Dagens trup?
-
Kasper_Nielsen
Dagens trup?
Min erfaring er, at FCM.dk plejer at offentliggøre truppen til weekendens kamp dagen før kampen, men dette er ikke tilfældet denne gang.
Derfor ville jeg høre, om nogen af jer eventuel ved, hvem der er med?
Tak.
Derfor ville jeg høre, om nogen af jer eventuel ved, hvem der er med?
Tak.
Senest rettet af Kasper_Nielsen 18. apr 2006, 16:54, rettet i alt 1 gang.
-
jakob88
Re: Dagens trup?
Jeg undrer mig også.....
Men et bud på startopstillingen kunne være:
Anders
Daugaard Reid Troest Leon (er forhåbentligt klar igen ellers jesper)
Dennis Traoré Femi Thyghe
David Claus
Men meget mærkeligt, at truppen ikke offentliggjort
Men et bud på startopstillingen kunne være:
Anders
Daugaard Reid Troest Leon (er forhåbentligt klar igen ellers jesper)
Dennis Traoré Femi Thyghe
David Claus
Men meget mærkeligt, at truppen ikke offentliggjort
-
Kasper_Nielsen
Er ret enig i din opstilling, dog har jeg hørt noget om, at Ulrik skulle være klar og mener samtidig ikke, at Leon er blevet klar.
-
jakob88
OK. Så er der for mig ingen tvivl om, at Lindkvist skal spille venstre back....
Et glædeligt comeback, for jeg synes virkelig, at vi har manglet Lindkvist!!!!!
Et glædeligt comeback, for jeg synes virkelig, at vi har manglet Lindkvist!!!!!
-
MartinKS
Ja vi har virkelig manglet Lindkvist!
Men han skal over på en højre back, da vi virkelig ikke kan blive ved med at have Daugaard på den plads, han kan ikke blive ved med at få så lang snor som han har fået!!!
Den er hel gal!
Men han skal over på en højre back, da vi virkelig ikke kan blive ved med at have Daugaard på den plads, han kan ikke blive ved med at få så lang snor som han har fået!!!
Den er hel gal!
-
kopien
hvad snakker du om??
Daugaard har da klart været en af vores mest stabilt spillende i LANG tid nu.. Hans bundniveau er blevet væsentlig højere end det har været og jeg synes det er yderst sjældent han leverer en dårlig præstation..
Daugaard har da klart været en af vores mest stabilt spillende i LANG tid nu.. Hans bundniveau er blevet væsentlig højere end det har været og jeg synes det er yderst sjældent han leverer en dårlig præstation..
-
MartinKS
Han skal ikke spille back. Er så sørgeligt at vi har en back, som ikke kan forsvarer!
Ja han har spillet alle minutter i denne sæson så vidt jeg ved, og det siger mere om truppen end om ham synes jeg, for nu har jeg siddet på min siddeplads på SAS Arena lige ud for ham i alle kampene i denne sæson, og hvor har det dog været sørgeligt at se på...
Han bliver jo driblet af selv den værste spiller...
Så bliver han afleveret til, også kommer der et indlæg, eller rettere der skulle ha kommet et indlæg, men den kommer aldrig derind, da han rammer en modstander næsten hver gang.
Så ja det blir lækkert at få Lindkvist ind igen, og så få da Daugaard op på en midtbane, hvis han absolut skal være med...
Ja han har spillet alle minutter i denne sæson så vidt jeg ved, og det siger mere om truppen end om ham synes jeg, for nu har jeg siddet på min siddeplads på SAS Arena lige ud for ham i alle kampene i denne sæson, og hvor har det dog været sørgeligt at se på...
Han bliver jo driblet af selv den værste spiller...
Så bliver han afleveret til, også kommer der et indlæg, eller rettere der skulle ha kommet et indlæg, men den kommer aldrig derind, da han rammer en modstander næsten hver gang.
Så ja det blir lækkert at få Lindkvist ind igen, og så få da Daugaard op på en midtbane, hvis han absolut skal være med...
-
David
Så du kampen idag??
Lyder ikke sådan, da Lindkvist var helt til rotterne det meste af kampen.
David
-
MartinKS
Nu har jeg ikke set kanpen i dag, men jeg snakkede generelt...
Kommer i onside om lidt
.
Kommer i onside om lidt
-
Brian
Lindkvist var nu ikke til rotterne.
Man kan sagtens se at han mangler kamptræning på højt niveau, men så var det vist også det...
Udemærket kamp, men forsvaret virker lidt på hælene i perioder. Og fint nok at man ikke kan li´ Lindkvist eller Daugaard, men det var vist mere generelt i dag.
Og super kamp af Akeem, det bliver sjovt at se ham på gode og jævne græsbaner..
Man kan sagtens se at han mangler kamptræning på højt niveau, men så var det vist også det...
Udemærket kamp, men forsvaret virker lidt på hælene i perioder. Og fint nok at man ikke kan li´ Lindkvist eller Daugaard, men det var vist mere generelt i dag.
Og super kamp af Akeem, det bliver sjovt at se ham på gode og jævne græsbaner..
-
YahooSeeker [Bot]
Brian skrev:
-------------------------------------------------------
> Lindkvist var nu ikke til rotterne.
> Man kan sagtens se at han mangler kamptræning på
> højt niveau, men så var det vist også det...
> Udemærket kamp, men forsvaret virker lidt på
> hælene i perioder. Og fint nok at man ikke kan li´
> Lindkvist eller Daugaard, men det var vist mere
> generelt i dag.
> Og super kamp af Akeem, det bliver sjovt at se ham
> på gode og jævne græsbaner..
Grunden til at forsvaret var på hælene var jo at alle andre skulle samle op efter Lindkvist idag.
Han er bare ikke klar endnu, og specielt timingen mangler. Jeg er da også sikker på at han kun spillede pga. Mikkelsens sygdom. Det jeg har set i DS kampene blev bare bekræftet.
-------------------------------------------------------
> Lindkvist var nu ikke til rotterne.
> Man kan sagtens se at han mangler kamptræning på
> højt niveau, men så var det vist også det...
> Udemærket kamp, men forsvaret virker lidt på
> hælene i perioder. Og fint nok at man ikke kan li´
> Lindkvist eller Daugaard, men det var vist mere
> generelt i dag.
> Og super kamp af Akeem, det bliver sjovt at se ham
> på gode og jævne græsbaner..
Grunden til at forsvaret var på hælene var jo at alle andre skulle samle op efter Lindkvist idag.
Han er bare ikke klar endnu, og specielt timingen mangler. Jeg er da også sikker på at han kun spillede pga. Mikkelsens sygdom. Det jeg har set i DS kampene blev bare bekræftet.