DS vs. Svendborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
footballchief

DS vs. Svendborg

Indlæg af footballchief »

Hvem er klar?
Senest rettet af footballchief 28. maj 2006, 21:58, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: DS vs. Svendborg

Indlæg af Peter Ross »

Til info, så bliver kampen spillet på bane 3.

Peter Ross

Rovsing

halvtid?

Indlæg af Rovsing »

Nogen der har hørt noget???

Takito

Re: halvtid?

Indlæg af Takito »

DS fører 2 - 0 ved pausen. Målscorerne er ukendt :)

Rovsing

Re: halvtid?

Indlæg af Rovsing »

Min bror ringede lige.

FCM fører 2-0 og Svendborg er reduceret til 10 mand ved pausen.

Salami spiller godt og Agbetu mindre godt.

Det ligner tre sikre point lyder det fra Ikast.

Takito

3 - 0

Indlæg af Takito »

Salami har lige scoret til 3 - 0.. Skulle vist være på et lob ;)

footballchief

Re: 3 - 0

Indlæg af footballchief »

Sikker sejr. Der er ikke meget at komme efter, efter Svendborg blev reduceret og Hansen sikkert sparker straffesparket i den rigtige side.
Winston scorer andet mål, efter et meget hårdt indlæg fra Sivebæk, så vidt jeg husker.
Derudover skal det nævnes at der var comeback til Marc Møller der kom ind midt i anden helvleg og gjorde en flot og overbevisende central forsvar.

YDB var til kampen kraftigt reduceret, grundet musikken i Herning, men bl.a. den skaldede bisse fra Svendborg fik at vide at han ihvertfald ikke var skinhead, når det var på grund af hårtab.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Lasse Heinze
Morten Nielsen - Winston Reid - Rasmus Hansen - Leon Jessen
Christian Sivebæk - Salami - Thomas Thomasberg - Svenne Poulsen
Martin Jungbloot - Akeem

Akeem ud - Nick Ragus ind
Thomas Thomasberg ud - Marc Møller ind
Christian Sivebæk ud - Mickey Berg ind

Fin kamp, dog uden den store nerve. Svendborg blev reduceret til 10 mand efter 30 minutter, da Akeem blev fældet i helt fri position. Efter samtale med linjedommeren, blev Svendborg-manden vist ud, og der blev tilkendt et straffespark, som Rasmus Hansen sikkert scorede på.
Efter 40 minutter, fik Svenne et frispark i venstre side, som Thomasberg slog ind over til Sivebæk på bagerste stang. Bolden sprang lidt væk, men Sivebæk sparkede den hårdt og fladt ind over, hvor Winston satte foden på den, så den gik ind til 2-0.

Svendborg-spillerne havde på det tidspunkt opgivet, hvilket tydeligt kom til udtryk, da spillerne gik til pausen. Flere spillere var henne ved dommeren, for at brokke sig over udvisningen (som var helt korrekt), og jeg kunne ikke holde mund, så jeg sagde: "I havde nok ikke vundet uanset hvad", hvortil en Svendborg-spiller svarede "Nej, deri har du ret !".

2. halvleg blev startet med et gedigent FCM-pres, der dog ikke res

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg troede Svenne Poulsen var dampet af til AGF?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Og sæsonen 2006/2007 er startet nu ?

Peter Ross

René

Indlæg af René »

god kamp - enig......men men jeg vil sige, at der tegner sig et lidt kedeligt billede (håber ikke jeg har ret) - men generel tendens - også for kampen i dag - vi spiller rigtig gode, er ganske overlegende, producerer masser af chancer, og hvis sætningen sluttede her, var alt jo fint - men det er den ikke. Jeg synes ikke det er ok at brænde så uhyggelig mange chancer - vi skal jo vinde meget større.

Jeg frygter lidt, at det i sidste ende vil koste oprykningen, at vi er så ineffektive. Spillere som Jungbloot, Ragus, Sivebæk, Akeem skal jo også score i dag. (synes jeg kan drage en parallel til 1. holdet......)

Og så må sige til dem, der har nævnt Jungbloot som emne til SAS-holdet........mener i det helt seriøst...?

PS: det vil være uhyggelig ærgerligt, hvis det her hold ikke rykker op - de er ganske enkelt alt for gode til DS!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Man kan sige at det jo ikke er noget nyt at sre et DS hold med en mulliard chancer og få mål. Forskellen er at vi lige nu vinder dem mens vi tidligere tabte kampene, det er da i hvert fald væsentligt.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Af en eller anden grund, var mit indlæg gået i 2, så her kommer sidste del:

2. halvleg blev startet med et gedigent FCM-pres, der dog ikke resulterede i scoringer.
Vi skulle helt hen til det 78. minut, inden der igen kom en scoring. Rasmus Hansen spillede bolden i dybden til Jungbloot, som dog ikke fik fat på den, men Svendborgs forsvar var åbenbart meget opmærksomme på Jungbloot, så Salami fik lov til at smutte i gennem, og han fik med lidt held lobbet bolden over keeperen, som dog også fik en hånd på, hvilket øjensynligt reddede bolden fra at gå over mål.
Derefter skete der ikke det store, ud over et langskud fra Svendborg, som dog gik et godt stykke forbi. Men Svendborgs spillere var åbenbart glade for afslutningen, og deres midtbane-terrier udbrød "Så står skud-statistikken sgu 27-1 !".
Svenne nåede at pådrage sig en advarsel, da dommeren helt forkert dømte målspark i en situation, hvor bolden blev tacklet ud over baglinien af Svendborgs højre back. Denne dom var Svenne ikke tilfreds med, så han sparkede bolden ind mod målmanden, men bevidst bag ved målet, hvilket altså var nok til en advarsel.

Peter Ross

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

http://www.sfb.dk/index.php?siteid=100&retid=194

Kampen set fra Svendborgs side... Men ligefrem gode nok til 1. division ? :-)

Peter Ross

Mose

Vigtig sejr til Dalum

Indlæg af Mose »

Hvis DS skal op i 2. div bliver det højst sansynligt via en tredjeplads med 2 efterfølgende cup kampe mod 3 eren fra den anden DS pulje.

Hvis denne mulighed skal være til stede kræver det at enten Dalum eller B1909 overlever i 2. div.

Netop Dalum har lige for anden gang i træk slået et hold med mulighed for oprukning til 1 div.

Godt gået Dalum

Besvar