Bannere mod OB
-
M. Lissau
Re: Bannere - feedback eller ikke?
Nu har der efterhånden været en del debat om TIFO i BW. Og der er fra TIFO folkene ønsket feedback i gennem sidste sæson.
Men synes der er en generel tendens til at hvis der bliver kritiseret eller folk giver sin mening (som kent her) så bliver det vendt til personangreb på vedkommende. det bliver ikke taget seriøst og det virker som han skal gøres til grin for sin mening.
Så vil TIFO have feed back eller ikke. Det må i vælge og hvis i ønsker feed back, så tag det seriøst og ikke lave grin med de meninger, der kommer.
/Lissau, som generelt mener TIFO gør et godt arbejde...
Men synes der er en generel tendens til at hvis der bliver kritiseret eller folk giver sin mening (som kent her) så bliver det vendt til personangreb på vedkommende. det bliver ikke taget seriøst og det virker som han skal gøres til grin for sin mening.
Så vil TIFO have feed back eller ikke. Det må i vælge og hvis i ønsker feed back, så tag det seriøst og ikke lave grin med de meninger, der kommer.
/Lissau, som generelt mener TIFO gør et godt arbejde...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Bannere mod OB
Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
>
> "Sejr på søndag"
> Synes nok man skal kocentrere sig om en kamp af
> gangen.
>
Det blev også gjort, det kom nemlig op efter dommeren havde fløjtet af, så det var ikk noget der "påvirkede" kampen mod OB.
Damsgaard
>
> "Sejr på søndag"
> Synes nok man skal kocentrere sig om en kamp af
> gangen.
>
Det blev også gjort, det kom nemlig op efter dommeren havde fløjtet af, så det var ikk noget der "påvirkede" kampen mod OB.
Damsgaard
-
Anni
Der var da en lille ung OB fan, der fik glæde af det. Han rullede det sammen efter kampen og tog det med sig, så den skal nok bruges i en kommende OB kamp
)
/Anni
/Anni
-
YahooSeeker [Bot]
Anni skrev:
> Der var da en lille ung OB fan, der fik glæde af
> det. Han rullede det sammen efter kampen og tog
> det med sig, så den skal nok bruges i en kommende
> OB kamp
)
>
> /Anni
>
> -"Ingen kan alt! Alle kan noget! Sammen kan vi det
> hele!"
Ja det så jeg også Anni, vi må håbe han bruger bagsiden og skriver noget nyt - så det er gramatisk korekt.
Damsgaard
> Der var da en lille ung OB fan, der fik glæde af
> det. Han rullede det sammen efter kampen og tog
> det med sig, så den skal nok bruges i en kommende
> OB kamp
>
> /Anni
>
> -"Ingen kan alt! Alle kan noget! Sammen kan vi det
> hele!"
Ja det så jeg også Anni, vi må håbe han bruger bagsiden og skriver noget nyt - så det er gramatisk korekt.
Damsgaard
-
Gaston
Re: Bannere - feedback eller ikke?
Jeg mener også det er forkert at vrisse af Kent for at påpege faldgruber omkring det at blande sport og politik sammen. Men bortset fra det synes jeg TIFO-gruppen skal have rimelig frie beføjelser, da det trods alt er deres frivillige arbejde der udmønter sig i bannerne.
-
Jannick
1. "Timm: Er det godt bag tremmer??...".
Nok det mest platte banner jeg har set. Hvis man endelig skulle køre på Timm, burde det være muligt at finde en bedre sætning. Hvis ikke jeg vidste bedre, ville jeg tro, at det var en flok elever fra femte klasse der havde lavet det. Så når nogle af jer betegner Fanatikos, SU mm. som små pubertetsdrenge skulle I nok tænke lidt over, hvordan I selv fremstår. Det var jo ikke engang sjovt.
2. Hvorfor er det, at der ikke bliver brugt sort i tifoen (igen)? Er der en grund til, at I hellere vil lave noget, der minder om SIF- og AAB-tifoer? Jeg ved godt at en stor del af klublogoet er rødt og hvidt, men der er altså også sort og størstedelen af vores trøje er sort.
