvad du synes der skal ændres.. ellers er det lidt svært at ændre.. ;)

Jannick

Indlæg af Jannick »

Problemet er jo bare, at der ikke er nogen, der gider at bidrage med deres mening, hvis man skal igennem en tur som denne, hver gang man er uenig. Der skulle da gerne være plads til at man kan komme med sin mening. Ellers kunne vi jo lige så godt lave en rundkreds, hvor vi klapper hinanden på ryggen.

Jannick

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Jannick skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, i mine ører, lyder den til at være nem at
> lave. Jeg kan godt høre at flere af jer hellere
> vil have kvantitet fremfor kvalitet, men sådan er
> vi jo alle forskellige. Vil du ikke hellere have
> en sang man altid kan bruge fremfor en sang man
> kun kan bruge når det går godt? Men du er der
> måske kun når det går godt?
>
> Hvad med, at du selv kommer ind i kampen.
>
> Jannick

Kan det ikke være fuldstændig lige meget hvor lang tid det har taget at lave sangen bar den er god ?

Med hensyn til at vi kun kan bruge den når det går godt er jo latterligt sagt. Skal vi så skrotte "Midtjylland pres nu på, FCM kan ingen slå", og Heklers Skråle sang bar fordi ordet "Mesterskab" eller "guld" indgår?

Jeg ved ikke om du synes det gik specielt godt sidste sæson men der var jeg der til hver Kamp.

Kasper Mølhede - Har meldt sig ind i kampen !

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Jannick> Hvilke sange har du selv lavet?

Ege

Jannick

Indlæg af Jannick »

Selvfølgelig er det ligemeget hvor lang tid, det har taget at lave en sang. Hvor har jeg skrevet, at det skal tage flere måneder? Det jeg prøver at sige er, at sangene godt må blive lavet med større omtanke, istedet for at bruge det første forslag, der kommer. Hvis man først for startet en sang, der ikke fungerer ordenligt er risikoen for, at den helt glemmes større end, hvis man ventede til den er finpudset.

Nu prøver jeg lige igen hvad angår "mestre":

Jeg har ikke sagt at der slet ikke skal synges om at blive mestre. Det kommer an på hvordan det kommer til udtryk. F.eks. synes jeg, at det er fint at synge om et fremtidigt ØNSKE om at blive mestre. Ligesom "Heklers skrål". Denne opfatter jeg i hvert fald som et ØNSKE om at blive mestre.
Derimod synes jeg ikke det er særlig fedt at, vi BLIVER mestre, før vi overhovedet er i nærheden af det.
Vi kan i mine øjne godt synge om ØNSKET om at blive mestre selvom det ikke går skide godt. Men det ville da være latterligt og dybt pinligt at synge, at vi BLIVER mestre, mens vi roder rundt på en ottende- eller niendeplads.

Det jeg ønsker allermest er dog at folk i det mindste er en smule kritiske, så det ikke kommer til at vrimle med sange fra en pixi-bog (der hentydes ikke til bestemte sange!).

Jannick

Jannick

Indlæg af Jannick »

Bl.a. andet vers i "der' ingen bånd", "Ååh vi er Black Wolves" og "Black Flag", hvis du absolut vil vide det. Ikke alle sange jeg har startet er lige gode, det indrømmer jeg gerne. Men det kunne være, at de havde været bedre, hvis folk var en smule mere kritiske og gav ærlig feedback.

Jannick

BroWnie

Indlæg af BroWnie »

Hvorfor bruges den her ikke ? (signatur)..
Ved ikke om det bar er min kammerat der har lavet den, eller om den er sunget før på stadion :-D.. sys bar den er genial !..

(melodi: den der "Vi er ikke rigtig voksne, vi er ikke rigtig børn"..) heeh..

bw2443

Indlæg af bw2443 »

synes ikke den er særlig go den der melodi.. Men altid godt med forslag..

Besvar