Traoré skadet
-
YahooSeeker [Bot]
Traoré skadet
Et lille og elers interessant besøg på træningsbanen endte med en ambulance på banen.
I en duel laver Traoré et retningsskift ogskriger pludseligt af smerte og falder til jorden. Det viser sig at være hans højre skulder der er gået af led. En skade som han tidligere har døjet med og som han er blevet opereret for.
Det er meget bekymrnde at det kan ske ved så lidt, selvom alle har vidst det er et svagt punkt som han spiller og træner med indbundet.
I en duel laver Traoré et retningsskift ogskriger pludseligt af smerte og falder til jorden. Det viser sig at være hans højre skulder der er gået af led. En skade som han tidligere har døjet med og som han er blevet opereret for.
Det er meget bekymrnde at det kan ske ved så lidt, selvom alle har vidst det er et svagt punkt som han spiller og træner med indbundet.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 15. jul 2006, 23:48, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: Traoré skadet
Så er det vel lidt held i uheld, at Traore alligevel har karantæne i den første kamp. Men der er jo så alligevel ikke mere end 1½ uge til Viborg-kampen.
Kent
Kent
-
kenny
Re: Traoré skadet
Her er lidt mere info om uheldet..http://www.tipsbladet.dk/?articleID=24708
-
YahooSeeker [Bot]
-
Cee-Jay
Re: Traoré Ude i to måneder.
Femi er vel den naturlige afløser, som "oprydder" og spilfordeler på den centrale defensive midt, så det ser jeg ikke som en decideret svækkelse, selvom det naturligvis ærgrer mig at Traoré er ude så lang tid...
-
BW - 665
Det var virkelig en ærgelig nyhed at få... Synes Traoré var inde i en god periode, og virkede virkelig til at styrke vores centrale midtbane! Trist...
-
Dahl Nielsen
Tror det er meget svært at vælge én bestemt af de to, da skader har gjort, at hver af dem har spillet næsten hver gang.
Men for mig at se, er den største forskel på de to, at Traoré er meget stærkere fysisk, mens Femi er bedre med bolden. Så må man prioritere, evt. afhængig af hvilken type ens kommende modstander er.
Dahl Nielsen
Men for mig at se, er den største forskel på de to, at Traoré er meget stærkere fysisk, mens Femi er bedre med bolden. Så må man prioritere, evt. afhængig af hvilken type ens kommende modstander er.
Dahl Nielsen
-
Peter Ross
Har det ikke mere været sådan, at Erik har fundet begge 2 gode nok, og derfor er skiftet mere over til 4-5-1, for at få begge ind på holdet ?
Peter Ross
Peter Ross
-
Kent
Det var i hvert fald sådan det var i slutningen af sidste sæson, hvor det også var med til at styrke vores defensiv. Ærgerligt at vi ikke har den mulighed i min de næste 2 mdr.
Man kunne sagtens forestille sig at anvende Femi + Traore centralt på udebane/kampe hvor vi forventes at komme under pres, og Femi/Traore + Thyge centralt på hjemmebane/kampe hvor vi skal dominere.
Kent
Man kunne sagtens forestille sig at anvende Femi + Traore centralt på udebane/kampe hvor vi forventes at komme under pres, og Femi/Traore + Thyge centralt på hjemmebane/kampe hvor vi skal dominere.
Kent
-
Dahl Nielsen
Jo, det er også helt rigtigt, men 4-5-1-formationen er vel også til dels blevet brugt grundet skader? Det viste sig heldigvis også at blive meget succesfuldt.
Men ingen tvivl fra min side om, at jeg selv gerne ser Traoré i startopstillingen til de fleste kampe.
Lad os ikke ærgre os over, at vi nærmest har for mange gode spillere til den centrale midtbane, lad os da hellere se det positive i det, og forsøge at nyde det
Så er det selvfølgelig bare ærgerligt, at han ikke kommer i kamp foreløbig.
Dahl Nielsen
Men ingen tvivl fra min side om, at jeg selv gerne ser Traoré i startopstillingen til de fleste kampe.
Lad os ikke ærgre os over, at vi nærmest har for mange gode spillere til den centrale midtbane, lad os da hellere se det positive i det, og forsøge at nyde det
Så er det selvfølgelig bare ærgerligt, at han ikke kommer i kamp foreløbig.
Dahl Nielsen