Thomasberg er 31, og havde højest sandsynligt stadigt spillet i SAS Ligaen, hvis ikke han havde fået den skade, så at direkte kaste ham af h. til, er nok lige voldsomt nok.
Nu aner jeg ikke, om det var et lille puf i ren frustration, eller om det var en lige højre, som han blev smidt ud for, men et lille frustrations-puf kan ske for alle i kampens hede, så at sige det ikke bør foregå pga. alderen/rutinen er direkte latterligt.
Peter Ross
0-0 ved pausen i DS...
-
Peter Ross
Re: Useriøst...
"Skadede spillere der skal tilbage i form".
Tjek evt. selv truppen på fcm.dk...
Peter Ross
Tjek evt. selv truppen på fcm.dk...
Peter Ross
-
Mose
Netop når vi har så mange helt unge spillere er det vel fint med lidt rutine. Et rødt kort er altid dumt, men samlet set mener jeg det er en gevindst for holdet med Thomasberg.
-
Peter Ross
-
HauG
Jeg har nok ikke set så mange DS kampe som PRoss, men håber mine betragtninger gælder alligevel
Men jeg vil egentligt gerne stille spørgsmålstegn ved thomasbergs optræden blandt gutterne. Han har efter hvad jeg har set niveau til at holde at spille DS, men om det er FCM2's opgave at få ham tilbage i form og samtidig blive en del af de gutter en tre dage senere en træner for ved jeg ikke hvor smart er. Har indtrykket af at Erik er meget social (en del af holdet) og hvis vores ass. træner så også er det mener jeg der generelt i træner teamet mangler en smule autoritet. Så måske thomasberg skulle vælge om han skal være DS spiller ass. træner. Men min kritik af sammensætningen af træner og ass. træner er jo set i andre tråde så jeg holder her.
Men på den anden side kan jeg godt se at Thomasberg kan være en støtte for de unge som spiller optræder på DS. Så flere aspekter i dette....
Men på den anden side kan jeg godt se at Thomasberg kan være en støtte for de unge som spiller optræder på DS. Så flere aspekter i dette....
-
Altoriso
Vil altså også lige minde om, at da FCM stod i sandt skadeshelvede, trådte TT ind som reserve
Og hvis man ser praktisk på det, så må det jo forholde sig sådan, at TT har en gyldig spillerlicens, men samtidig opretholder løn som træner, og derfor spiller "gratis" for holdet - formoder jeg i hvert fald..
Og hvis man ser praktisk på det, så må det jo forholde sig sådan, at TT har en gyldig spillerlicens, men samtidig opretholder løn som træner, og derfor spiller "gratis" for holdet - formoder jeg i hvert fald..