ud med frank, ind med de talenter fra ungdom.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
seerup

ud med frank, ind med de talenter fra ungdom.

Indlæg af seerup »

jeg er mest trætte af at hører at frank kan ikke mere. og det kan jeg også tydelig se ham på bane, han laver ingenting, desuden er han også dyrest lønlister blande de fcm-spillere. sååå dog sparker ham ud eller sælg ham!!!

kæregård vil jeg beholder lidt tid, for han er meget aktive på bane ligesom david som satser på at laver mål ligesom de har næse for at laver målene det kommer nok med tid men synes stadigvæk at vi bør giver agbetu mere spiltid på bane for at anpasse sig til dens niveau og lærer makker som david og kærgård bedre at kender.

men det med frank er han helt sikker håbløs!!!

Henker
Senest rettet af seerup 11. apr 2006, 09:05, rettet i alt 1 gang.

fcmjonas

Re: ud med frank, ind med de talenter fra ungdom.

Indlæg af fcmjonas »

nå okay ser man det

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg gider ikke høre mere på folks evindelige tuderi. Gør dit, gør dat. Fyr Frank og spark ham væk... Fat nu for helvede at han er inde i en scoringskrise, som angribere af og til oplever. Man skal fandme ikke smide ham nogen steder hen pga. det.. Hvad så hvis de nye unge gutter heller ikke viser noget.. Så er det også ud eller hvad? Tag jer nu sammen og vis noget tålmodighed.. Frank har brug for en succesoplevelse. Og så er det trænerens opgave at finde ud af om det skal ske på DS, eller hvor det skal finde sted.. Frank skal absolut ingen steder!!!!

B

Indlæg af B »

forstår ikke helt hetzen mod egne angribere!, det kommer vel ikke som en overraskelse for nogen at selvtillid er en af de vigtigste faktorer for en angriber!, og i øjeblikket er det bare stolpe ud.

Chancen som bliver reddet på stregen i går!, hva sker der, rammer SIF spilleren bolden rigtig er der mål, men han sparker ved siden af og den rammer ham på hælen.....
Davids chance til sidst.....hva fanden skal han gøre, han rammer målet og Preece er så snotheldig at stå det rigtige sted.

Er da enig i at de ikke er skarpe, men den her sæson er da spildt for vores vedkommende, så lad dem klø på og forhåbentlig får de hul på bylden, får de det så kører det jo bare derudaf - det er er Kærgaard/Royal League da et udemærket eks. på.

Når det så er sagt, så forstår jeg ikke spekulationerne om at hente Mota og Berisha....vi har det tre omtalte angribere, Poku kommer tilbage på et tidspunkt, Elgen på DS, Baba Collins fra 2007 og Agbetu......derudover gør Kristian Bak det godt i angrebet og Dennis Sørensen kunne vel også bruges.

Derfor må Nymann og Anders Møller Chr. være dem man skal koncentrere sig om....Dennis har en klausul og kan være væk inden vi ved det. Forsvaret begynder at ligne noget, men skal Bak frigøres lidt (til brug i angreb), ville Anders Møllers rutine være guld værd når man tænker på hvor gamle Reid og Troest er.

Steffen Rasmussen har nogen nævnt som muligt indkøb også........hvorfor? Vi har 2 keepere på samme niveau, og har Heinze og Weink på spring.

Bare min mening...

Kent

Indlæg af Kent »

B skrev:
-------------------------------------------------------
> Derfor må Nymann og Anders Møller Chr. være dem
> man skal koncentrere sig om....Dennis har en
> klausul og kan være væk inden vi ved det.
> Forsvaret begynder at ligne noget, men skal Bak
> frigøres lidt (til brug i angreb), ville Anders
> Møllers rutine være guld værd når man tænker på
> hvor gamle Reid og Troest er.