Jannick
Nok det mest platte banner jeg har set. Hvis man endelig skulle køre på Timm, burde det være muligt at finde en bedre sætning. Hvis ikke jeg vidste bedre, ville jeg tro, at det var en flok elever fra femte klasse der havde lavet det. Så når nogle af jer betegner Fanatikos, SU mm. som små pubertetsdrenge skulle I nok tænke lidt over, hvordan I selv fremstår. Det var jo ikke engang sjovt.
2. Hvorfor er det, at der ikke bliver brugt sort i tifoen (igen)? Er der en grund til, at I hellere vil lave noget, der minder om SIF- og AAB-tifoer? Jeg ved godt at en stor del af klublogoet er rødt og hvidt, men der er altså også sort og størstedelen af vores trøje er sort.
Jannick
-
Jannick
>
> Så kan jeg glæde dig med, at det ikke er
> tifo-gruppen, som har betalt malingen der blev
> anvendt...
>
> Peter Ross
>
Det er da ligemeget når det er folk i BW-Tifo, der har lavet det. Uanset hvem der har betalt, er det altså stadig Black Wolves, der er afsender. I må altså lige huske, at I er blevet "kendte" ansigter, der repræsenterer BW, når I er på stadion og laver sådanne ting.
Desuden tvivler jeg på, at sådanne platte/flade budskaber er med til at øge bidragene. Bannere som dem, der blev brugt i Odense, er i mine øjne spild af resourser og endnu en grund til, at jeg personligt er holdt med at give BW-tifo et økonomisk bidrag.
Jannick
> Så kan jeg glæde dig med, at det ikke er
> tifo-gruppen, som har betalt malingen der blev
> anvendt...
>
> Peter Ross
>
Det er da ligemeget når det er folk i BW-Tifo, der har lavet det. Uanset hvem der har betalt, er det altså stadig Black Wolves, der er afsender. I må altså lige huske, at I er blevet "kendte" ansigter, der repræsenterer BW, når I er på stadion og laver sådanne ting.
Desuden tvivler jeg på, at sådanne platte/flade budskaber er med til at øge bidragene. Bannere som dem, der blev brugt i Odense, er i mine øjne spild af resourser og endnu en grund til, at jeg personligt er holdt med at give BW-tifo et økonomisk bidrag.
Jannick
-
kopien
nu ligger landet jo sådan at hvid rent faktisk er vores udebane farve så på den front kan den hvide farve vel godt forklares.
AT sort så er svær at se er nok den anden forklaring, dette har vi dog arbejdet en del med hvilket du vel nok vil opdage næste gang vi spiller på hjemmebane..
Jeg kan godt forstå at mange folk efterlyser farven sort, og nej vi har stadig ikke givet op, dog stod vores valg til OB kampen mellem nogle røde flag og de flag vi havde haft med til Viborg i sidste runde.. Vi har en gang haft rent sorte flag med og der skal være MANGE mennesker der flager i stedet for bare at holde ved det for at det overhovedet kan ses de er der. Før nogle mennesker begynder at påpege at man da bare kan gøre noget ved kontrasten vil jeg gerne sige - ja det kan man men det havde vi ikke lige recurser til i kampen mod OB - derfor de hvide og røde flag.
Håber nogle har fået lidt ud af mit svar og folk er selvfølgelig velkomne til at spørge yderligere...
AT sort så er svær at se er nok den anden forklaring, dette har vi dog arbejdet en del med hvilket du vel nok vil opdage næste gang vi spiller på hjemmebane..
Jeg kan godt forstå at mange folk efterlyser farven sort, og nej vi har stadig ikke givet op, dog stod vores valg til OB kampen mellem nogle røde flag og de flag vi havde haft med til Viborg i sidste runde.. Vi har en gang haft rent sorte flag med og der skal være MANGE mennesker der flager i stedet for bare at holde ved det for at det overhovedet kan ses de er der. Før nogle mennesker begynder at påpege at man da bare kan gøre noget ved kontrasten vil jeg gerne sige - ja det kan man men det havde vi ikke lige recurser til i kampen mod OB - derfor de hvide og røde flag.
Håber nogle har fået lidt ud af mit svar og folk er selvfølgelig velkomne til at spørge yderligere...
-
Jannick
kopien skrev:
> nu ligger landet jo sådan at hvid rent faktisk er
> vores udebane farve så på den front kan den hvide
> farve vel godt forklares.
