Vores backs?!
-
Kent
Re: Vores backs?!
Priske bekræfter det forventede:
DK er tredjeprioritet, og hvis han endelig skal tilbage, så er det Aab der står forrest i køen af bejlere
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=182209
Mon ikke han finder en ny udenlandsk klub.
Kent
DK er tredjeprioritet, og hvis han endelig skal tilbage, så er det Aab der står forrest i køen af bejlere
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=182209
Mon ikke han finder en ny udenlandsk klub.
Kent
-
Darly
Så skulle i måske have beholdt Smedegård! hehe... men ja, jeres backs er nok ret tyndt besat, hvis der ikke bliver købt ind til den plads.
-
Darly
Nej det ved jeg godt. Ham ville i sikkert godt kunne bruge nu.
Men det er jo fuldstændig latterligt at Vejle ikke bruger ham som fast mand.
Ham der spiller fast hedder Jesper Olesen og er pisse langsom og ringe.. jeg fatter det simpelthen ikke!
Men det er jo fuldstændig latterligt at Vejle ikke bruger ham som fast mand.
Ham der spiller fast hedder Jesper Olesen og er pisse langsom og ringe.. jeg fatter det simpelthen ikke!
-
Jesper BW1100
Det overrasker mig meget at Smedegaard ikke bliver brugt fast hos jer? Enten så er han gået meget tilbage siden skiftet fra os eller også er der noget i vejen med træneren. For husker ham som et forholdsvis stort back-talent. Ham må da også selv sidde med en lidt dårlig smag i munden over at være skiftet fra en SAS-liga klub til en daværende 1. divisionsklub for at spille fast, og så ender han med at sidde på bænken.
-
Darly
Jamen jeg forstår det heller ikke selv. Men jeg håber bare han bliver fast mand i superligaen, da vi mere har brug far en mand med offensive kvaliteter og fart, end en mere stille stående forsvars spiller, som jeg mener er alt for svag til ligaen.
-
Skov
Christiansen til Randers!
http://www.randersfc.dk/vis_nyhed.asp?o ... ideID=1951
Ja overskriften siger alt.. Peter Christiansen til Randers. Så blev det i hvert fald ikke ham.
Ja overskriften siger alt.. Peter Christiansen til Randers. Så blev det i hvert fald ikke ham.
-
Kent
Re: Christiansen til Randers!
Lyder som en fornuftig signing af Randers. En rutineret mand. Man kan så diskutere om han var relevant for os. Umiddelbart taler hans alder (31), samt det at han skulle købes fri imod.
Så kan jeg heller ikke helt huske hvor god han er. Det er vel Leon, Mikkelsen og Nikolaj, der er de 3 spillere vi har til pladsen. Umiddelbart er Leon vel den med det stærste potentiale (måske mest fordi de andre 2 allerede har haft mulighed for at vise, at de ikke ser ud til at være en stabil løsning), så spørgsmålet er, om det er en bedre løsning at lade Leon få noget rutine på pladsen.
Hvis vi endelig skal smide penge efter en, er jeg mere interesseret i Sennels, men det bliver nok ikke i dette transfervindue, da han vel vil prøve at give den en skalle under den nye træner.
Kent
Så kan jeg heller ikke helt huske hvor god han er. Det er vel Leon, Mikkelsen og Nikolaj, der er de 3 spillere vi har til pladsen. Umiddelbart er Leon vel den med det stærste potentiale (måske mest fordi de andre 2 allerede har haft mulighed for at vise, at de ikke ser ud til at være en stabil løsning), så spørgsmålet er, om det er en bedre løsning at lade Leon få noget rutine på pladsen.
Hvis vi endelig skal smide penge efter en, er jeg mere interesseret i Sennels, men det bliver nok ikke i dette transfervindue, da han vel vil prøve at give den en skalle under den nye træner.
Kent
-
Peter Ross
Jeg kan så fortælle, at Jeppe Hestehave fra FCK er på prøvetræning i denne uge med henblik på en kontrakt.
