FCM - Aab tråden
-
Sir Lago
Re: FCM - Aab tråden
Det er sgu pinligt at slutte af på denne måde på hjemmebane!
Føj siger jeg bare.....
Der er jo ingen fight, ingen geist.... Intet overhovedet!
Føj siger jeg bare.....
Der er jo ingen fight, ingen geist.... Intet overhovedet!
-
YahooSeeker [Bot]
Sir Lago skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er sgu pinligt at slutte af på denne måde på
> hjemmebane!
>
> Føj siger jeg bare.....
>
> Der er jo ingen fight, ingen geist.... Intet
> overhovedet!
>
> " WE WILL PREVAIL "
Desværre FCM har overhovedet ikke klasse til SAS ligaen, de får kun point på andre holds dårlige dage. MEGA DÅRLIGT FCM.
-------------------------------------------------------
> Det er sgu pinligt at slutte af på denne måde på
> hjemmebane!
>
> Føj siger jeg bare.....
>
> Der er jo ingen fight, ingen geist.... Intet
> overhovedet!
>
> " WE WILL PREVAIL "
Desværre FCM har overhovedet ikke klasse til SAS ligaen, de får kun point på andre holds dårlige dage. MEGA DÅRLIGT FCM.
-
AndreasBøge
Hold da kæft hvor er det pinligt at levere sådan et resultat på hjemmebane.... Det er simpelthen elendigt at se som holdet går i opløsning... Den eneste der kan være det bekendt er vores genfødte farlige Frank!!!!!
Pinligt at se Kristian Bak på den måde da Aab scorer til 4-1!!!
Pinligt at se Kristian Bak på den måde da Aab scorer til 4-1!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Der er noget galt imidtjylland
Der er noget galt med det hold. Vi mangler SERIØST en midtbane mand der kan sparke de andre i røven. Forsvaret Sejlede igen idag og ANDERS RASMUSSEN mine damer og herre ja jeg mangler ord. Dog godt at se Frank igang igen...... Men det ser ikke lyst ud for næste sæson med en hjemme kamp mindre......
Den indstilling til tingene spillerne har her sipelthen for ringe og vores træner er en Vat... ja skriv selv det sidste ord
Den indstilling til tingene spillerne har her sipelthen for ringe og vores træner er en Vat... ja skriv selv det sidste ord
-
Sir Lago
Jeg syntes sgu Simon spillede en fremragende kamp. Forhåbentligt godt nok til at sende ham til EM...
Super flot af Horsens.... Så kan de gule s...... lære det!
Men nok om det.... Det positive er sgu da, at Farlige er klar og kørende til næste sæson... Nu mangler vi bare en midtbanedynamo, der bare sparker røv!
Super flot af Horsens.... Så kan de gule s...... lære det!
Men nok om det.... Det positive er sgu da, at Farlige er klar og kørende til næste sæson... Nu mangler vi bare en midtbanedynamo, der bare sparker røv!
-
jakob88
Re: Der er noget galt imidtjylland
Magen til uduelighed skal man lede længe efter!!!
Jeg har helt ondt af Anders Rasmussen, for det er jo ikke med vilje at han spiller skidt. Der er bare ikke andet at gøre, end at vi må skille os af med ham.
Ydermere har vi gang på gang fået bekræftet at Nikolai Jørgensen ikke under nogle omstændigheder skal spille venstre back. Ikke desto mindre bliver han placeret på venstre back idag. Jeg kan ikke lade være med at tænke: Har ER & TT bind for øjene når de sætter holdet, eller vil de bare, at det går holdet dårligt.
Jesper Mikkelsen skal heller ikke spille på midtbanen. Han kunne da absolut heller intet.
Nu må den ledelse fandme spænde hjelmen, få fat i nogle ordentlige forstærkninger og skille sig af med de overflødige spillere.
KOM NU!
Jeg har helt ondt af Anders Rasmussen, for det er jo ikke med vilje at han spiller skidt. Der er bare ikke andet at gøre, end at vi må skille os af med ham.
Ydermere har vi gang på gang fået bekræftet at Nikolai Jørgensen ikke under nogle omstændigheder skal spille venstre back. Ikke desto mindre bliver han placeret på venstre back idag. Jeg kan ikke lade være med at tænke: Har ER & TT bind for øjene når de sætter holdet, eller vil de bare, at det går holdet dårligt.
Jesper Mikkelsen skal heller ikke spille på midtbanen. Han kunne da absolut heller intet.
Nu må den ledelse fandme spænde hjelmen, få fat i nogle ordentlige forstærkninger og skille sig af med de overflødige spillere.
KOM NU!
-
FCMadZ
Men det er jo heller ikke nemt for dem
Enig i at Nicolai Jørgensen ikke er god nok til vores hold, men for ikke ret mange kampe siden blev trænerduoen kritiseret for ikke at placere Jesper Mikkelsen på midtbanen.
Men jer der føler jer bedre end trænerne kan jo smide en ansøgning når den tid kommer
Enig i at Nicolai Jørgensen ikke er god nok til vores hold, men for ikke ret mange kampe siden blev trænerduoen kritiseret for ikke at placere Jesper Mikkelsen på midtbanen.
Men jer der føler jer bedre end trænerne kan jo smide en ansøgning når den tid kommer
-
FCM_oOAngelOo
Nu så jeg godt nok ikke kampen men forstår altså ikke hvad er problemet med Anders Rasmussen? Jeg personligt syns han er en udemærkert spiller. Og er kan jo ikke passe at fordi der går mål ind skal det være Rasmussen skyld. Vi har altså også et forsvar der ikke står optimalt altid og så kan det ikke passe Rasmussen skal have skylden. Men som sagt jeg forstår det bare ikke. 
-
jj
Personligt mener jeg, át AR ikke er god nok til at spille i superligaen. Det er egentlig ikke så meget længere...
Hans spil i feltet er under al kritik, han slipper mange bolde ud i feltet mm.
-
FCM_oOAngelOo
Ja okay er nok rigtig nok. Men glæder mig nu til Henzie får noget mere spille tid.. Han gjorde det sku godt de kampe hvor han var inde da de to andre var skadet.
Tror på han nok ska blive en stor målmand.