Olsen igen igen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
cør

fcm hjemmeside

Indlæg af cør »

ja, men fcm´s hjemmeside ved åbenbart ikke hvem der starter på banen idag

Der står bak startede inde???

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Xort

Re: fcm hjemmeside

Indlæg af Xort »

bak meldte sent afbud.. højst sandsynligvis efter dette var skrevet

Hov havde ikke set at det var efter kampoen.. troede linket første til startopstillingen.. undskyld

Lars EC

Re: Olsen en ny Mogens Lauersen?

Indlæg af Lars EC »

Han bliver helt sikkert en kanon spiller. Når hans fysik kommer på niveau med de andre, så tror jeg helt sikkert, at vi kommer til at se ham fra start. Men nu skal vi heller ikke være alt for sikker. Jeg troede personligt også, at Kærgård var på vej til at blive et hit. Så lad os vente og se. Lige nu ser det i hvert fald spændende ud!

Arff

Re: Olsen en ny Mogens Lauersen?

Indlæg af Arff »

Jeg kendte ikke noget til Christian Olsen da FCM hentede ham, så jeg var nok som mange andre lidt skeptisk.
- Men med det jeg havde læst om ham virkede han da som en spiller der vidste hvor målet stod, hvilket jeg ikke synes KK gør.
Jeg har altid synes han brændte for mange chancer, og det gør han stadig synes jeg.

Mose

Re: Olsen igen igen

Indlæg af Mose »

Jeg er ikke overbevist om at Olsen er langtidsholdbar, men at kan kun kan bruges som indskiftningsspiller synes jeg er forkert.

Han scorede 30 mål i 28 kampe sidste år, og her er han næppe startet ude hver gang.

Jeg synes måske tiden er inde til at give ham chancen fra start, med Agbetu på bænken.

I øvrigt jeg tror ikke vi kan forstærkes af Kærgaard, Jungbloot eller Poku. Eneste seriøse forstærkning vil være den gamle Frank, men spørgsmålet er om han stadig findes.

Kent

Re: Olsen igen igen

Indlæg af Kent »

Mose skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Jeg synes måske tiden er inde til at give ham
> chancen fra start, med Agbetu på bænken.
>

Men problemet er, at han rent fysisk ikke kan holde til at spille en hel kamp endnu. Det siger både trænerne og han selv. Der er altså stor forskel på hvor meget du løber i en DS-kamp, og i en superligakamp. Fysisk er han nok først for alvor klar til forårssæsonen, hvor han får en lang opstart, med mulighed for at få grundformen på plads.

Så længe han ikke kan spille en hel kamp, giver det god mening at bruge ham som indskifter, hvor han så kommer ind, når modstanderne er trætte og han derfor har større mulighed for at markere sig. Det har jo i hvert fald virket ind til videre :-)

Jeg ville så også ønske at vi havde en bedre angriber end Akeem til at sætte ind fra start, men det har vi ikke i øjeblikket.

Kent

Besvar