Nej tak, siger jeg !
Peter Ross
Nej tak, siger jeg !
Peter Ross
-
Kent
Hmmm...
En 21-årig højrebak. Det lyder jo ikke som en forstærkning, men en garderingsspiller.
Fra FCK.dk:
2. JEPPE HESTEHAVE
Fødselsdato 19. Februar 1985
Position Højre back
Beskrivelse Jeppe er en af de rutinerede på holdet. Hans spidskompetence er hans hurtighed.
En 21-årig højrebak. Det lyder jo ikke som en forstærkning, men en garderingsspiller.
Fra FCK.dk:
2. JEPPE HESTEHAVE
Fødselsdato 19. Februar 1985
Position Højre back
Beskrivelse Jeppe er en af de rutinerede på holdet. Hans spidskompetence er hans hurtighed.
-
René
hvad f..... er nu det for noget.....har aldrig nogensinde hørt om ham....men ok, det giver vel en fornemmelse af, hvilken kaliber af spillere vi kigger efter......det står også i Folkebladet i dag i øvrigt, at man er på udkig efter en back, fordi Ulrik og Nicolai ofte er skadede - med andre ord leder vi efter garderingsspillere og ikke en stamspiller til holdet.
René - der ingen forventninger har.......
René - der ingen forventninger har.......
-
YahooSeeker [Bot]
Chap skrev:
-------------------------------------------------------
> Synes det lyder rigtig spændende med Reid på
> højrekanten. Hans foretrukne ben er jo højre
> (mener jeg), så jeg kan ikke rigtig se, hvorfor
> han ikke skulle være en kandidat dertil.
Man kan altså ikke bare hive vilkårligt rundt på spillerne. Nogen typer kan dække flere pladser, men det er altså lidt vigtigt at det er den rigtige af slagsen.
-------------------------------------------------------
> Synes det lyder rigtig spændende med Reid på
> højrekanten. Hans foretrukne ben er jo højre
> (mener jeg), så jeg kan ikke rigtig se, hvorfor
> han ikke skulle være en kandidat dertil.
Man kan altså ikke bare hive vilkårligt rundt på spillerne. Nogen typer kan dække flere pladser, men det er altså lidt vigtigt at det er den rigtige af slagsen.
-
evaldo
Nej....men det skader jo ikke med lidt alternativ tankegang og hvorfor købe dyrt ind hvis man måske har løsningen blandt de spillere man har. Der er jo heller ingen garanti for at en transferfri godt brugt superliga profil slår til alligevel. Men der vil være garanti for at han er løntung hvis han besidder den nødvendige klasse
-
johnnynielsen
Hvad begrunder du dit Nej Tak med???
Har du set ham spille mere end en kamp?
Jeg har ikke noget kendskab til ham, så derfor har jeg da fuld tillid til FCM, hvis de vælger at skrive med denne person.
Har du set ham spille mere end en kamp?
Jeg har ikke noget kendskab til ham, så derfor har jeg da fuld tillid til FCM, hvis de vælger at skrive med denne person.
-
Bobby
Re: Christiansen til Randers!
Jeg mener helt klart Leon er førstevalg til venstrebackpladsen. De kampe jeg har set med ham på den plads, har han gjort det rigtig godt og i mine øjne er der ingen tvivl om, at den mand har et kæmpe potentiale. Han er samtidig også god i det offensive. Så må Mikkelsen og Jørgensen slås om at være andetvalg.
Hvis vi skal satse på de unge talenter, er vi også nødt til at give dem noget rutine og leve med at de spiller en dårlig kamp i ny og næ. Rutine og kamperfaring på højeste niveau, er det eneste der udvikler dem.
Hvis vi skal satse på de unge talenter, er vi også nødt til at give dem noget rutine og leve med at de spiller en dårlig kamp i ny og næ. Rutine og kamperfaring på højeste niveau, er det eneste der udvikler dem.