Nye spillere i truppen....største ønsker
-
evaldo
Nye spillere i truppen....største ønsker
Det bliver spændende at se om Ørgaard snart punger op med et par forstærkninger. For med den talentmasse akedemiet besidder vil det jo være misvisende at invistere i flere marginal spillere.Investeringen i akedemiet skulle jo også gerne blive ved med at give afkast. Grunden til at at vi slutter hvor vi gør er vel i al enkelthed at vi lukker for mange ind bag ude og selv scorer for lidt.
Derfor så jeg gerne en rutineret spiller som Peter Sand tilbage i klubben...han er vel til at komme til for penge og er garant for en styrkelse både bagude og i front. Han er ihvertfald mit største ønske. Andre kunne jo være Tobias Grahn eller Graulund i AGF, men begge har jo været skadet en del her i foråret.
Derfor så jeg gerne en rutineret spiller som Peter Sand tilbage i klubben...han er vel til at komme til for penge og er garant for en styrkelse både bagude og i front. Han er ihvertfald mit største ønske. Andre kunne jo være Tobias Grahn eller Graulund i AGF, men begge har jo været skadet en del her i foråret.
Senest rettet af evaldo 18. maj 2006, 18:44, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Nye spillere i truppen....største ønsker
Peter Sand ville være klasse.
-
LyNeT-DK
Jeg synes nu stadigvæk Danny Olsen ville være et godt emne, stort talent!
Peter Sand ville også være god, men tvivler på han vil skifte tilbage til os. Tror han vil blive i SønderjyskE..
Peter Sand ville også være god, men tvivler på han vil skifte tilbage til os. Tror han vil blive i SønderjyskE..
-
Kent
Jeg mener at det er på målmandsposten, backs og i angrebet vi skal forstærkes. Penge har vi dog ingen af, så både Grahn og Graulund er urealistiske. P. Sand mener jeg er for gammel.
På målmandsposten så jeg gerne at man skilte sig af med både Tidman og AR, for at hente en god keeper. Fx Ankergreen, hvis BIF henter Stephan A.
Backs og angriber har jeg dog ingen ideer til - der er billige nok i hvert fald
Kent
På målmandsposten så jeg gerne at man skilte sig af med både Tidman og AR, for at hente en god keeper. Fx Ankergreen, hvis BIF henter Stephan A.
Backs og angriber har jeg dog ingen ideer til - der er billige nok i hvert fald
Kent
-
M. Lissau
Med GF's nedrykning, så er der jo måske en Steffen og Hyldgaard, der vil væk... men ingen af dem er helt billige i løn, men er de eneste jeg mener vi skal hente, ellers bør vi holde fast i Anders.
Hvis Daugaard får sin kontrakt forlænget, mener jeg ikke vi skal hente flere til den bagerste række.
På midtbanen mangler vi en erfaren spiller. eneste bud jeg lige kan komme på, som kan være til at komme til, er Jacob Rasmussen i AGF. er en erfaren herre,som har prøvet lidt og gerne vil væk fra århus. Men ellers ved jeg ikke hvem...
Og så skal vi have en ordentlig angriber... og her mener jeg IKKE vi skal have hverken Graulund eller Foldgast... de kan ikke score mål og passer ikke til holdet... men måske bør vi kigge i Vejle. Vi har efterhånden sendt en del den vej, måske der skal en angriber den anden vej? Ulrik balling tror jeg kunne slå til i FCM, og så har han jo prøvet lidt...
Hvis Daugaard får sin kontrakt forlænget, mener jeg ikke vi skal hente flere til den bagerste række.
På midtbanen mangler vi en erfaren spiller. eneste bud jeg lige kan komme på, som kan være til at komme til, er Jacob Rasmussen i AGF. er en erfaren herre,som har prøvet lidt og gerne vil væk fra århus. Men ellers ved jeg ikke hvem...
Og så skal vi have en ordentlig angriber... og her mener jeg IKKE vi skal have hverken Graulund eller Foldgast... de kan ikke score mål og passer ikke til holdet... men måske bør vi kigge i Vejle. Vi har efterhånden sendt en del den vej, måske der skal en angriber den anden vej? Ulrik balling tror jeg kunne slå til i FCM, og så har han jo prøvet lidt...
-
Mads
Ekstrabladet skriver idag, at vores kære keeper Anders Rasmussen forventer at forlænge sin kontrakt mandag (idag).
Jeg bliver meget skuffet hvis dette er sandt! Jeg ved godt han ikke har lukket mange mål ind i denne halvsæson, men god har han altså ikke været. Målmandsspil har også en del med tiltro og attitude at gøre. Jeg ville personlig ikke stole på Anders Rasmussen, hvis jeg var forsvarsspiller. Han laver mange små fejl, han har en usikker attitude, det virker ikke til folk stoler på ham.
Horsens keeper er stadig kun på halvtidskontrakt! Måske kunne han være et bud!
Jeg bliver meget skuffet hvis dette er sandt! Jeg ved godt han ikke har lukket mange mål ind i denne halvsæson, men god har han altså ikke været. Målmandsspil har også en del med tiltro og attitude at gøre. Jeg ville personlig ikke stole på Anders Rasmussen, hvis jeg var forsvarsspiller. Han laver mange små fejl, han har en usikker attitude, det virker ikke til folk stoler på ham.
