Fcm - Aab, topopgør på heden
-
bw2443
Fcm - Aab, topopgør på heden
Ja synes lige jeg ville starte en tråd på den her kamp som jeg ikke ka vente på..
Vi tager imod Bolsjedrengene fra Aalborg, som er ubesejret i 11 kampe og har vundet de sidste 8. De fører sas ligaen suverænt med 4 kampe og 4 sejre.
Den stime får vi forhåbentlig stoppet på lørdag på Sas Arena. Fc midtjylland er jo også ubesejrede i den her sæson, og især vores kampe i Dumkirkebyen og hjemme mod Brøndby lover godt for sæsonen.
Så vidt jeg har hørt kommer der mellem 800-1000 Aab supportere til byen minimum så hvis vi skal kunne overmatche dem i lyd og billede skal vi møde stærkt op!!
Jeg forventer minimum 9000 tilskuere på lørdag og forhåbentlig nogle oplagte nogen af slagsen (ikke som i Vejle rundkørsel i søndags).
Jeg tror vi stiller op med følgende:
AR
Kolja - Troest - Jesper Mikkelsen - Leon Jessen
Dennis - Thyge - Femi - Simonaldo
C. Madsen
Agbetu
Ved ikke om Bak er klar, men hvis han var ville jeg selvfølgelig starte med ham inde. Lindkvist og Traore skulle osse være næsten spilleklar, men har ikke hørt de skulle være med allerede på lørdag.
Håber vi kommer til at se vores nye mand i aktion.
Christan Olsen kommer nok desværre ikke til at starte, men håber Agbetu kan vise lidt mere end hidtil.
Tror på en uafgjort 2-2, men håber på en 2-1
Hva tror i??
Hvad ville væres jeres foretrukne opstilling?
Vi tager imod Bolsjedrengene fra Aalborg, som er ubesejret i 11 kampe og har vundet de sidste 8. De fører sas ligaen suverænt med 4 kampe og 4 sejre.
Den stime får vi forhåbentlig stoppet på lørdag på Sas Arena. Fc midtjylland er jo også ubesejrede i den her sæson, og især vores kampe i Dumkirkebyen og hjemme mod Brøndby lover godt for sæsonen.
Så vidt jeg har hørt kommer der mellem 800-1000 Aab supportere til byen minimum så hvis vi skal kunne overmatche dem i lyd og billede skal vi møde stærkt op!!
Jeg forventer minimum 9000 tilskuere på lørdag og forhåbentlig nogle oplagte nogen af slagsen (ikke som i Vejle rundkørsel i søndags).
Jeg tror vi stiller op med følgende:
AR
Kolja - Troest - Jesper Mikkelsen - Leon Jessen
Dennis - Thyge - Femi - Simonaldo
C. Madsen
Agbetu
Ved ikke om Bak er klar, men hvis han var ville jeg selvfølgelig starte med ham inde. Lindkvist og Traore skulle osse være næsten spilleklar, men har ikke hørt de skulle være med allerede på lørdag.
Håber vi kommer til at se vores nye mand i aktion.
Christan Olsen kommer nok desværre ikke til at starte, men håber Agbetu kan vise lidt mere end hidtil.
Tror på en uafgjort 2-2, men håber på en 2-1
Hva tror i??
Hvad ville væres jeres foretrukne opstilling?
Senest rettet af bw2443 12. aug 2006, 23:04, rettet i alt 1 gang.
-
jakob88
Re: Fcm - Aab, topopgør på heden
Min opstilling er faktisk identiskt med din. Men jeg håber virkelig at enten Bak eller Reid bliver klar til at spille istedet for Mikkelsen.
Det bliver uden tvivl en svær kamp mod Aab, men man skal tænke på, at de har haft et forholdsvist let startprogram i forhold til os. Det er faktisk kun Esbjerg der på papiret har været den sværeste modstander.
De er i hvert fald generelt set rimelige sejrssikre inde på Aab's forum:
http://www.debatside.dk/forum/viewtopic.php?t=4181
Jeg tror også på mange tilskuere. Vi har tilmed revanche til gode, eftersom Aab sidste gang slog os på SAS Arena med 4 - 2. Denne plet skal vaskes væk!
