DS vs. Svendborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: Vigtig sejr til Dalum

Indlæg af Peter Ross »

http://proxy.bolddk.com/statistik/tabel.php?liga=186

Som det ser ud pt., så vil det blive Amager United, men giv os hellere Døllefjelde-Musse. De kan umuligt være lige så gode ude, som de er til indendørsfodbold :-)

Peter Ross

Claus (BW#1145)

Re: Vigtig sejr til Dalum

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Ja og så spillede nierne endda uafgjort imod et tophold, Thisted, som endda udlignede i sidste minut. Hvis de ikke havde scoret havde både nierne og Dalum lagt over stregen, et ønskescenarie.

footballchief

Opbakning til DS

Indlæg af footballchief »

Synes godt nok at BW viser en utrolig sløj indstilling til deres 2. hold. Især nu hvor der ikke er ret meget at komme efter på SAS Arena, så mener jeg det er dybt elendigt at i ikke møder op og støtter, i noget større antal.
Min mening, men det styrer i selv.

Altoriso

Re: Opbakning til DS

Indlæg af Altoriso »

Har du nogen idé om hvor mange der normalt dukker op, og om der er færre nu, og i såfald hvorfor du tror at der er færre ?

Og hvad kunne man gøre for at der kom flere ud til kampene ?

Jeg synes at det er rigtigt fedt hvis der kunne komme mange til deres kampe, og hvis man ser på den store succes der var til nogle af de unges sidste kampe i sidste sæson, så må der bestemt være et potentielt højt tilskuergrundlag !

Mvh

Jan / sjællænderen som selv sammen med et par andre var til ungdomsbold i KB igår og det var rigtigt godt med et højt niveau i spillet :-)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nu er det her den første hjemmkamp jeg har misset siden vinterpausen, så jeg ved jeg har bedre fremmøde end dig :-)

footballchief

Altså i forhold til hvor mange der møder op til SAS liga bold, så er det jo frygtelig elendig. Ved ikke om i er enige, jer der plejer at være til stede, men der er ofte ikke flere end 5. klart nedlagt af YDB som regel.
Hvis man ser fanklubber som AGF og Brøndby, så har jeg selv oplevet kampe hvor fanklubberne stillede med et par hundrede mand. Og endnu flere hvis der har været mulighed for oprykning.

Det man kan gøre, er at tage sig sammen, det er gratis at komme ind, der er frit slaw for egen medbringelse af drikkevarer (hvad man nu er til) og mad.

Det jeg kan mærke på de spillere, jeg snakker med fra DS, er at de er utrolig glade for den opbakning der er, men det kunne være helt excenptionelt, hvis antallet kunne stige med en 20-30 jublende og medlevende fans, der ikke bare klapper når kampen er forbi.

footballchief

Så tror jeg du skal revurdere din sikkerhed Hekler;), hvis det er DS vi snakker om. Jeg har misset den første halve time og sidste halve time af Viborg kampen, det er alt jeg har forlagt, såvidt mit klippekort taler sandt. Har sågar været i Skive og se dem, og regner da bestemt med at turen også går til Viborg i en eventuel sidste kamp.

Men det kan også være ligemeget, det er ikke dig jeg taler om. Det er dem som slet ikke er dernede. Har virkelig svært ved at se en undskyldning for man ikke kan.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

footballchief skrev:
-------------------------------------------------------
> Har sågar været
> i Skive og se dem, og regner da bestemt med at
> turen også går til Viborg i en eventuel sidste
> kamp.

Ja jeg var også en smut i Horsens i sæsonens første kamp, og det er sku lide tkægt at ære til udekampene. Har også spekuleret i a tage til Viborg i til den sidste kamp, men det kommer an på om vi kan arrangere noget me at køre sammen, for jeg tager ikke derop alene. Hvor ligger Søndermarkens bane henne iøvrigt?

> Men det kan også være ligemeget, det er ikke dig
> jeg taler om. Det er dem som slet ikke er dernede.
> Har virkelig svært ved at se en undskyldning for
> man ikke kan.

Nu er BW fans jo ikke automatisk nogen der følger andent holdet, lige som I Ikke følger Ligaholdet. Men jeg ville da også gerne at der var flere til kampene.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> footballchief skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Har sågar været
> > i Skive og se dem, og regner da bestemt med
> at
> > turen også går til Viborg i en eventuel
> sidste
> > kamp.
>
> Ja jeg var også en smut i Horsens i sæsonens
> første kamp, og det er sku lide tkægt at ære til
> udekampene. Har også spekuleret i a tage til
> Viborg i til den sidste kamp, men det kommer an på
> om vi kan arrangere noget me at køre sammen, for
> jeg tager ikke derop alene. Hvor ligger
> Søndermarkens bane henne iøvrigt?

Liseborgvej 37
8800 Viborg

Jeg har sommerferie fra d. 9., så jeg er også frisk på en tur...

Peter Ross - Mmm, sommerferie til d. 14/8, livet som skole-elev er skønt !

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

MEN hvad mener DU at man kunne gøre for at der kommer flere ?

Det er jo det som du gerne vil ikk ?

Jeg giver dig fuldstændig ret i at det vitterligt er skide hyggeligt til de kampe, og spillerne er sgu vildt flinke til at komme over og hilse bagefter !
Har selv været til 2-3 kampe med DS-holdet herovre på Sjælland, og det er sgu fedt

Måske man skulle lave en større DS-kampagne i BW

Man kunne lave noget mere info om kampene inde på hjemmesiden, evt. kunne man lave en underafdeling her på forummet, der omhandlede FCM´s andre hold

Man kunne lave arrangementer ifm de andre kampe, feks grill eller nogle sjove fodboldkampe ( som der vist har været før)

Sir Lago

Middelfart-FCM 2

Indlæg af Sir Lago »

Apropos DS....

Hvem regner med, at komme til Middelfart på onsdag, og ser DS kampen mellem Middelfart og FCM 2?

Kampen starter kl. 19.00.

Vi er 2 fra Nr Aabybybyby der er til stede!

Besvar