Sommersignings

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mick

Re: Sommersignings

Indlæg af mick »

En med Weine eller Heinze på kassen..Vi kan ikk bruge de gamle nisser mere..

Mads

Indlæg af Mads »

Er det noget du har tænkt på i lang tid?

fadlaa

hva med denne gammel kending?

Indlæg af fadlaa »

Jeg mener bestemt, at peter sand ville pynte på vores hold. Vi mangler en spiller ala linderoth. Sand har altid gået forest og vist de unge vejen frem. og vi har trods alt mange unge på vej frem Trods hans 33 år har han aldrig været bedre.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=55562

Mose

Re: hva med denne gammel kending?

Indlæg af Mose »

Nu stopper festen.

Det er da total til grin at hente en spiller der langt fra er god nok og som ingen udviklingsmulighedder har. Ja Sand har scoret en del mål på det sidste, men for kun ganske få runder siden startede han ude.

Stop dog alle de useriøse forslag til nye spillere.

NB: Nyman er heller ikke god nok.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

ja nogle gange må man jo bare trække på skuldrene. Jeg er bare af den overbevisning, at vi godt kunne bruge ham og hans erfaring. Men det forbavser mig ikke Mose, at du ikke er enig. Du prøver igen og igen at tale det ene unge talent efter det andet på holdet.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi skulle have beholdt Peter Sand da vi havde ham, dengang gjorde han virkelig en forskel. Men jeg synes nu han er for gammel at satse på nu, jeg kan ikke rigtig se hvem han skulle kunne slå af holdet, havde han været 5 år yngre havde sagen været en anden.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

vi kan godt blive enige om at vi skulle have beholdt ham, men du behøver bare at se på topscorerlisten for, at se hvilken forskel han kan gøre. Og så kan man hævde, at sdr jyske er et dårligere hold end os, men det er trods alt de samme forsvar han har scoret mod som bla vores angribere ikke formår at score mod. Udover hans store målfarlighed er hans indstilling og løbevillighed osse stadig SAS liga topklasse

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg magter hvis ikke at tale nogen på holdet.

Agbetu har selv spillet sig på holdet og jeg mener vi har nok af rutine i angrebet i form af David, Frank og Kærgård.

Jeg er åbenlyst tilhænger af at vi bruger de unge spillere, så det skammer jeg mig ikke over.

Erik Rasmussen overgår imidlertid mig, idet han har givet debut til langt flere af de unge end jeg ville have gjort.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

meget muligt, men jeg har bare svært ved at sluge, at du i et tidligere indlæg kaldte det useriøs, at jeg tillod mig at nævne peter sand som emne.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Men du havde vel aldrig nævnt ham hvis der ikke lige havde været en artikel om det på bold.dk vel ?

Du kan sikkert gå ind på spillerforeningens transferliste og finde flere spillere :-)

Men udover det er det da faktisk også faldet mig ind, at han godt lige kunne bruges på holdet !

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

tænkte efter sidste weekends kamp, hvor han scorede mod nordsjælland at ham kunne vi godt bruge, men regnede ikke med at det var mulig, eftersom han tidligere har været ass træner dernede og at han flere gange har udtalt sig positiv om sdr jyskes potentiale og om han var meget glad for klubben. så gik udfra at han blev der de sidste par år af sin karriere..

Med andre ord, nej jeg ville ikke have nævnt ham hvis ik det havde stået på bold.dk

ps

Han meldes på vej til OB på rygte plan.

Kent

Indlæg af Kent »

fadlaa skrev:
-------------------------------------------------------
> vi kan godt blive enige om at vi skulle have
> beholdt ham

... så skal vi også lige blive enige om, at det faktisk også var det vi forsøgte. Det var Peter, der gerne ville prøve noget nyt, og íkke ville forlænge. Derfor solgte vi ham.

Kent

Vinjets

Re: Sommersignings - Den modsatte vej

Indlæg af Vinjets »

Af de spillere du nævner her mener jeg helt bestemt at vi skal skille os af med dem alle... FCM har brug for kvalitetsspillere og ikke den bløde mellemvarer hvilket jeg ser mange af de spillere som du nævner her....

