De gamle kan endnu

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

De gamle kan endnu

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Efter et hygeligt møde med et par gode ideer, var der lagt op til en omgang Street Football, som det hedder nu om dage.

Det blev en usædvanlig omgang bold, hvor de gamle, viste de unge hvordan sådan en skal skæres. Thomas "The Flying Forman" Lund, viste sig at være gadeboldens svar på Henry.

Det var jo naturligvis totalt uretfærdige hold, for hvordan kan man forvente at langlemmede teenagere skal kunne følge med erfaringen, når vi bevæger os op på så højt et taktisk og teknisk niveau.

Det føltes som om vi knuste dem totalt med det endte vist 10-6

Det må vi gøre igen, jeg skal bare lige restituere lidt først :-)
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 6. maj 2006, 18:32, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: De gamle kan endnu

Indlæg af Peter Ross »

Knægtenes coach udtaler:
"Jeg synes gutterne spillede en stor kamp. Dog var den fysiske styrke fra modstanderne for stor, så vi kom lidt i klemme. Udover deres fysiske styrke, så overraskede deres tempo os også. Inden kampen lignede de blot en samling bumser, da de hang over utallige øl i loungen, men de foldede sig ud, som en slangemand, der har foldet sig sammen.
At vurdere på spil og chancer, havde vi fortjent sejren, men vores angribere var på dagen meget uskarpe."

Efter denne udhængning af egne spillere, søgte deres udsendte en kommentar fra en af angriberne.
Dette lykkedes os, selvom det var en meget nedtrykt angriber som kom frem.

Dagens mest uskarpe på knægtenes hold udtaler:
"Jeg føler jeg blev hånet, af de mange tilråb fra mit eget hold. Jeg forstår ikke, hvorfor de var utilfredse. Jeg scorede sgu da på en af mine 48 chancer !"

I følge ubekæftede rygter, gik snakken lystigt i de gamles omklædningsrum efter kampen. De frydede sig over, de fik indført "først til 10 mål"-reglen, da de efter kampen indså, de ikke kunne holde til 20 minutter mere. Dette rygte satte sindede i kog hos de unge, og de vil inden længe kræve en omkamp !

Peter Ross - Deres mand i marken !

kopien

Indlæg af kopien »

det kunne tænkes i de unge skal have forstærkning næste gang i form af den eneste boldspillende tunfisk i Herning og omegn.. :O)

Hekler beware I'm Comming for you:O)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja det er i hvert fald sikkert at mange af tilskuerne til dagens ungdomsbold havde set graven og bidt mærke i de psykologiske ar på sjælen som Mini´s indlæg tydeligt afspejler han bakser med.

Det er jo klart at vi ikke kan have uorden i hakkeordnen og derfor var det også godt for harmonien at det var de gamle der vandt.

Til Kopi så må jeg skuffe dig men med de hold vi havde i går så vi du komme på de gamles hold. Vi var godt k´nok nogen der trak gevaldigt op, men sådan ligger landet.

Fik jeg iøvrigt nævnt at vi den sidste del af kampen spillede én mand i undertal?

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

I øvrigt må FCM kunne lære noget af os. Vi afslutter på "halve" chancer langt ude fra og så vidt jeg ved gav det os en 3-4 mål, imens de ineffektive unge mænd nærmest ville løbe bolden over stregen.

sidste mål må være kampens detalje. Jeg trækker bolden op ad fløjen (så langt ude på fløjen at det er på den anden side af de livsfarlige granitsten), lægger den skråt ind til Hekler, der modtager den med med ryggen mod mål med en mand (dreng) i ryggen, vender sig lynhurtigt 180 grader og sætter den fladt ind bag en sagesløs Søren Ross. Klasse!

Det var for resten en fornøjelse, så nemt det er at tackle en 17-årig (tak Søren og mini ;o) og erobre bolden på deres egen banehalvdel, hvorefter et hurtigt træk ud til siden gav fin plads til at udplacere keeperen.

Lund

Besvar