Hvor ofte er det lige, at vi spiller i hvidt? Skulle man bruge dette som det afgørende argument, burde man nok bruge det til en kamp, hvor det ville være mere sandsynligt at benytte den hvide trøje.
> AT sort så er svær at se er nok den anden
> forklaring, dette har vi dog arbejdet en del med
> hvilket du vel nok vil opdage næste gang vi
> spiller på hjemmebane..
Ved godt, at I arbejder på det. Det var da også på tide.
> Jeg kan godt forstå at mange folk efterlyser
> farven sort, og nej vi har stadig ikke givet op,
> dog stod vores valg til OB kampen mellem nogle
> røde flag og de flag vi havde haft med til Viborg
> i sidste runde.. Vi har en gang haft rent sorte
> flag med og der skal være MANGE mennesker der
> flager i stedet for bare at holde ved det for at
> det overhovedet kan ses de er der. Før nogle
> mennesker begynder at påpege at man da bare kan
> gøre noget ved kontrasten vil jeg gerne sige - ja
> det kan man men det havde vi ikke lige recurser
> til i kampen mod OB - derfor de hvide og røde
> flag.
>
Når nu I ikke havde recourser til at arbejde med kontrastren til denne kamp kunne man jo have brugt nogle af de store stribede flag som BW allerede har. Jeg tror da at det ville have gjort en væsentlig forskel.
Jannick
> nu ligger landet jo sådan at hvid rent faktisk er
> vores udebane farve så på den front kan den hvide
> farve vel godt forklares.
Hvor ofte er det lige, at vi spiller i hvidt? Skulle man bruge dette som det afgørende argument, burde man nok bruge det til en kamp, hvor det ville være mere sandsynligt at benytte den hvide trøje.
> AT sort så er svær at se er nok den anden
> forklaring, dette har vi dog arbejdet en del med
> hvilket du vel nok vil opdage næste gang vi
> spiller på hjemmebane..
Ved godt, at I arbejder på det. Det var da også på tide.
> Jeg kan godt forstå at mange folk efterlyser
> farven sort, og nej vi har stadig ikke givet op,
> dog stod vores valg til OB kampen mellem nogle
> røde flag og de flag vi havde haft med til Viborg
> i sidste runde.. Vi har en gang haft rent sorte
> flag med og der skal være MANGE mennesker der
> flager i stedet for bare at holde ved det for at
> det overhovedet kan ses de er der. Før nogle
> mennesker begynder at påpege at man da bare kan
> gøre noget ved kontrasten vil jeg gerne sige - ja
> det kan man men det havde vi ikke lige recurser
> til i kampen mod OB - derfor de hvide og røde
> flag.
>
Når nu I ikke havde recourser til at arbejde med kontrastren til denne kamp kunne man jo have brugt nogle af de store stribede flag som BW allerede har. Jeg tror da at det ville have gjort en væsentlig forskel.
Jannick
-
kopien
Grunden til at vi netop ikke benyttede de stribede flag som BW har var at vi vurderede det ville se rodet ud med mindre vi benyttede de store flag som vi også havde haft med i Vff. Hvis vi havde benyttet dem ville tifoen stort set have været identiske med den vi lavede deroppe og derfor fravalgte vi dette..
-
Jannick
Den var da stort set identisk alligevel. Så måske man skulle have droppet de små flag, hvis man ikke vil have at det skal være ens. Helhedsindtrykket vil have været det samme uanset om man brugte hvide eller stribede flag: Nemlig, at det var det samme som mod Viborg.
-
jakob88
Er der forberedt en speciel tifo til i morgen? Jeg ved godt, at det er en overraskelse, hvordan tifoen kommer til at se ud.
Er der ydermere nogen der ved, hvor mange vi ca kommer afsted i morgen? Flere end sidst? (forhåbentligt)
Er der ydermere nogen der ved, hvor mange vi ca kommer afsted i morgen? Flere end sidst? (forhåbentligt)
-
Sebdk
Det er ingen hemmelighed at vi forbereder en lidt større Tifo's mod Viborg, FCK og BIF. Så du kan bare glæde dig 
-
Kent
Banneret mod VFF
"Ingen kan benægte - Vor kærlighed er ægte"
Ros herfra.
Godt og positivt budskab.
Kent
Ros herfra.
Godt og positivt budskab.
Kent
-
YahooSeeker [Bot]