Ihvertfald muligvis ifølge dette link:
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=186761
Det er vel okay for FCM i forhold til talentmassen som presser sig på bag Ola/Arvid?
Ola til Barnsley?
-
LyNeT-DK
Re: Ola til Barnsley?
Ahh.. Har altid synes han var bedre end Heinze og Rasmussen, men kan godt se at Lössl og Weinkouff presser på..
-
Cee-Jay
Dagens nyhed! Hvis vi alligevel har Anders som førstevalg, er der vel ingen at have en næsten ligeså dyr mand på bænken... Så får Heinze flere chancer... Det bliver spændende...
-
Danny
Jeg er helt enig i at det er rigtigt at sælge ham. Enten så skal han være førstevalg ellers skal han sælges. Det kan ikke passe at vi skal have tre målmænd. Det er selvfølgelig flot med sådan en bredde, men det er ikke nødvendigt. Personlig synes jeg at Tidman er en bedre målmand end Anders, men har heller aldrig haft så meget fidus til Anders.
-
Fcm2020
Jeg synes det er helt korrekt at lade Ola tage til England. Han får højst sandsynligt en OK løn, og når han alligevel ikke spiller, så spar dog de penge.
Heinze er en fuldgod erstatning som reserve for Anders, og samtidig ung og talentfuld.
Spændende om Weinkouff nu hives op i A-truppen, da man vel godt kan have brug for 3 målmænd når man har både SAS og 2.div.
eller hvad?
Kunne jeg ske at kampene lå samme dag?
Heinze er en fuldgod erstatning som reserve for Anders, og samtidig ung og talentfuld.
Spændende om Weinkouff nu hives op i A-truppen, da man vel godt kan have brug for 3 målmænd når man har både SAS og 2.div.
eller hvad?
Kunne jeg ske at kampene lå samme dag?
-
Kent
Pressens etik?
Bold.dk skriver: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=58742
"Lørdag aften bød så på en testkamp for klubben mod Halifax Town, en kamp Barnsley vandt 1-0. Tidman stod en god kamp, og kunne igen søndag træne med holdet, inden turen er gået tilbage til det midtjyske, hvor en afklaring på målmandens fremtid venter."
Så ikke nok med at bold.dk mener at han stod på mål i den pågældende kamp - de kan også berette at han stod en god kamp!
Jeg ledte lidt på Barnsley hjemmeside for at se hvad de skrev. Jeg blev så overrasket, da tophistorien i øjeblikket var denne:
Breaking News
PAPERWORK PROBLEM COST TIDMAN
A PROBLEM with paperwork cost Swedish goalkeeper Ola Tidman the
chance to stake his claim for a contract at Oakwell with an
appearance against Halifax Town last weekend.
The former Sheffield Wednesday star is currently on trial with the
Reds and was all set to feature at The Shay but for problems to
arise throughout Friday.
Speaking to www.barnsleyfc.co.uk, Barnsley boss Andy Ritchie said:
"Ola was going to start the game but there were problems with his
paperwork from his former club in Denmark.
"At the moment we are still searching for a new goalkeeper and have
one or two things in the pipeline. I am confident we will have
someone by Saturday".
_______
Jeg dobbeltjekkede lige holdopstillingerne fra kampen: http://www.barnsleyfc.premiumtv.co.uk/p ... 39,00.html
- Ingen Tidman
_______
Ola spillede altså ikke i lørdags som han ellers skulle grundet nogle papir-problemer (Jeg forstår ikke helt at der skulle være problemer for at han kunne spille i en træningskamp, men who knows....). Hvordan bold.dk så frit har opdigtet at han spillede - og endda en god kamp - det er over min fatteevne.
Kent
"Lørdag aften bød så på en testkamp for klubben mod Halifax Town, en kamp Barnsley vandt 1-0. Tidman stod en god kamp, og kunne igen søndag træne med holdet, inden turen er gået tilbage til det midtjyske, hvor en afklaring på målmandens fremtid venter."
Så ikke nok med at bold.dk mener at han stod på mål i den pågældende kamp - de kan også berette at han stod en god kamp!
Jeg ledte lidt på Barnsley hjemmeside for at se hvad de skrev. Jeg blev så overrasket, da tophistorien i øjeblikket var denne:
Breaking News
PAPERWORK PROBLEM COST TIDMAN
A PROBLEM with paperwork cost Swedish goalkeeper Ola Tidman the
chance to stake his claim for a contract at Oakwell with an
appearance against Halifax Town last weekend.