Horsens keeper er stadig kun på halvtidskontrakt! Måske kunne han være et bud!
-
jakob88
Vi kommer ikke med i det gode selskab, hvis vi forlænger med de forkerte spillere. Vi skal efter min mening ikke forlænge med AR, og for så vidt heller ikke med OT. Vi skal have en god keeper, og det kunne jo godt være Ankergren eller Zaza, alt efter hvem der bliver tilovers i BIF!!!
-
Syrensen
Vi SKAL efter min mening have en ny angriber, en Nordstrand fralyngby er før blevet nævnt, men ved ikke om han ikke bare bliver endnu en marginal spiller.
Jeg synes MADS kommer med en spændende ide i Martin S. jensen fra horsens. han ville efter min mening være en hel rigtig satsning.
Jeg synes MADS kommer med en spændende ide i Martin S. jensen fra horsens. han ville efter min mening være en hel rigtig satsning.
-
Kent
Martins S. Jensen er målmand i Randers.
Søren Jochumsen er i Horsens.
Kent
Søren Jochumsen er i Horsens.
Kent
-
Mose
Som jeg har forstået det har Dennis en klausul der gør at han hurtigt kan være fortid i FCM og Thygesen er også transferaktuel.
Derfor kunne Thomas Røll måske være en mulighed.
Han må være klar til en betragtelig lønnedgang, og er prisen rigtig, ville han da være et godt suplement til truppen, der samlet set mangler lidt rutine.
Ellers er jeg enig med dem der kræver klassespillere hvis vi skal hente forstærkninger.
Derfor kunne Thomas Røll måske være en mulighed.
Han må være klar til en betragtelig lønnedgang, og er prisen rigtig, ville han da være et godt suplement til truppen, der samlet set mangler lidt rutine.
Ellers er jeg enig med dem der kræver klassespillere hvis vi skal hente forstærkninger.
-
mick
Røll ville være en god spiller.Lidt løntung er vel stadig men det kan klares.
Så synes jeg vi ska op nordpå efter nye backs, Oscar Wendt kunne være en klasse spiller at få til klubben. Han spiller venstre back, er en ung spiller og ikke så dyr igen. Til sidst ville en spiller som Steffen Kielstrup i Vejle være en interessant forstærkning da han er et kæmpe talent
Så synes jeg vi ska op nordpå efter nye backs, Oscar Wendt kunne være en klasse spiller at få til klubben. Han spiller venstre back, er en ung spiller og ikke så dyr igen. Til sidst ville en spiller som Steffen Kielstrup i Vejle være en interessant forstærkning da han er et kæmpe talent
-
Altoriso
mick skrev:
-------------------------------------------------------
> Røll ville være en god spiller.Lidt løntung er vel
> stadig men det kan klares.
Hvordan kan det klares ?
Har vi fået en ekstra pose penge ( altså udover at det må vi jo få med afgang af David N. ) MEN samtidigt har det jo ikke været regnskabet på driften der har været den store "indtægtskilde" så at sige
-------------------------------------------------------
> Røll ville være en god spiller.Lidt løntung er vel
> stadig men det kan klares.
Hvordan kan det klares ?
Har vi fået en ekstra pose penge ( altså udover at det må vi jo få med afgang af David N. ) MEN samtidigt har det jo ikke været regnskabet på driften der har været den store "indtægtskilde" så at sige
-
mick
Hvis vi ikk har plads til en spiller med hans løn står det sku skidt til. Og så dyr er han altså ikke mere efter mange år på 2 holdet i Fck. I øvrigt er Sif tæt på at forhandle en kontrakt på plads med ham, og hvis de har pengene har vi i hvert fald også.
-
Altoriso
Nu ved vi jo ikke hvad løn han skal have,men du kan da have ret i at hvis Sif kan, så kan vi også 
Udover at for Silkeborg bliver det jo en meget vigtig brik, det gør det måske ikke for os...
MEn synes at han er en rigtig god spiller, så velkommer ham gerne..
Udover at for Silkeborg bliver det jo en meget vigtig brik, det gør det måske ikke for os...
MEn synes at han er en rigtig god spiller, så velkommer ham gerne..
-
René
iflg. dagens udgave af Herning Folkeblad udtaler Ørgaard (udover at sæsonen som helhed er skuffende og, at vi skal slutte bedre næste år), at vi skal forstærkes inden for, hvad der kan lade sig gøre økonomisk - og primært skal leve fremover af akadamiet.
Logisk slutning - men efter min mening har vi brug for spillere, der kan gå direkte ind på holdet (læs: venstre back, ledertype på midten og stærk angriber) - og det er vel ikke verdens nemmeste opgave, når vi har få midler at gøre med..................?
PS: han konkluderer også, at vi ikke kan vinde mesterskabet med det nuværende hold - surprise......: - )
Logisk slutning - men efter min mening har vi brug for spillere, der kan gå direkte ind på holdet (læs: venstre back, ledertype på midten og stærk angriber) - og det er vel ikke verdens nemmeste opgave, når vi har få midler at gøre med..................?
PS: han konkluderer også, at vi ikke kan vinde mesterskabet med det nuværende hold - surprise......: - )