det ser sort ud...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
seerup

det ser sort ud...

Indlæg af seerup »

hej...

det ser sort ud for sidste af sæson, og de sidste 6-7 kampe bliver svært for FCM da just nu har FCM ikke isærlig gode år for sig.

men håber sandelig at ER vågner op og gør meget bedre til næste år / næste sæson.

såsom der skal bliver forbedrer med taktik og generelt og fystik træninge for at undgå flere skade på listen.

mere boldbesiddelse, mere koncentation, men hvordan kan jeg siger om at FCK og BIF spiller godt og har gode samarbejde på bane såsom koncenration og bedre boldbesiddelse end vi er, og synes at vi kan gør meget bedre.
men jeg glemmer også ikke at vi har en ung hold. som kan kommer med meget gode periode i lange sigt.

eller kan det lades gør at skaffe bedre kundskab-spillere ligesom mere rutine-spillere som kan bakke holdet op.

måske kunne det være at Traoe bliver oprydder i denisiv midtbane og kaptain.?? som jeg synes at det lyder godt hvis det bliver ham som oprydder for han har rutine forvejen i hans tidigere tid hos FCK.

men jeg ved ikke hvad DU ønsker af FCM... lad mig hører om deres erfaring eller mening med hvad FCM burde gør.

men jeg må også påminder at jeg ønsker også flere spillere skal prøver SAS styrke fra Ungdom afd. er meget spændende på colins, salami, sivebæk, og de andre stor proteinelt spillere.

Henker
Senest rettet af seerup 15. apr 2006, 10:53, rettet i alt 1 gang.

Jan

Re: det ser sort ud...

Indlæg af Jan »

Kan ikke helt følge dig i, hvad du mener med at det ser sort ud de sidste 6-7 kampe.

Ang. fysisk træning har de mig bekendt ansat en, som vidst startede ved årskiftet.

Ang. boldbesiddelse, så har de faktisk haft bolden meget de seneste kampe(specielt mod sif).

Ang. rutinerede spillere er jeg enig, vi kunne godt bruge 1 eller 2.

Traore er vist ved at have erobret pladsen som oprydrydder(defensiv midtbane).

Vi bruger faktisk vores ungdomsspillere meget, specielt Troest og Reid og indimellem har vi også brugt Agbetu og Sivebæk.

Collins vil først være spilleberettiget fra 2007.

Lige nu synes jeg det går meget godt rent spillemæssigt, men målene mangler, de kommer nok også snart.

Så jeg er optimistisk med hensyn til næste sæson, hvis det forsætter som det har gjort i år hidtil.

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Jeg må også stille mig uforstående over for dit indlæg, seerup.

Ved ikke om du faktisk følger FCM på stadion, eller om du bare ser kampen på teksttv, men dit indlæg afspejler slet ikke vores præstationer i foråret.

Sandt nok har vi resultatmæssigt ikke fået det ud af det, som vi burde. 0-0 mod hhv. Horsens og Silkeborg f.eks.

Men som jeg ser det har vores hold faktisk fungeret rigtig godt, med undtagelse af premieren mod Esbjerg.
Det eneste som har manglet her i foråret er målene. Vores opspil har været godt, og vi er kommet frem til enormt mange chancer. Små som store. Det eneste problem består i at få dem ind.

Og så forstår jeg ikke, hvorfor det ser sort ud for os de kommende kampe, når vi som sagt viser så gode takter i øjeblikket.
Jeg tror på at vi kommer i top 5-6, selvom de resterende kampe er svære.

Jeg vil i øvrigt råde dig til at følge kampene før du konkluderer på den måde.

Krankos

Indlæg af Krankos »

seerup skrev:
-------------------------------------------------------
måske kunne det være at Traoe bliver oprydder i
> denisiv midtbane og kaptain.?? som jeg synes at
> det lyder godt hvis det bliver ham som oprydder
> for han har rutine forvejen i hans tidigere tid
> hos FCK.

Nu ved jeg ikke lige hvor meget "rutine" Traore har slæbt med sig fra FCK, for det er da godt nok begrænset hvor mange gange han var på banen FCK, en af grundene til at tog til FCM. Må sq indrømme at jeg ikke er specielt imponeret over Traore, syntes hverken han er boldsikker eller har det nødvendige overblik..

Krankos

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Der husker du helt forkert. Traore var sammen med hjalte bo faste oprydere på den def midt da de blev mestre så noget rutine har manden da

Krankos

Indlæg af Krankos »

Så syntes jeg godt nok det er ved at være på tide han finder den frem, for syntes ikke manden har spillet specielt stabilt i den tid han har båret FCM's farver...

Krankos

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Bortset fra igår mener jeg faktisk at han i de sidste kampe har virket meget stærk

Krankos

Indlæg af Krankos »

Syntes sq tit han hænger :S ... Specielt i efteråret var det skidt... Syntes godt nok ham og JM keglede rundt i det, men lad os da bestemt håbe det alt sammen går i den rigtige retning nu så...

Krankos

Mose

Indlæg af Mose »

Som jeg vurderer vores trup, har jeg svært ved at se Traore spille en afgørende rolle.

Han blev hentet i FCK med henblik på at blive fast mand. Mit gæt er at han får en hyre der afspejler dette.

Vi har som jeg ser det en defensiv midtbane i vores diamant, og her mener jeg altså Femi virker mere overbevisende og under alle omstændigheder med et større potentiale end Traore.

Derudover har vi Mikkelsen som reserve samt en Rasmus Hansen på DS der gør det fint på netop denne position. Helt nede bladt de unge talenter på ynglinge-junior holdene er der også flere særdeles gode midtbanespillere på vej.

Traore har et godt navn i Danmark og Sverige, så mon ikke vi kan skyde denne formodentlig løntunge spiller af.

Kasper_Nielsen

Mose:

Siden hvornår er vi begyndt at spille med diamant ?

Mose

Indlæg af Mose »

Efter Michael Hansen, Rathe og Frandsen forlod vores hold synes jeg vi spiller lidt med en diamant bestående af:

femi

sørensen - madsen/simon poulsen

Thygesen

Det er klart for mig at Femi har lagt mere defensivt end Thygesen når de har været sammen på den centrale midtbane, men skaderne hos simon p og madsen gjort det svært for os.

seerup

Indlæg af seerup »

hvis det var mig så skulle jeg vælger 4-1-3-2.

Kasper_Nielsen

Mose:

Nu roder du dig ud i noget værre vås. For det første har Simon Poulsen ikke været med i lang tid. For det andet har Mikkel Thygesen de seneste mange kampe spillet venstre- samt højre fløj. For det tredje er det første gang i lang tid, at Claus Madsen er med.

Mose

Indlæg af Mose »

Hvis du er så begavet kan du jo fortælle mig lidt om FCMs opstilling.

Vi stiller op i en 4-4-2 opstilling hvor vi har to kanter.

Herudover er der to spillere som ligger centralt, så meget kan vi vel blive enige om.

Når Thygesen spiller centralt (hvilket han har gjort hele sæsonen, indtil vi ikke havde flere alternativer på venstrekanten), spiller han foran den anden centrale midtbanespiller, som ofte har været Femi.

På denne måde udgør de fire midtbanespillere en diamant.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Mose skrev:
-------------------------------------------------------
>
> På denne måde udgør de fire midtbanespillere en
> diamant.

Nej det passer altså ikke de spiller på Linje.

Besvar