http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=10260
Aldeles interessant artiklel om vores topscorer, der mener vi ligger inden for guldrammerne, og jeg kan bestemt ikke være mere enig, hvis hans forudsætninger kunne holde stik, men er nok urealistisk, at vi kan holde på særlig mange, der er trods alt mange der er ved at få deres gennembrug pt. heldigvis står der endnu flere på spring, så positivt er det bestemt, og dejligt at høre, at Christian er faldet godt til...
Olsen: FC Midtjylland kan vinde guld
-
Martin
Olsen: FC Midtjylland kan vinde guld
Senest rettet af Martin 7. aug 2006, 21:52, rettet i alt 1 gang.
-
Hafferlaf
Re: Olsen: FC Midtjylland kan vinde guld
"- Hvis det her hold forbliver samlet i de næste fem år, tror jeg, vi kan vinde guld til FC Midtjylland. Jeg er godt klar over, at det ikke fungerer sådan i fodbold. Der bliver jo hele tiden skiftet ud på de forskellige hold, men jeg er meget imponeret over niveauet i vores trup, siger Christian Olsen til forza.dk"
Den udtalelse giver jo ingen mening. Hvis han ved, at det forholder sig sådan at et hold ikke forbliver samlet i fem år (hvilket han har aldeles ret i), jamen hvorfor så sige at han tror på guld? Og at han bagefter understreger at det han lige har sagt ikke giver mening, det gør det kun værre. Læser man det han helt konkret siger, så mener han jo faktisk at vi ikke bliver mestre... hehe
Desuden er det boulevard-journalistik af værste skuffe. "Olsen: FC Midtjylland kan vinde guld"... nå, ja ham Olsen.... jeg er ret sikker på at 90% af dem som klikker sig ind på artiklen tror at det er landstræneren der tales om.
Den udtalelse giver jo ingen mening. Hvis han ved, at det forholder sig sådan at et hold ikke forbliver samlet i fem år (hvilket han har aldeles ret i), jamen hvorfor så sige at han tror på guld? Og at han bagefter understreger at det han lige har sagt ikke giver mening, det gør det kun værre. Læser man det han helt konkret siger, så mener han jo faktisk at vi ikke bliver mestre... hehe
Desuden er det boulevard-journalistik af værste skuffe. "Olsen: FC Midtjylland kan vinde guld"... nå, ja ham Olsen.... jeg er ret sikker på at 90% af dem som klikker sig ind på artiklen tror at det er landstræneren der tales om.
-
Martin
Hafferlaf skrev:
-------------------------------------------------------
> "- Hvis det her hold forbliver samlet i de næste
> fem år, tror jeg, vi kan vinde guld til FC
> Midtjylland. Jeg er godt klar over, at det ikke
> fungerer sådan i fodbold. Der bliver jo hele tiden
> skiftet ud på de forskellige hold, men jeg er
> meget imponeret over niveauet i vores trup, siger
> Christian Olsen til forza.dk"
>
> Den udtalelse giver jo ingen mening. Hvis han ved,
> at det forholder sig sådan at et hold ikke
> forbliver samlet i fem år (hvilket han har aldeles
> ret i), jamen hvorfor så sige at han tror på guld?
> Og at han bagefter understreger at det han lige
> har sagt ikke giver mening, det gør det kun værre.
> Læser man det han helt konkret siger, så mener han
> jo faktisk at vi ikke bliver mestre... hehe
>
> Desuden er det boulevard-journalistik af værste
> skuffe. "Olsen: FC Midtjylland kan vinde guld"...
> nå, ja ham Olsen.... jeg er ret sikker på at 90%
> af dem som klikker sig ind på artiklen tror at det
> er landstræneren der tales om.
Det gælder vel om, at få så mange til at læse artiklen som muligt...
Det er urealistisk, men med den grundstamme, og alle andres styre når man ser bortset frá FCK, så vurderer jeg, at vi ligeså godt kan blive mestre som Brøndby kan det...