Det bliver uden tvivl en svær kamp mod Aab, men man skal tænke på, at de har haft et forholdsvist let startprogram i forhold til os. Det er faktisk kun Esbjerg der på papiret har været den sværeste modstander.
De er i hvert fald generelt set rimelige sejrssikre inde på Aab's forum:
http://www.debatside.dk/forum/viewtopic.php?t=4181
Jeg tror også på mange tilskuere. Vi har tilmed revanche til gode, eftersom Aab sidste gang slog os på SAS Arena med 4 - 2. Denne plet skal vaskes væk!
-
Jacob2602
Jeg tror ikke der bliver lavet om så meget om i startopstillingen. Tror kun Kolja er med fra start hvis Bak ikke bliver klar.
AR
Jessen - Troest - Bak - Mikkelsen
(Kolja - Troest - Mikkelsen -Jessen)
Madsen - Thyge - Femi - Simonaldo
Sørensen
Agbetu
Ja de er rimelig sejrssikre - håber sgu vi slår dem, så de kan komme lidt med med nakken. De får også lige svinet vores klub lidt til - synes da ellers ikke rigtigt vi har gjort dem noget før - eller hvad???
AR
Jessen - Troest - Bak - Mikkelsen
(Kolja - Troest - Mikkelsen -Jessen)
Madsen - Thyge - Femi - Simonaldo
Sørensen
Agbetu
Ja de er rimelig sejrssikre - håber sgu vi slår dem, så de kan komme lidt med med nakken. De får også lige svinet vores klub lidt til - synes da ellers ikke rigtigt vi har gjort dem noget før - eller hvad???
-
bw2443
Jacob2602 skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja de er rimelig sejrssikre - håber sgu vi slår
> dem, så de kan komme lidt med med nakken. De får
> også lige svinet vores klub lidt til - synes da
> ellers ikke rigtigt vi har gjort dem noget før -
> eller hvad???
>
>
> Jacob 2602
>
Har vi ikk gjort dem noget.. Det er da osse kun en fejl så
Selvfølgelig er de sejrsikre. De er tophold og man ska da altid tro på sit hold.
Ej tror sku godt vi ka ta den her når det er hjemme. De ska bare ned med nakken!
> Ja de er rimelig sejrssikre - håber sgu vi slår
> dem, så de kan komme lidt med med nakken. De får
> også lige svinet vores klub lidt til - synes da
> ellers ikke rigtigt vi har gjort dem noget før -
> eller hvad???
>
>
> Jacob 2602
>
Har vi ikk gjort dem noget.. Det er da osse kun en fejl så
Selvfølgelig er de sejrsikre. De er tophold og man ska da altid tro på sit hold.
Ej tror sku godt vi ka ta den her når det er hjemme. De ska bare ned med nakken!
-
jakob88
Ja helt sikkert. Vi skal bare vinde den kamp!!!
Men når man læser på andre forums, synes jeg for det meste FCM omtales, som et hold, der burde ligge i bunden af SAS ligaen. Tilmed påstås det ofte, at vi er et hold uden profiler.
Det har jeg svært ved at erklære mig enig i? Hvad siger i?
Men når man læser på andre forums, synes jeg for det meste FCM omtales, som et hold, der burde ligge i bunden af SAS ligaen. Tilmed påstås det ofte, at vi er et hold uden profiler.
Det har jeg svært ved at erklære mig enig i? Hvad siger i?
-
M. Lissau
lidt har vi da gjort dem...
slog dem jo 4-1 i en kamp om noget bronze for et års tid siden...
slog dem jo 4-1 i en kamp om noget bronze for et års tid siden...
-
Vinding
M. Lissau skrev:
> lidt har vi da gjort dem...
>
> slog dem jo 4-1 i en kamp om noget bronze for et
> års tid siden...
Ja, men vi tabte sku næsten med de samme cifre sidst de var på heden.
Et rigtig pinligt resultat i mine øjne, og så var det endda den sidste hjemme kamp i sidste sæson.
Vinding
> lidt har vi da gjort dem...
>
> slog dem jo 4-1 i en kamp om noget bronze for et
> års tid siden...
Ja, men vi tabte sku næsten med de samme cifre sidst de var på heden.
