2. div mod Silkeborg
-
Mose
2. div mod Silkeborg
Dejligt at vi nu har fået et hold i 2. div. Jeg glæder mig til at jeg skal se gutterne i aktion i morgen.
Vi stiller med dette hold:
Ola Tidman, Ulrik Lindkvist, Christian Traoré, Rasmus Hansen, Jesper Juelsgaard, Morten Nielsen, Thomas Røll, Jonas Ravnsbæk, Salami, Mickey Berg, Klaus Kærgård.
Det ligner lidt førsteholdets 4-5-1 med Røll lige bag ved Kærgaard i front.
Særligt glæder jeg mig til at se Juelsgård på venstrebacken og Salami på den centrale midtbane. Ellers bliver det da spændende og se om Røll, Kærgaard, Lindkvist nærmer sig ligaformen.
Vi stiller med dette hold:
Ola Tidman, Ulrik Lindkvist, Christian Traoré, Rasmus Hansen, Jesper Juelsgaard, Morten Nielsen, Thomas Røll, Jonas Ravnsbæk, Salami, Mickey Berg, Klaus Kærgård.
Det ligner lidt førsteholdets 4-5-1 med Røll lige bag ved Kærgaard i front.
Særligt glæder jeg mig til at se Juelsgård på venstrebacken og Salami på den centrale midtbane. Ellers bliver det da spændende og se om Røll, Kærgaard, Lindkvist nærmer sig ligaformen.
Senest rettet af Mose 6. aug 2006, 08:30, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: 2. div mod Silkeborg
Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> Det ligner lidt førsteholdets 4-5-1 med Røll lige
> bag ved Kærgaard i front.
Så må vi håbe Røll er oppe i noget højere gear end mod Holstebro, hvor han var banens klart dårligste.
> Det ligner lidt førsteholdets 4-5-1 med Røll lige
> bag ved Kærgaard i front.
Så må vi håbe Røll er oppe i noget højere gear end mod Holstebro, hvor han var banens klart dårligste.
-
kopien
Re: 2. div mod Silkeborg - kørsel??
jeg vil meget gerne med fra Herning og til Ikast i morgen hvis nogle kører den vej??
-
YahooSeeker [Bot]
Re: 2. div mod Silkeborg - kørsel??
kopien skrev:
> jeg vil meget gerne med fra Herning og til Ikast i
> morgen hvis nogle kører den vej??
>
>
Jeg vil meget gerne have update på mobilen da jeg er fanget i familiehelvede i Odense Zoo....
> jeg vil meget gerne med fra Herning og til Ikast i
> morgen hvis nogle kører den vej??
>
>
Jeg vil meget gerne have update på mobilen da jeg er fanget i familiehelvede i Odense Zoo....
-
bw1216
Kunne se der var en spiller ved navn Danusan Shritritan på bænken!!
Nogle som kender noget til ham??
Nogle som kender noget til ham??
-
Mose
En spinkel sympatisk venstreback der næppe bliver aktuel på SAS Arena.
-
Von_Heino
Er der nogle der ved om der stadig er gratis entre til kampen, nu når der står 2. div på programmet ??
-
Peter Ross
Det koster 40 kroner, så vidt jeg har hørt, mens sæsonkort også virker til 2. division.
Peter Ross
Peter Ross
-
Dahl Nielsen
Sejr! 1-0...
Kampen sluttede 1-0 til FCM II, på et mål af Ulrik Lindkvist kort før tid.
En god start på 2. division!
Dahl Nielsen
En god start på 2. division!
Dahl Nielsen
-
Kent
Re: Sejr! 1-0...
Kan de folk, der har været ude at se kampen ikke give en vurdering af hvor langt Lindkvist, Røll, Traoré og Kærgaard er fra topform/førsteholdet.
Kent
Kent
-
kopien
Re: Sejr! 1-0...
min vurdering må være at Lindkvist gjorde en god figur i dag, han kæmpede godt hele kampen og gik okay med i det offensive..
Traore kommer nok ikke på 1. holdet det næste stykke tid, nok først efter hans skulder er blevet opereret, men alligevel gjorde han en nogenlunde figur i dag, smed dog en del unødvendige bolde væk syns jeg.
Røll er LANGT fra noget der bare minder om 1. holdet, faktisk vil jeg sige han igen var en af banens dårligste.
Kærgaard kæmpede godt og kom til nogle afslutninger men han skyder ALT for meget over mål og forbi, i det hele taget virker han ikke som en kompetent mand i vores angreb..
Generelt vil jeg gerne fremhæve en Salami som en af banens bedste, nok også sammen med Simon Kjær og Jesper Julsgaard, de to gør det virkelig ikke sværere end det er..
Det er en nydelse at se to 1. års ynglinge gøre en så god figur mod iddi Alhag og Mohammed Akinci..
Vi spillede ikke nogen super kamp og den neutrale tilskuer vil nok påstå vores sejr er temmelig ufortjent da Silkeborg havde de fleste chancer, men vi fik da en god start om ikke andet:O)
kopi..
Traore kommer nok ikke på 1. holdet det næste stykke tid, nok først efter hans skulder er blevet opereret, men alligevel gjorde han en nogenlunde figur i dag, smed dog en del unødvendige bolde væk syns jeg.
Røll er LANGT fra noget der bare minder om 1. holdet, faktisk vil jeg sige han igen var en af banens dårligste.
Kærgaard kæmpede godt og kom til nogle afslutninger men han skyder ALT for meget over mål og forbi, i det hele taget virker han ikke som en kompetent mand i vores angreb..
Generelt vil jeg gerne fremhæve en Salami som en af banens bedste, nok også sammen med Simon Kjær og Jesper Julsgaard, de to gør det virkelig ikke sværere end det er..
Det er en nydelse at se to 1. års ynglinge gøre en så god figur mod iddi Alhag og Mohammed Akinci..
Vi spillede ikke nogen super kamp og den neutrale tilskuer vil nok påstå vores sejr er temmelig ufortjent da Silkeborg havde de fleste chancer, men vi fik da en god start om ikke andet:O)
kopi..