Hvad kan brøndby?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Hvad kan brøndby?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ser i kampen?
Jrg ser anden halvleg og har forhåbentlig optaget den, men er ikke overbevist.

Hvad kan de? hvad er styrker og svagheder?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 27. jul 2006, 22:26, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Hvad kan brøndby?

Indlæg af Kent »

De ser ikke skræmmende ud. De er som altid et klassemandskab, men de ser ikke skarpe ud. Sammenlignet med FCK så ser det ligefrem nemt ud :-)

Samtidig har vi 2 af deres komplekser fra sidste sæson på vores side til kampen:

1. De spiller UEFA-kval torsdag -> sidste sæson tabte de mange point efter disse kampe. Bl.a. 0-3 i Århus så vidt jeg husker.

2. De spiller i Jylland -> deres jydekompleks fra sidste år, behøver vel ikke yderligere introduktion.

Vi mangler dog selv noget tyngde oppe foran, for at kunne sætte dem under pres, så det bliver en svær kamp.

Kent

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Ja... Skræmmende er de ikke, men Brøndby kommer altid igen, og de har et godt mandskab, men det er et godt tidspunkt at møde dem på, nu hvor de har mange skader, og endnu ikke har truppen helt på plads... Så det bliver ikke helt umuligt at få point...

Martin

Indlæg af Martin »

Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Ser i kampen?
> Jrg ser anden halvleg og har forhåbentlig optaget
> den, men er ikke overbevist.
>
> Hvad kan de? hvad er styrker og svagheder?
>
> "Hvad fremtiden angår, er det din opgave ikke at
> forudse den, men at gøre den mulig." - Antoine de
> Saint-Exupéry.

Brøndby kommer altid igen, men denne gang napper vi alle tre point...

Jeg mener Brøndby's mest centrale spiller er Martin E, hvis det ikke fungerer for ham, så fungerer det ikke for BIF som jeg ser det, så det mest centrale må være at få ham låst så godt som muligt... Derudover mener jeg bestemt deres forsvar er til at tale med, og man kunne måske spille meget op i Elangas side, så man slipper for alle hans fine offensive kvaliteter... Det er som jeg ser det Brøndbys stærkeste kvaliteter, og hvis disse ikke fungerer vil de nok forsøge at sparke op på Duncan, men et eller andet sted, så er jeg tryg ved vores forsvar omkring ham, så det ser jeg som det mest optimale, hvis vi kan få dem til det...

Kent

Indlæg af Kent »

Hvis man skal bedømme det ud fra deres UEFA-kamp i øjeblikket, så er det noget værre rod. De ser ikke gode ud offensivt, og defensiven er heller ikke så stabil.

Kampen mod os må vel betragtes som Brøndbys sværeste indtil videre i denne sæson. De har vundet smalle sejre over Vejle og FCN på hjemmebane, samt slået et islandsk hold. Alle holdene har formået at score mod dem (dog ikke i den, de spiller lige nu).

Jeg tror absolut BIF er til at tale med. Eneste problem er vores manglende angribere.

Kent

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Ja jeg kan tydeligt se det dybt ironiske i at vi på søndag møder et af de svageste Brøndby hold i lang tid og så måske taber point til dem for første gang på SAS Arena.

Jeg tror bare at jeg vil få mig nogle øl, noget godt at spise, nyde det gode selskab og synge igennem og så håbe det bedste. Sidste sæson har lært mig at det er den bedste måde at undgå endnu en skuffelse.

Lund

Martin

Indlæg af Martin »

Thomas Lund skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja jeg kan tydeligt se det dybt ironiske i at vi
> på søndag møder et af de svageste Brøndby hold i
> lang tid og så måske taber point til dem for
> første gang på SAS Arena.
>
> Jeg tror bare at jeg vil få mig nogle øl, noget
> godt at spise, nyde det gode selskab og synge
> igennem og så håbe det bedste. Sidste sæson har
> lært mig at det er den bedste måde at undgå endnu
> en skuffelse.
>
> Lund

Det bliver ikke aktuelt, det er da længe siden det hele har set så positivt ud som det gør nu, men der skal nok heller ikke så meget til :)

Jeg er nu helt sikker på, at vi tager alle tre point, de har efter min mening ikke et bedre hold en os pt.

Kent

Indlæg af Kent »

Et lyspunkt er dog, at vi også sidste gang, hvor vi trods alt vandt 2-0 , stillede op uden førstevalgene i angrebskæden:

FCM: Anders Rasmussen, Magnus Troest, Rasmus Daugaard, Jesper Mikkelsen, Winston Reid (82' Ulrik Lindkvist), Ajilore Oluwafemi, Christian Traoré, Dennis Sørensen, Mikkel Thygesen, Akeem Agbetu (86' David Nielsen), Claus Madsen (75' Klaus Kærgård)

http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhed

Dengang havde vi dog KK og DN på bænken. Denne gang bliver det vel Elgen og Olsen.

Kent

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Brøndby IF:
Karim Zaza
Thomas Rytter
Martin Retov
Martin Ericsson
Stefan Schmidt
Joseph Elanga
Henrik Kildentoft
Johan Elmander
Thomas Rasmussen
Johan Absalonsen
Morten Rasmussen

Casper Ankergren
Dan Anton Johansen
Morten D. Rasmussen
Mike Jensen

Ovenstående er BIFs opstilling + udskiftere fra sidst. De mangler 4 i forhold til sidst (Zaza, Retov, Elmander og Dan Anton), og der er ikke kommet nævneværdige forstærkninger, mens vi i givet fald vil mangle 4-5 (Daugaard, Lindkvist, Traoré, David og Kærgaard), dog vil vi have Kristian Bak tilbage.

Umiddelbart vil jeg vurdere, at BIF er hårdest ramt i forhold til sidst, og med deres meget lidt imponerende kamp her til aften, samt deres mange nederlag efter kampe i Europa in mente, så ser jeg faktisk os som favoritter.

Peter Ross - Sluk for varmen !!

Besvar