Olsen igen igen
-
AndreasBøge
Olsen igen igen
JEg ved ikke hvad i syntes, men jeg er ved at være overbevist om at Christian Olsen var et rigtigt godt køb.
I starten efter hans 2 mål i 3 kampe var jeg stadig lidt skeptisk overfor hvor god han nu var ( Jeg frygtede måske lidt en mogens laursen om igen ).
Efter kampen idag har jeg set det jeg tror midtjylland har tørstet efter i så lang tid = En angriber der scorer når han er fri.
Det er lang tid siden at jeg har set en fcm spiller der så koldblodigt sætter 2 mål i kassen på 2 chancer hvor han er helt fri som mod vejle idag..
Christian Olsen er fremtidens mand er jeg ret sikker på!!!
I starten efter hans 2 mål i 3 kampe var jeg stadig lidt skeptisk overfor hvor god han nu var ( Jeg frygtede måske lidt en mogens laursen om igen ).
Efter kampen idag har jeg set det jeg tror midtjylland har tørstet efter i så lang tid = En angriber der scorer når han er fri.
Det er lang tid siden at jeg har set en fcm spiller der så koldblodigt sætter 2 mål i kassen på 2 chancer hvor han er helt fri som mod vejle idag..
Christian Olsen er fremtidens mand er jeg ret sikker på!!!
Senest rettet af AndreasBøge 7. aug 2006, 22:30, rettet i alt 1 gang.
-
ste(fcm)fan
Re: Olsen igen igen
håber bare at Cristian Olsen bliver ved med at bombe derud af. det er lige det vil har sukket efter i så lang tid.
fantastisk at Ørgård har fået ham ind i ulveflokken
fantastisk at Ørgård har fået ham ind i ulveflokken
-
Martin
ste(fcm)fan skrev:
-------------------------------------------------------
> håber bare at Cristian Olsen bliver ved med at
> bombe derud af. det er lige det vil har sukket
> efter i så lang tid.
>
> fantastisk at Ørgård har fået ham ind i
> ulveflokken
>
Det var så køligt, det fatter man slet ikke...
Og så snød Dennis ham endda for Hattrick i de døende minutter...
Men vi spillede som en sæk nøder idag, det var pinligt...
> håber bare at Cristian Olsen bliver ved med at
> bombe derud af. det er lige det vil har sukket
> efter i så lang tid.
>
> fantastisk at Ørgård har fået ham ind i
> ulveflokken
>
Det var så køligt, det fatter man slet ikke...
Og så snød Dennis ham endda for Hattrick i de døende minutter...
Men vi spillede som en sæk nøder idag, det var pinligt...
-
Bjørn
Inden vi udnævner ham til frelseren skal vi ikke lige vente og se om han er stabil over en lidt længere periode.
En ting er sikkert for en lille men hrutig spiller som ham er det en fordel at ahn først kommer ind i anden halveg når forsvarerne er blevet løbet lidt trætte. Han skal helt sikkert på et tidspunkt prøves fra start i en kamp mod et mindre hold, men man kan lidt frygte for hans karriere at han ender som en permanent substitutionsspiller.
En ting er sikkert for en lille men hrutig spiller som ham er det en fordel at ahn først kommer ind i anden halveg når forsvarerne er blevet løbet lidt trætte. Han skal helt sikkert på et tidspunkt prøves fra start i en kamp mod et mindre hold, men man kan lidt frygte for hans karriere at han ender som en permanent substitutionsspiller.
-
M. Lissau
olsen eller olesen?
Nu er jeg ved at være forvirret...
Hedder han Christian Olsen eller olesen?
Onside skriver ofte olsen, mens tv2 har skrevet olesen... første gang jeg hørte om ham var det også olesen, men siden har jeg læst om ham some olsen på fcm.dk...
Nogen der kan komme med det endelige svar?
Hedder han Christian Olsen eller olesen?
Onside skriver ofte olsen, mens tv2 har skrevet olesen... første gang jeg hørte om ham var det også olesen, men siden har jeg læst om ham some olsen på fcm.dk...
Nogen der kan komme med det endelige svar?
-
Cee-Jay
Han er virkelig en super-sub! Kanon yderside, og vi er kørende... Glæder mig til AaB på hjemmebane!
-
Jean / BW# 1238
Re: olsen eller olesen?
M. Lissau skrev:
> hvorfor så sikker?
FCM har før lavet brølere, men de bør vide hvad manden hedder:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&holdID ... fo&topID=5
> hvorfor så sikker?
FCM har før lavet brølere, men de bør vide hvad manden hedder:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&holdID ... fo&topID=5
-
Altoriso
Fordi nogle enkelte medier skriver det forkert er det vel ikke ensbetydende med at han skal skifte navn 
Han hedder Olsen, og du kan søge på hans navn på feks hans tidligere klubs hjemmeside osv
Han hedder Olsen, og du kan søge på hans navn på feks hans tidligere klubs hjemmeside osv
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Olsen en ny Mogens Lauersen?
Med 4 mål er han så en ny FCM topscorer eller en ny Mogens Lauersen???
-
LyNeT-DK
Det må sku egentlig osse være træls at lave stavefejl på hans spillertrøje.. Og der står i hvert tilfælde Olsen!
-
Kent
Re: Olsen en ny Mogens Lauersen?
Det er det vel kun tiden, der vil vise.
Hans primære kompentence er jo hurtighed, men den er ikke noget værd, hvis ikke han er træfsikker. Det har han været indtil nu, hvor han har haft en meget høj udnyttelsesprocent. Det havde Mogens også i starten, men så slog hans manglende teknik igennem. Jeg synes det er meget svært at vurdere for nuværende, så jeg nøjes med at glæde mig over at han scorer mål!
Kent
Hans primære kompentence er jo hurtighed, men den er ikke noget værd, hvis ikke han er træfsikker. Det har han været indtil nu, hvor han har haft en meget høj udnyttelsesprocent. Det havde Mogens også i starten, men så slog hans manglende teknik igennem. Jeg synes det er meget svært at vurdere for nuværende, så jeg nøjes med at glæde mig over at han scorer mål!
Kent