Et rigtig pinligt resultat i mine øjne, og så var det endda den sidste hjemme kamp i sidste sæson.
Vinding
-
M. Lissau
jaja... men da var de fleste placeringer jo afgjort...
-
johnnynielsen
Jeg mener nu at Mikkel Thygesen, Dennis Sørensen, Kristian Bak og Simon Poulsen er store profiler..
Vi har en god blanding af unge urutinerede og unge rutinerede.. Vores hold er i hvert fald godt nok til at ligge blandt de 6 bedste.
Vi har en god blanding af unge urutinerede og unge rutinerede.. Vores hold er i hvert fald godt nok til at ligge blandt de 6 bedste.
-
Jesper BW1100
jakob88 skrev:
> De er i hvert fald generelt set rimelige
> sejrssikre inde på Aab's forum:
Ja det ville da også være underligt andet. Men de bliver sq klogere. Det spil de viste mod SIF holder ikke på SAS Arena.. Den snupper vi 3-1...
Og deres tilsvining af vores klub kan jeg kun grine af. Var det ikke deres direktør som for et par år tilbage svinede os til for at drive rovdrift på talenter ved at skrive for tidlige kontrakter med dem og bla bla bla.. Siden har det da ikke skortet på ungdomskontrakter til Aab-spillere... Senest til en 15-årig her i dag. Så lad dem om at svine os.. Vi griner på lørdag!
> De er i hvert fald generelt set rimelige
> sejrssikre inde på Aab's forum:
Ja det ville da også være underligt andet. Men de bliver sq klogere. Det spil de viste mod SIF holder ikke på SAS Arena.. Den snupper vi 3-1...
Og deres tilsvining af vores klub kan jeg kun grine af. Var det ikke deres direktør som for et par år tilbage svinede os til for at drive rovdrift på talenter ved at skrive for tidlige kontrakter med dem og bla bla bla.. Siden har det da ikke skortet på ungdomskontrakter til Aab-spillere... Senest til en 15-årig her i dag. Så lad dem om at svine os.. Vi griner på lørdag!
-
ste(fcm)fan
Jeg tror ikke at Kolja kommer med fra start på lørdag. tror at han starter med en plads på bænken. jeg tror at vores opstilling kommer til at se ud som følger:
AR
Ulrik - Bak - Troest - Mikkelsen
Sørensen - Femi - Thyge - simon
Madsen
Agbetu
Bak skulle være klar igen på lørdag, han stod over i søndags for at undgå en fiberskade.
tror at Ulrik kommer med i stedet for Jessen da han spillede en god kamp på 2. holdet i weekenden.
det bliver nok Agbetu der starter inde igen da Cristian Olsen ikke er fysisk klar til en hel kamp endnu, desværre.
håber snart at få Kolja at se i kamp, men vil tro at lige skal træne med holdet et par gange inden han kommer med fra start.
vores bænk tror jeg kommer til at hedde:
Heinze, Kolja, Olsen, Sivebæk, Salami, Jessen og traoré ( skulle gerne snart være klar igen)
AR
Ulrik - Bak - Troest - Mikkelsen
Sørensen - Femi - Thyge - simon
Madsen
Agbetu
Bak skulle være klar igen på lørdag, han stod over i søndags for at undgå en fiberskade.
tror at Ulrik kommer med i stedet for Jessen da han spillede en god kamp på 2. holdet i weekenden.
det bliver nok Agbetu der starter inde igen da Cristian Olsen ikke er fysisk klar til en hel kamp endnu, desværre.
håber snart at få Kolja at se i kamp, men vil tro at lige skal træne med holdet et par gange inden han kommer med fra start.
vores bænk tror jeg kommer til at hedde:
Heinze, Kolja, Olsen, Sivebæk, Salami, Jessen og traoré ( skulle gerne snart være klar igen)
-
Bobby
Jeg tror, du har ret i at Kolja ikke starter inde - specielt ikke hvis Ulrik er klar til 1. holds bold. Men jeg tror og håber, at Jessen spiller venstre back i stedet for Mikkelsen, da jeg personligt mener han er bedre på den plads - både defensivt og offensivt.
