Nogen, der ser kampen?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: SLUT

Indlæg af Kent »

Med en sejr over Aab på søndag er 6. pladsen sikret.

tgjensen

Re: Nogen, der ser kampen?

Indlæg af tgjensen »

Det lyder fedt, men kan du ikke lige forklare for os, der ikke er så fodboldkyndige? :P

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Det er den finte hvor Michael stopper bolden med den ene fod, drejer rundt mens han fører bolden videre frem med den anden fod! Lidt kompliceret, men superfed finte!

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Michael laver den så lidt langsommere, og så får han den selvfølgeligt med, uden at blive fældet!

bruno

BT>Tandløseulve

Indlæg af bruno »

Forstå ikke lige BT hvorfor der var langt op til klaps til FCM i dag, har vi ikke lige vundet over Brøndby og spillede lige op med de to pt. bedste hold supen Esbjerg og FCK ?
Det kan værer de lukker røven nu !
http://www.bt.dk/sport/artikel:aid=439048/

Jean / BW# 1238

Laudrup-finten... se her!

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Jeg har den i en lille videofil. Du kan downloade den her:

http://www.jeansnet.dk/laudrup.mpg

Fed finte! :-)

smørtyven

Re: BT>Tandløseulve

Indlæg af smørtyven »

Arh hva... det er da bare en fynsk OB-Fan-journalist som er pissesur...

Keep the faith
Smørtyven - Viborg away - YES SØR

Klauzito

Re: Laudrup-finten... se her!

Indlæg af Klauzito »

Helt reelt er det så vist en Zidane finte, han lavede den ihvertfald før Laudrup.

Fisker K

Indlæg af Fisker K »

Jeg tror nu du tager fejl. Klippet du ser er godt nok fra Scotland-kampen i 96 men hvis jeg husker rigtigt så lavede laudrup første gang finten i starten af 90erne da han spillede for Barcalona. Dengang var Zidane blot en middelmådig spiller hos Bordeaux i den franske liga.
Jeg ved dog ikke om Zidane rent faktisk har lavet finten i den tid, da jeg ikke fulgte med i den franske liga dengang ;)

Kenneth

Altoriso

Re: BT>Tandløseulve = Ritzau

Indlæg af Altoriso »

Nu er det jo altså en Ritzau nyhed som er kopieret ind på bt.dk :-)

du kan også finde den på EB

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 195141.ece

bruno

Indlæg af bruno »

Du har helt ret der, det husker jeg også :-)

Altoriso

Onside

Indlæg af Altoriso »

Hvor var det fedt at se opbakningen til Frank i interviewet efter kampen på landsdækkende TV :-)

Og var det fedt at se glæden hos alle spillerne efter hans scoring - det vidner om godt sammenhold !

Det var også fedt at se Juniors flotte målchancer, MEN det var endnu federe at se hvordan Anders Rasmussen pillede forsøgene ned !

Jeg synes at Anders HAR bevist sit værd i dette forår!!!

Kent

Re: Onside

Indlæg af Kent »

Det var også fedt at se Frank score et rigtig centerforward-mål. Ingen dikkedarer - bare headet knaldhårdt og sikkert ind.

Det må lune lidt hos ham, og forhåbentlig er det et tegn på at han er ved at finde skarpheden frem igen.

Peter Ross

Re: BT>Tandløseulve

Indlæg af Peter Ross »

Statistik hentet fra OBs hjemmeside...

OB
Afslutninger (udenfor rammen) 11
Afslutninger (indenfor rammen) 4
Frispark (begået) 14
Hjørnespark (tildelt) 5
Offsides (begået) 1

FC Midtjylland
Afslutninger (udenfor rammen) 5
Afslutninger (indenfor rammen) 3
Frispark (begået) 13
Hjørnespark (tildelt) 6
Offsides (begået) 3

Når jeg ser de tal, så vidner det om en meget lige kamp. OB havde 6 afslutninger mere end os, men kun 1 enkelt afslutning mere indenfor rammen, og det er trods alt en gammel nyhed, at man skal ramme mål, før man kan score.

Ja vist, OB havde bolden meget, men de store chancer de fik, dem skabte Junior sgu selv, så det var en ganske fin enkeltmandspræstation, mens vi forsvarede som mænd, og endeligt forstod, at sætte bolden i mål, da det skulle afgøres.

Peter Ross

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jep det er Laudrup finten, men det er helt korrekt at Zidane også har præsteret den et par gange :-P

Besvar