FCM - FCN
-
Kent
Re: FCM - FCN
Må sige at det er et ungt midterforsvar, men det er helt klart interessant at få det prøvet af.
Akeem starter sikkert inde fordi CM stadig er på skånekost.
Akeem starter sikkert inde fordi CM stadig er på skånekost.
-
Skov
Jeg synes ellers at jeg lige har hørt at Akeem er blevet syg... Ellers er det Claus der er blevet syg!
-
Kent
?
Jeg har det fra Visats Sports optakt, der bliver sendt 14.45 - så man skulle tro det var rimelig opdateret.
Jeg har det fra Visats Sports optakt, der bliver sendt 14.45 - så man skulle tro det var rimelig opdateret.
-
Kent
Skov skrev:
-------------------------------------------------------
> Er frank med i truppen?
Ved ikke, de viste kun start-11'eren.
Men ifølge JP i går er han ikke. - Kan selføgelig være at han er kommet det, hvis Madsen er blevet syg.
-------------------------------------------------------
> Er frank med i truppen?
Ved ikke, de viste kun start-11'eren.
Men ifølge JP i går er han ikke. - Kan selføgelig være at han er kommet det, hvis Madsen er blevet syg.
-
Møller
Re: FCM - FCN - hvilken kanal?
Er jeg den eneste der ikke kan få Viasat kanalen til at vise kampen?
Møller
Møller
-
YahooSeeker [Bot]
Re: pis..1-0
LOL
skandale hold.....
Men hey det siger jo alt om vores sæson i år... men lad dem komme på 2-0 så tager vi dem som de tog os 3-2 i 2 halv
skandale hold.....
Men hey det siger jo alt om vores sæson i år... men lad dem komme på 2-0 så tager vi dem som de tog os 3-2 i 2 halv
-
Aaes
1-0 J. Kamwendo.
FCN skud bliver rettet af af en FCM spiller og bolden lander hos Kamwendo som ikke kan undgå at score.
FCN skud bliver rettet af af en FCM spiller og bolden lander hos Kamwendo som ikke kan undgå at score.
-
Kent
Lyder ikke særlig heldigt. - Ser du kampen? - kan du så fortælle lidt om hvordan det ser ud?
Kent
Kent
-
Aaes
Midtjylland sad forholdsvis godt på tingene inden scoringen, men er lidt mere 50-50 nu. Sker ikke det helt store.
-
LyNeT-DK
Thyge har haft en stor chance og Agbetu med et godt skud ..
Midtjylland er kommet sig over den tidlige scoring ..
Midtjylland er kommet sig over den tidlige scoring ..
-
Kent
ok - tak for info. opdater det gerne engang imellem.
Kunne høre på P3 at det var tæt på udligning.
Kunne høre på P3 at det var tæt på udligning.