Viasat Cup

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Klauzito

Viasat Cup

Indlæg af Klauzito »

Har siddet og søgt lidt på nettet om denne turnering, men har haft svært ved at finde ret meget andet end at vi er i pulje med Horsens og FCK.
Nogen der ved hvor og hvornår disse kampe spilles, er det både hjemme og ude og er det i Herning de spilles eller ude i sommerlandet??
Bliver ALLE kampe vist i TV og er det på 3+ eller Viasat Sport???
Senest rettet af Klauzito 30. apr 2006, 20:10, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Viasat Cup

Indlæg af Altoriso »

du kan læse en lille bitte smule mere her, men ellers er der ikke meget at finde..

http://www.black-wolves.com/kalender5.htm

kopien

Indlæg af kopien »

sådan som jeg forstod det på Torben K i fredags er man inddelt i A, B og C hold og hver møder vist en fra laget lige under sig på hjemmebane.. Det vil sige vi får Horsens på hjemmebane og Fck på udebane.. Sådan har jeg forstået det i hvert fald... Ret mig endelig hvis jeg tager fejl..

Tvivler i øvrigt stærkt på spillernes engagement i denne turnering og det kan jeg sådan set godt forstå..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

kopien skrev:
-------------------------------------------------------
> sådan som jeg forstod det på Torben K i fredags er
> man inddelt i A, B og C hold og hver møder vist en
> fra laget lige under sig på hjemmebane.. Det vil
> sige vi får Horsens på hjemmebane og Fck på
> udebane.. Sådan har jeg forstået det i hvert
> fald... Ret mig endelig hvis jeg tager fejl..

Det er rigtigt at vi spiller mod dem på den måde - det vil du også kunne se på BW´s kalender, som der blev henvist til i det andet indlæg

> Tvivler i øvrigt stærkt på spillernes engagement i
> denne turnering og det kan jeg sådan set godt
> forstå..

Tror heller ikke det bliver så intenst, men går det godt i de første kampe, så kan det da ikke udelukkes at der bliver lidt vindergejst :-)

Besvar