Det mest skandaløse nogensinde...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Glen

Re: Det mest skandaløse nogensinde...

Indlæg af Glen »

evaldo var det ikke en ide at undersøg tingenes tilstand inden du råber op om dommertække. FCM er det hold i superligaen der har fået flest straffespark i indeværende sæson. FCK har i denne sæson fået 5 staffe og der er dømt 2 imod dem.
FCM har i denne sæson fået 6 straffe og der er dømt 2 imod dem. 33% af jeres straffe har i fået at Henrik Kragh, og som jeg før har skrevet er i den klub han har "givet" flest straffespark :o)

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Det kan du jo ikke basere noget som helst på..

Det kunne jo være vi havde fortjent nogle af dem.

Glen

Indlæg af Glen »

Eejjjj det ved jeg nu ikke - I har brændt 50% jeres straffespark, så i fortjener dem næste ikke, når I alligevel bare går og laller dem væk :o)

bruno

Indlæg af bruno »

Nu giver udebane sejer jo også de højste odds...

havbasse

Indlæg af havbasse »

Glen skrev:
-------------------------------------------------------
> evaldo var det ikke en ide at undersøg tingenes
> tilstand inden du råber op om dommertække. FCM er
> det hold i superligaen der har fået flest
> straffespark i indeværende sæson. FCK har i denne
> sæson fået 5 staffe og der er dømt 2 imod dem.
> FCM har i denne sæson fået 6 straffe og der er
> dømt 2 imod dem. 33% af jeres straffe har i fået
> at Henrik Kragh, og som jeg før har skrevet er i
> den klub han har "givet" flest straffespark

Hvilket argument!!
Dommertække fordi man har fået 6 straffespark!! Det fortæller da ikke noget som helst. Du har med garanti kun set FCM et par kampe den forløbne sæson - så smut lige og kom tilbage på dette forum når du har set mindst et dusin af vore kampe!

M. Lissau

Indlæg af M. Lissau »

Skal man se et bestemt antal kampe for at måtte give sin mening til kende herinde?

For så er jeg bange for jeg må smutte... jeg er FCM-fan, men har bestemt ikke set særlig mange af vores kampe denne sæson...

piaget

Indlæg af piaget »

Er på ingen måde medløber, og syntes da oxo man skal have lov til at ytre sin utilfredshed, siger bare der er mange måder at gøre det på, og at jeg ikke syntes David altid vælger den bedste. Og nej, er bestemt ikke FCK mand, FCM er mit hold og vil altid være det. Og til det du skriver med hans fandenivoldskhed kan du da til dels have ret, men syntes bare han scorer mange dumme kort på det og det kan jo på ingen måde være en god egenskab at have som spiller.

Krankos

okay jamen så er vi da næsten enige.
men hvor skal han da ellers ytre sig på wcèt når han skider eller hva ja han får en masse kort men det er bestemt ikke noget nyt sådan spiller han og det skal vi sku ikke lave om på

havbasse

Indlæg af havbasse »

OK - så lad mig redigere mit indlæg.
Det jeg mener er, at fordi at man får 6 straffespark er det da ikke ensbetydende med, at man har opbrugt sit kvotum af straffespark.

Det jeg mener er, at FCM i forhold til mange andre hold - har en høj aggresivet, hvilket betyder at bolden befinder sig meget i modstanderens målfelt, og dermed også er chansen for straffespark større. Jeg har ikke noget endelig statistik, men vores hold hører absolut til i den chanceskabende afdeling, selvom det ikke direkte kan aflæses på pointtabellen.

evaldo

Indlæg af evaldo »

Straffespark har vel ikke noget med kvoter og fortjenste at gøre, men om de er korrekte eller ej. Ellers kunne man jo ligeså godt tildele hvert hold 10 straffe
på en sæson og så ellers bare så plat og krone om hvilken kamp de skal udføres?....hmm. Jeg vil til min dødsdag påstå at intet udehold vil blive tilkendt et lignende straffe i parken mod FCK af en dansk dommer. Selvfølgelig støder AR ind i Santos, men bemærk han har øje for bolden, mens Santos har mere travl med stå og stikke røven bagud indtil noget støder til. Jeg mener stadig at der står i fodboldloven at for at der kan dømmes straffe skal det være en forsætlig handling. Ellers vil jeg selvfølgelig gerne høre hvis der nu også skal dømmes ved tilfældige sammenstød.

Besvar