David nielsen, Jungbloot, A. Rasmussen, M. Møller, bare for nævne et par af de spillere som jeg ikke mener der er gode nok! Hvis man kan få en million for dem til sammen, så er det bare med at slå til!!

Man skal virkelig prøve på at beholde Mikkel T og Simon P, men Bak og Dennis tror jeg vil have godt af at komme ud og prøve noget nyt.. Bak især!!!

Vinjets

Re: Peter Madsen

Indlæg af Vinjets »

helt enig... Peter Madsen ville heller ikke være den rette da jeg ikke tror han ville kunne løfte holdets seriøsitet osv.. han er selv en humør spiller, og dem har vi ikke brug for!

Vi har brug for kontinuitet og rutine.. En spiller som de unge virkelig kan se op til både på og udenfor banen...

Thomas Christiansen kunne være spændende... Men eller så synes jeg det er utroligt om vi ikke skulle kunne finde en anden lidt ældre angriber med højt bundniveau.. som man bl.a. så med Uwe Rösler(Norge), Ibrahim Ba(Sverige) osv... spillere det måske er gået lidt skævt for, men som stadigvæk har et niveau langt over superligaen når det kører for dem!!
Hyr en scout til SydAmerika, og se i den engelske, tyske, hollandske, belgiske ligaer om der ikke skulle være en der...

Vinjets

Indlæg af Vinjets »

Jeg synes helt bestemt også at der skal skiftes ud på målmandsposten...
ola har været alt for meget skadet, men stået forrygende når han har fået chancen, derved er det uholdbart at få et samarbejde til at fungere med en ung firebackkæde.
A.Rasmussen har spillet okay, men han mangler personligheden og karismaen til virkelig at kunne slå sig fast og være den keeper som forsvaret stoler 100% på.

Jeg ser helt bestemt Kevin Stuhr, Kasper Schmeichel eller Steffen Rasmussen som en virklig god mulighed og endda også en som klubben kunne tjene penge på i det lange løb. Bruge ham fast som 1. valg og så lade Lasse Heinze tage buret i danmarksserien og som bænkevarmer til at starte med..

Hvad angår forsvaret skal vi have en god venstreback...
Jeg ser muligheder i Dennis Cagara som vel ikke er super tilfreds med ttilværelsen i Dynamo Dresden eller bænken i hertha!!! Han har en god sund ambitiøs tilgang til livet og mulighederne. Han vil sgu kæmpe sin chance for at blive solgt eller komme på landsholdet og ikke bare lade stå til....

Derudover mener jeg helt bestemt at holdet mangler rutine. Vi kunne godt bruge en central forsvarsspiller med mange landskampe og stor international erfaring. Jeg ved godt det kan være svært at finde til rimelige penge, men det er sgu vigtigt for alle de unge nye lovende talenter at de har nogle store spillere i truppen de kan se op til både PÅ og ikke mindst UDENFOR banen... Magnus Troest og Winston reid er lige det yngste, og de ville sagtens kunne vente 1 eller 2 år med deres gennembrud, eller Reid ville måske også have godt af 1 år i 1. div på lån...... Bak ville kunne komme længere frem på banen og så må han jo tage den chance det nu giver!

Midtbanen ser lovende ud, men en type som Linderoth eller Lantz ville jo være top klasse for klubben... meeen håber meget at Femi måske bliver vores af den type, så vi kan score kassen på ham til en udenlandsk klub!!! an ser horsens gå ud og finde en spiller som charles Akunnor, som i mine øjne har en STOR andel i at Horsens overlever i år.. Han har rutine og de danske spillere lytter til hans diregeren og råd, da han jo har tonsvis af bundesliga erfaring samt landskampe!!

Angrebet mangler klasse!!! David, Frank, Klaus og Jungbloot... :-S Den går bare ikke!! de burde sælges og så have noget klasse ind!! Rutineret KLASSE!! Vi har de lovende unge spillere i Baba Collins og Agbetu, og det skal supleres op med god fysik og klasse!! 1 okay internationalt navn der virkelig kan gennemsyre truppen med professionalisme ville være top klasse!!

Men lad os nu se... Håber på det bedste for næste sæson... Og at der kommer lidt gang i svingdøren!!!

Besvar