Info fra BW via SMS

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kranker

Info fra BW via SMS

Indlæg af Kranker »

Vi har snakket info fra BW via sms siden 2000/01 - Kan det bare ikke lade sig gøre økonomisk.?? Det må virke langt mere effektivt!! - 100 mand til Viborg...grib jeres mobil gutter og få 'fyret' nogle beskeder afsted. Jeg har snakket med flere de sidste par dage der er i tvivl om tilmelding samt billetter osv.… I må sku ikke lave om på turene Hr. Lund ;)

Venligst, Claus
Senest rettet af Kranker 11. maj 2006, 17:51, rettet i alt 1 gang.

Chap - FCM4EVER

Re: Info fra BW via SMS

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Synes det kunne være rigtig fedt, hvis BW kunne arrangere det. Men spørgsmålet er selvfølgelig, om der er økonomi til det.

LyNeT-DK

Indlæg af LyNeT-DK »

Telia Xpress ?
Fri sms ..

Thø / BW#2660

Indlæg af Thø / BW#2660 »

"Abonnementet må kun bruges til normalt forbrug
fra person til person." - Telia Xpress, betingelser...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

tror nu godt at det kan omgås stille og roligt ved at have lidt flere telefonabonnementer

Men tror måske at det var bedre at indgå nogle Sonofon abb. da de allerede er nede på 60,- om måneden, hvor Telia starter med 100,- og så efter 18 måneder også lander på 60,-

Ved sonofon er der dog et maks på 5000 sms om måneden, men det er nu også en del, hvis man nu har 3-4 abonnementer

Synes måske godt at man kunne lave et tilmeldingssystem hvori indgik navn og adresse, samt en betaling på feks 10-20 pr kalenderår ( eller lign. ) for at opretholde en vis form for seriøsitet

Derudover mener jeg at Sonofon som sponsor godt kunne deltage lidt mere aktivt omkring dette emne...(altså ikke på Ulvegraven... )

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

>
> Derudover mener jeg at Sonofon som sponsor godt
> kunne deltage lidt mere aktivt omkring dette
> emne...(altså ikke på Ulvegraven... )

Helt og aldeles genialt... det er de da med 100 % sikkerhed med på hvis de for en forespørgsel - hvis bare der må stå 'powered by Sonofon' el. lign, så er de da glade og tilfredse...

Bring it on...

LyNeT-DK

Indlæg af LyNeT-DK »

Telia starter faktisk på 120 kr/md.

Besvar