-------------------------------------------------------
> "- Hvis det her hold forbliver samlet i de næste
> fem år, tror jeg, vi kan vinde guld til FC
> Midtjylland. Jeg er godt klar over, at det ikke
> fungerer sådan i fodbold. Der bliver jo hele tiden
> skiftet ud på de forskellige hold, men jeg er
> meget imponeret over niveauet i vores trup, siger
> Christian Olsen til forza.dk"
>
> Den udtalelse giver jo ingen mening. Hvis han ved,
> at det forholder sig sådan at et hold ikke
> forbliver samlet i fem år (hvilket han har aldeles
> ret i), jamen hvorfor så sige at han tror på guld?
> Og at han bagefter understreger at det han lige
> har sagt ikke giver mening, det gør det kun værre.
> Læser man det han helt konkret siger, så mener han
> jo faktisk at vi ikke bliver mestre... hehe
>
> Desuden er det boulevard-journalistik af værste
> skuffe. "Olsen: FC Midtjylland kan vinde guld"...
> nå, ja ham Olsen.... jeg er ret sikker på at 90%
> af dem som klikker sig ind på artiklen tror at det
> er landstræneren der tales om.
Det gælder vel om, at få så mange til at læse artiklen som muligt...
Det er urealistisk, men med den grundstamme, og alle andres styre når man ser bortset frá FCK, så vurderer jeg, at vi ligeså godt kan blive mestre som Brøndby kan det...
-
BWMØ
Wake up and smell the coffee, for pokker. FCM som mester indenfor 5 år. Nixen, det sker bare ikke.
-
Mose
Det er jo ingen naturtov at FCK og Brøndby vinder, og så håber jeg da at vi om fem år er klar til at være en seriøs outsider.
For år tilbage så man i Holland og Spanien at det kun var to klubber der kæmpede om mesterskabet, men sådan er det ikke længere. Real kan ikke vinde mesterskabet selv om de købte alle stjernerne, og det samme kunne måske være tilfældet for FCK.
For år tilbage så man i Holland og Spanien at det kun var to klubber der kæmpede om mesterskabet, men sådan er det ikke længere. Real kan ikke vinde mesterskabet selv om de købte alle stjernerne, og det samme kunne måske være tilfældet for FCK.
-
Sir Lago
Med det ungdomsarbejde som FCM ligger for dagen.
Hvis vi kan beholde nogle af talenterne, samt sælge de bedste og få en skilling indenbords. Så kommer det til at se rigtigt fornuftigt ud, om nogle år.
Jeg ved ikke om det bliver om 5, 7 eller 10 år. Men FCM bliver en magtfaktor med FCK og BIF. Det er jeg meget over bevist om.
Hvis vi kan beholde nogle af talenterne, samt sælge de bedste og få en skilling indenbords. Så kommer det til at se rigtigt fornuftigt ud, om nogle år.
Jeg ved ikke om det bliver om 5, 7 eller 10 år. Men FCM bliver en magtfaktor med FCK og BIF. Det er jeg meget over bevist om.
-
Danny
Hvad gav vi egentlig for ham i Middelfart? Han er vel allerede steget meget i værdi, men må vel betegnes som 3-4 valg i angrebet ikke? Jeg mener når Farlig Frank, Kærgaard og poku bliver klar.. og med collins efter jul? Eller hvad skal man tro på?
-
Dahl Nielsen
Hvis han bliver ved med at score mål, så skal klubben som minimum have ham på bænken. Og igen, hvis han bliver ved med at score, så skal han også være med fra start nu og da, når han engang får vænnet sig til niveauet.
Men lad os nu se hvordan det går. Vi må da bare håbe på, at han leverer mindst en 10-12 mål i sæsonen. - Gerne flere
Dahl Nielsen
Men lad os nu se hvordan det går. Vi må da bare håbe på, at han leverer mindst en 10-12 mål i sæsonen. - Gerne flere
Dahl Nielsen