Tålmodigheden er brugt op!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

19 chancer

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg har lige siddet og set kampen igen og skrevet op hvor mange chancer vi havde. Jeg mener ikke jeg har taget alt småtterier med, men kun situationer hvor er er afslutninger. Det blev til 19 ialt.
Hvis du evt får mulighed for at se kampen igen så kan du jo følge med selv.

1 min. Mikkelsen splitter forsvaret med en genial aflevering.David. Nielsen dribler udenom keeper men får den ikke ind til nogen.

10 min. Kæmpe chance. Indkast i højre side. Kort og et indlæg der går til bagerste stolpe. Traore´ når ikke indlæget men Bak snupper den inden silkeborgforsvaret får sparket væk. Bak til venstre hjørne og indlæg til midten som Dennis ikke rammer ordenligt med hovedet. Kærgaard sparker fra højre kanten af det lille felt. Bolden går mellem benene på en silkeborgspiller lige midt på stregen med ryger ud, lige orbi David der ikke når den. Silkebor sparker den væk.

14 min. Kærgaard spiller David Nielsen fri på kanten, han forsøger at lægge den i det lange hjørne men rammer den ikke ordenligt.

15 min. Kærgaard spiller David de lægger den af til femi å kanten af feltet han sparker forbi keeperen men på stolpen.

21 min. Indlæg ra højre side Thygesen, tæmmet på pletten af Kærgaard ud til Femi ved buen på feltet lige over mål.

25 min. Indad skruet frispark fra midten af banen ikke rigtigt farlig men keeperen kan ikke holde den. Ingen samler op alle forventer der vil blive fløjtet.

29. Femi bryder. Spiller Kærgaard der spiller den tilbage til fFemi der heder den på tværs til David, men Keeperen når imellem.

30. min. Traore´skråt tilbage til Femi der er fi på kanten af feltetm men den ligger til et forkerte ben og bliver formøblet.

32 min. Kærgaard løst skud fra 3 meter uden for feltet bliver blokeret.

35 min. David Nielsen bliver spillet på kanten af faltet med ryggen mod mål, men der er 5 siffere over ham, formår dog at holde på bolden men ikke nogen ordentlig afslutning.

40 min.Daugaard, indlæg når helt ind til Kærgaard, der tæmmer den og skyder lige på keeper fra pletten.

Halvleg

47 min. Daugaard frispar næsten ved midten. Passere hele vejen over til bagerste stolpe, hvor Dennis er fri men han tror ikke på den når så langt. Appelere for hånd på bolden fra Jans Bertel Askov.

51. min. David Nielsen spillet fri af Kærgaard midt i højre side af feltet, men lige forbi venstre stolpe.

61 min. Thygesen lige ved at dreje den ind fra hjørnet af feltet.

67 min. David Nielsen spilles fri af Frank men afslutninen fo svar oge lige på keeper.

73 min. Trækker bolden til venstre benet og skyder fladt og så hårdt at keeperen ikke kan holde den helt.

78 min. Daugaard indlæg i hovedet på Dennis der ikke kan passerer keeper

82 min. Dennis spiller Thyge i feltet, men en svær vinkel at skyde fra og forbi.

86 min Indlæg fra Daugaard til en helt fri David Nielsen der fra 2 m. bliver reddet af keeper .

Kent

Re: Tålmodigheden er brugt op!!

Indlæg af Kent »

Ja, jeg er ikke for stor til at indrømme det, når andre er bedre informeret end jeg:

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Frank: "...hverken Klaus Kærgård eller jeg er med mod FCK, så det bliver de andre, der skal prikke hullet. Akeem bliver vist min erstatning, men han har også gjort det godt på det sidste, så jeg har gode forventninger"

Kent

kopien

Re: Tålmodigheden er brugt op!!

Indlæg af kopien »

Hvad er det for et håbløst indlæg..:S

Nej det er fordi jeg har hørt det fra en spiller, og ja nu har Frank jo os udtalt det så det er vel ikke den største hemmelighed længere..

Besvar