YES.................. BAK FORLÆNGER

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

YES.................. BAK FORLÆNGER

Indlæg af Altoriso »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Det er bare for lækkert at Bak har skrevet med 4 år mere
Senest rettet af Altoriso 11. aug 2006, 14:41, rettet i alt 1 gang.

Søren Ross

Re: YES.................. BAK FORLÆNGER

Indlæg af Søren Ross »

Det er super.. :)

Total verdensklasse...

Chap

Indlæg af Chap »

Damn det er vigtigt. Havde jeg overhovedet ikke regnet med han ville gøre.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nu ved jeg hvorfor jeg fik lyst til at stå op igen.
Nice.

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Super nyhed !

Håber han oplever et mesterskab i FCM, og at han snarest udtages til landsholdet.

Der er krummer i den knægt !

BW # 163

Kent

Indlæg af Kent »

Kanon godt. Men mon ikke det er med henblik på at blive skudt af sted indenfor 1-2 sæsoner.

Jeg hørte faktisk godt rygtet i søndags, men ville ikke bringe det til torvs her, da jeg ikke vidste hvor pålidelig kilden var - kilden sagde dog også at det ville blive offentliggjort i går, så helt pålidelig var den ikke :-)

Kent

Mose

Indlæg af Mose »

Hvor er det stort!

Brøndby havde Vilfort og nu Per Nielsen, og vi har altså Bak.

En trofast kanonspiller der kan få (har) enorm betydning for fremtiden. Jeg troede ikke dette var muligt. Mange rygklap til Ørgaard.

Rainier W

Re: YES.................. BAK FORLÆNGER (OT)

Indlæg af Rainier W »

Ja bortset fra at Vilfort jo blev købt i Lille og er vokset op i Frem. Han spillede også sine første 4 landskampe mens han var i Frem.

>:-D

Edit: efter nærmere undersøgelse spillede han faktisk i Skovlunde i sin meget tidligere karriere.

NME

Indlæg af NME »

Super nice !
Det kan squ da lige redde hele ens ellers temmelig kedelige og arbejdsfyldte dag !! :)

Havde frygtet at han ville lade sin kontrakt løbe ud, og forsvinde til udlandet.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Vigtigt!!!

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Det er genialt det her! Huttelihut!

Han er vigtig for hele holdet, og nok også den spiller vi har, som er tættest på landsholdet... Kanon med en forlængelse... Vigtigt!

Jacob2602

Indlæg af Jacob2602 »

Klasse, klasse og KLASSE... han er vigtig for vores unge urutinerede forsvar, selvom har kun er 23 år, så har han spillet næsten 150 kampe for os - det vidner om talent, så mon ikke han for chancen på landsholdet engang hvis Morten Olsen kan finde til jylland...

M. Lissau

Bak og landsholdet...

Indlæg af M. Lissau »

Ser selvfølgelig gerne Bak på landsholdet, men tror der er flere center forsvarer der står foran ham...

GRavgaard, agger, Leon Andreasen, per nielsen (hvis han da ikke fastholder sit stop), krøldrup og Laursen, hvis han kommer igang igen...

Så ser ham nok ikke på landsholdet i en kval kamp som det første... men en træningskamp, hvor han kan vise formatet og slå til, så....

Denis Egebæk

Re: Bak og landsholdet...

Indlæg af Denis Egebæk »

Enig. Jeg ser heller ikke Bak som et oplagt bobleemne til landsholdet. Han er i mine øjne stadig lidt for ustabil i sit spil. Det kan selvfølgelig have forskellige årsager - bl.a. at han i FCM er blevet brugt på forskellige pladser, men det gør bare at for mig at se er langt fra landsholdet.

Møller(AGF)

Re: Bak og landsholdet...

Indlæg af Møller(AGF) »

Havde Bak været venstre eller højre Back, så havde det været aktuelt, men centerforsvaret er den plads på landsholdet, hvor der er mest bredde.

Besvar