Men jeg glæder mig nu også til at se Kolja og har han været god til træningen, tror jeg ER kunne være fræk nok til at lade ham starte inde, men lad os nu se. Det er svært at bedømme udefra.
Men det er en kamp, der skal vindes og for alt i verden ikke må tabes. Taber vi, er AAB 7 point foran os! Det må ikke ske, men kan vi finde spillet fra de første tre kampe igen, så tror jeg også vi vinder. Vi skal bare have lukket af for Prica og Nomwethe. De har sgu spillet godt i de første 4 kampe.
Men jeg glæder mig nu også til at se Kolja og har han været god til træningen, tror jeg ER kunne være fræk nok til at lade ham starte inde, men lad os nu se. Det er svært at bedømme udefra.
Men det er en kamp, der skal vindes og for alt i verden ikke må tabes. Taber vi, er AAB 7 point foran os! Det må ikke ske, men kan vi finde spillet fra de første tre kampe igen, så tror jeg også vi vinder. Vi skal bare have lukket af for Prica og Nomwethe. De har sgu spillet godt i de første 4 kampe.
-
YahooSeeker [Bot]
Dobbelt konfekt
-
YahooSeeker [Bot]
Bobby skrev:
> Jeg tror, du har ret i at Kolja ikke starter inde
> - specielt ikke hvis Ulrik er klar til 1. holds
> bold. Men jeg tror og håber, at Jessen spiller
> venstre back i stedet for Mikkelsen, da jeg
> personligt mener han er bedre på den plads - både
> defensivt og offensivt.
>
> Men jeg glæder mig nu også til at se Kolja og har
> han været god til træningen, tror jeg ER kunne
> være fræk nok til at lade ham starte inde, men lad
> os nu se. Det er svært at bedømme udefra.
>
> Men det er en kamp, der skal vindes og for alt i
> verden ikke må tabes. Taber vi, er AAB 7 point
> foran os! Det må ikke ske, men kan vi finde
> spillet fra de første tre kampe igen, så tror jeg
> også vi vinder. Vi skal bare have lukket af for
> Prica og Nomwethe. De har sgu spillet godt i de
> første 4 kampe.
du har fuldstændig ret...I skal "bare" have skærmet af for Prica og Bonga...Det har de andre 3 hold vi har mødt efter Viborg kampen også sagt. Jeg behøver vel ikke nævne hvordan Prica og Bonga lejede med bl.a. Kolja i vores kamp I Esbjerg. De lignede mest af alt en flok blå kegler...
Glæder mig til at se hvad i har at stille op med!
For alt andet lige, så hopper Prica jo dobbelt så højt som Kristian "voldsmand" Bak...Men han å jo kende nogle metoder til at stoppe Prica og Bonga!
/Jesper
> Jeg tror, du har ret i at Kolja ikke starter inde
> - specielt ikke hvis Ulrik er klar til 1. holds
> bold. Men jeg tror og håber, at Jessen spiller
> venstre back i stedet for Mikkelsen, da jeg
> personligt mener han er bedre på den plads - både
> defensivt og offensivt.
>
> Men jeg glæder mig nu også til at se Kolja og har
> han været god til træningen, tror jeg ER kunne
> være fræk nok til at lade ham starte inde, men lad
> os nu se. Det er svært at bedømme udefra.
>
> Men det er en kamp, der skal vindes og for alt i
> verden ikke må tabes. Taber vi, er AAB 7 point
> foran os! Det må ikke ske, men kan vi finde
> spillet fra de første tre kampe igen, så tror jeg
> også vi vinder. Vi skal bare have lukket af for
> Prica og Nomwethe. De har sgu spillet godt i de
> første 4 kampe.
du har fuldstændig ret...I skal "bare" have skærmet af for Prica og Bonga...Det har de andre 3 hold vi har mødt efter Viborg kampen også sagt. Jeg behøver vel ikke nævne hvordan Prica og Bonga lejede med bl.a. Kolja i vores kamp I Esbjerg. De lignede mest af alt en flok blå kegler...
Glæder mig til at se hvad i har at stille op med!
For alt andet lige, så hopper Prica jo dobbelt så højt som Kristian "voldsmand" Bak...Men han å jo kende nogle metoder til at stoppe Prica og Bonga!
/Jesper