The former Sheffield Wednesday star is currently on trial with the
Reds and was all set to feature at The Shay but for problems to
arise throughout Friday.
Speaking to www.barnsleyfc.co.uk, Barnsley boss Andy Ritchie said:
"Ola was going to start the game but there were problems with his
paperwork from his former club in Denmark.
"At the moment we are still searching for a new goalkeeper and have
one or two things in the pipeline. I am confident we will have
someone by Saturday".
_______
Jeg dobbeltjekkede lige holdopstillingerne fra kampen: http://www.barnsleyfc.premiumtv.co.uk/p ... 39,00.html
- Ingen Tidman
_______
Ola spillede altså ikke i lørdags som han ellers skulle grundet nogle papir-problemer (Jeg forstår ikke helt at der skulle være problemer for at han kunne spille i en træningskamp, men who knows....). Hvordan bold.dk så frit har opdigtet at han spillede - og endda en god kamp - det er over min fatteevne.
Kent
-
Klauzito
Re: Pressens etik?
Bold.dk har altid været smaskfuld af fejl. Det har både været små og store faktuelle fejl. Jeg tror jeg har sendt de første 20 mails til dem med fejl i deres historier, til sidst stoppede de endda med at kommentere.
I foråret havde den en historie om HSV, deri fortalte de at Beinlich nok forlod fklubben, men på det tidspunkt havde han allerede skrevet med Rostock.
I foråret havde den en historie om HSV, deri fortalte de at Beinlich nok forlod fklubben, men på det tidspunkt havde han allerede skrevet med Rostock.
-
Brian
Re: Pressens etik?
Herning Folkeblad nævner noget med, at man ikke kunne nå at få det forsikringsmæssige i orden.
Og har onside.dk ikke købt bold.dk? Det forklarer vel lidt......
Og har onside.dk ikke købt bold.dk? Det forklarer vel lidt......
-
Kent
Efter hvad jeg har kunnet støve op på Barnsley-sider, så ser det ikke ud til, at Ola bliver tilbudt en kontrakt.
Kent
Kent
-
Kent
Fra onside i dag:
Forhandlingerne mellem Barnsley og FC Midtjyllands målmand, Ola Tidman, trækker ud. Den svensker keeper var ellers i England hele denne weekend for at kigge nærmere på forholdene hos Barnsley. Et hold som netop er rykket op i The Championship - den næstbedste engelske fodboldrække.
"Deres træner, Andy Ritchie, vil gerne have mig her og nu. Men klubbens chairman vil først se mig i aktion, og det kom jeg ikke i weekenden, da jeg havde problemer med forsikringspapirerne. Nu har vi så sendt to kampe på bånd derover, og så må vi se," siger Ola Tidman til onside.dk.
Den 27-årige målmand har været utilfreds med den manglende spilletid i FC Midtjylland, og vil nu tilbage til England, som han kender fra tiden i Sheffield Wednesday.
"Jeg kan godt lide England, og så er det også lettere at komme videre til en større klub, når man er i Barnsley," siger Ola Tidman. Hans nuværende kontrakt med FC Midtjylland udløber ved årsskiftet.
Forhandlingerne mellem Barnsley og FC Midtjyllands målmand, Ola Tidman, trækker ud. Den svensker keeper var ellers i England hele denne weekend for at kigge nærmere på forholdene hos Barnsley. Et hold som netop er rykket op i The Championship - den næstbedste engelske fodboldrække.
"Deres træner, Andy Ritchie, vil gerne have mig her og nu. Men klubbens chairman vil først se mig i aktion, og det kom jeg ikke i weekenden, da jeg havde problemer med forsikringspapirerne. Nu har vi så sendt to kampe på bånd derover, og så må vi se," siger Ola Tidman til onside.dk.
Den 27-årige målmand har været utilfreds med den manglende spilletid i FC Midtjylland, og vil nu tilbage til England, som han kender fra tiden i Sheffield Wednesday.
"Jeg kan godt lide England, og så er det også lettere at komme videre til en større klub, når man er i Barnsley," siger Ola Tidman. Hans nuværende kontrakt med FC Midtjylland udløber ved årsskiftet.