David skal væk efter sommeren....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sparvath

Re: David skal væk efter sommeren....

Indlæg af Sparvath »

Jo tror også det er en misforståelse. Tror også vi får penge for ham for ellers vil det være meget mærkeligt.

Krankos

Indlæg af Krankos »

Hehe, hvem gider dog have ham ? Randers ? Så har de både Tøffe og David i en og samme klub, kunne give nogle vilde byture og julefrokoster...

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Hvis han gerne vil tilbage til sjælland, må FC Nordsjælland være eneste bud. Ellers bliver det nok Randers eller Horsens. Vi må få lidt for ham, og nu når vi har lagt kortene på bordet, og sagt vi her har en spiller vi gerne vil af med, må vi også sælge ham til højestbydende.

Altoriso

Re: DAVID = flet næbbet

Indlæg af Altoriso »

Det må du ikke skrive !!!

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Jeg vil fanme godt til fest med de 2..... Jeg tror der er garanti for gang i den!!! lol

Ravnen

Brøndby.....!

Indlæg af Ravnen »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=174109

LOL - Det ville da være noget af et paradoks i forhold til at David er erklæret FCK-fan :-D

Lidt skidt at FCM har udlagt sagen på denne måde, havde vi spillet kortene rigtigt kunne vi nemt have tjent en fin lille skilling på ham...

Altoriso

Re: Brøndby.....!

Indlæg af Altoriso »

Og andre gange bliver vi beskyldt for at holde os temmelig ukritiske i sådanne situationer - nu har man overfor omverdenen fortalt, at man ikke ønsker spillere, der ikke viser den rette professionalisme

Men nu er der vel ikke rigtigt meldt noget officielt ud omkring "afskedigelsen" fra FCM´s side, så vi må da håbe at det kan forstås sådan at vi trods alt redder lidt penge ud af det, og ellers må man bare "sluge den bitre pille" som trods alt ikke har været så bitter igen

Der har jo trods alt været en del positive elementer også

Vinjets

Re: Ang. Daugaard

Indlæg af Vinjets »

lad manden smutte hvis der er det mindste bøvl.. håber da han vil blive, da vi skal have ham solgt til udlandet for nogle mill.. men ellers så har vi sgu Ulrik Lindkvist som jeg anser for at være en mere end fuldgod erstatning for Rasmus...

Cee-Jay

Re: Ang. Daugaard

Indlæg af Cee-Jay »

Han er sgu en af de bedste højrebacks i ligaen, og godt nok er Lindkvist en god erstatning, men... Daugaard er stabil og med i både det defensive og offensive spil. En bedre back finder vi næppe sådan lige...

kesse

Re: DAVID = RESPEKT

Indlæg af kesse »

ja det er da helt klar FCM der kommer vaerst ud af det her - saa ja rigtigt daarligt koebmandskab!!

Kunne ledelsen ikke bare melde klar ud at det var fordi david var for loen tung?? om det saa er grunden eller ikke er sku da lige meget! Hvorfor efterlade nogen tvivl?

Gang paa gang formaar danske klubber ikke at haandtere foelsomme sager inder for klubbens fire vaegge - pinligt!

Nok om det - vi maa videre.

Paa med klaphatten.
KESSE-FUP

seerup

Re: DAVID = RESPEKT

Indlæg af seerup »

det er sandt!!!!!! hvad kesse siger om dansker klubber...

YahooSeeker [Bot]

Manglende resultater.

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Lønnen er vel lige meget hvis en spiller er det værd. peroblemet er vel at hvarken David eller FCM kan være tilfredse med samarbejdet. Der er simpelthen ikke kommet nok mål ud af det.

Gaston

Indlæg af Gaston »

Jeg tror det er for at sparer lønnen at vi giver ham væk gratis, da vi nok ikke "har råd" til at have ham rendende rundt et halvt år endnu til en fyrstelig hyrer når nu begge parter er blevet enige om at det er bedst han rejser....

checkmates

Hvorfor blev det ikke "fredelige" Frank

Indlæg af checkmates »

Jeg må erkende at jeg ikke forstår ledelsen hos FCM, den der har skabt dårligste resultater af de 2 spillere, desuden er han den med den største indtægt, så som sagt jeg fatter ikke en bjælde af den beslutning.

Martin

Re: Hvorfor blev det ikke "fredelige" Frank

Indlæg af Martin »

checkmates skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg må erkende at jeg ikke forstår ledelsen hos
> FCM, den der har skabt dårligste resultater af de
> 2 spillere, desuden er han den med den største
> indtægt, så som sagt jeg fatter ikke en bjælde af
> den beslutning.
>
>

Frank er Mester FCM :) Og det vil han altid være, han er og blive en rigtig FCM, bare vent han skal nok blive skarp igen... Håber jeg da :)

Besvar