Grunden til at AMC forlader EfB er at hans forskerordning udløber. For at han kan opretteholde den samme indkomst efter skat, skal han derfor have et gevaldigt lønhop. Dvs at nok min skal have 100.000 kr om måneden nu. Det er fuldstændigt urealistisk - og mon så ikke du har glemt en person ved navn Søren Skriver, der forhåbenlig kommer tilbage til næste sæson. Så er der faktisk ikke noget problem i midterforsvaret, der i så fald er dækket af: Winstor, Troest, Bak, Mikkelsen, Traore, Skriver og Lindkvist.

Kent

B

Indlæg af B »

Jamen hvis Skriver kommer tilbage i fulde omdrejninger.....så løser det da det problem. Jeg har bare min tvivl.

Ulrik Lindkvist ser jeg ikke som midterforsvar, mere en gardering ligesom Jesper Mikkelsen.

Traore kom til FCM for at spille midtbane.....og der gør han det jo også godt i øjeblikket - i hvert fald med større succes end kampene i midterforsvaret.

Alle sammen fine garderinger, det er jeg enig i. Men hvis Bak skal bruges længere fremme på banen, som der vel var lagt op til i optakten til forårssæsonen...så mangler vi efter min mening en der kan gå direkte ind i og fylde hullet efter ham.

Jamen så lad os da sige han koster 100.000 i måneden.....skriv en 3 årig kontrakt så har han kostet os 3.600.000 i løn.omk....og vi har så muligheden for at sælge ham, hvis der kommer et bud.

Det er sgu' da i hvert fald bedre end at købe Mota eller hvem der ellers har været nævnt! I hans tilfælde kommer vi ikke langt med 3.600.000, og gætter på at han heller ikke arbejder gratis.......

B

Indlæg af B »

Ulrik lindkvist skrev jeg at jeg ser som gardering...inden jeg bliver overfaldet, så er det som gardering i midterforsvar! På backpladsen er han 1. valg når han er i fulde omdrejninger.

Kent

Indlæg af Kent »

B skrev:
> Jamen så lad os da sige han koster 100.000 i
> måneden.....skriv en 3 årig kontrakt så har han
> kostet os 3.600.000 i løn.omk....og vi har så
> muligheden for at sælge ham, hvis der kommer et
> bud.

lol - du har vist ikke meget begreb om lønninger samt FCM's økonomi. Udover månedslønnen skal manden jo også have et sign-on fee. At han er transferfri betyder altså ikke han er gratis, blot at klubben ikke skal have noget. Se evt den verserede føljeton om Christian Poulsen.

Kent

Mose

Indlæg af Mose »

Hvis de forlænger med Skriver er der da dømt rent gavebod.

Manden er færdig på topplan.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

arh... det er jo ikke sikkert at han SKAL have sign on fee..Hvis han skulle få problemer med at få et sted at spille pga høje lønningskrav, mon ikke så han bare starter et sted og så får den høje løn

Desuden kan jeg ikke se hvad han skulle have så høj en løn for...

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Mikkelsen er altså ikke midterforsvar... Det er lang tid siden han var (uden succes), og jeg mener bestemt heller ikke, at han bør benyttes der....

Han spiller som reserve på midtbanen nu, og der gør han det udemærket...

Traoré er heller ikke forsvarsspiller mere. Han var det af ren nød på et tidspunkt, og ligeledes skal du heller ikke forvente at se Skriver på FCM holdet mere...

SÅ faktisk har vi kun, Reid Troest & Bak, til midterforsvaret, men det er vel også fint nok...

B

Indlæg af B »

Begreb om lønninger....ha ha. Det er dig der smider 100.000 i måneden på banen, jeg tager udgangspunkt i det.
Indsigt i deres økonomi.....ja enhver der kan slå op i et regnskab har vel indsigt i deres økonomi, og ved derfor at vi bestemt ikke er den rigeste klub i DK.

Anders Møller får sgu' ikke flere mio. i sign-on fee, kun hvis det lykkedes ham at finde en klub i udlandet.

Men bortset fra det så svarede jeg på dit indlæg fordi jeg er træt at hetzen mod egne angriber og fordi jeg ikke ser indkøb af flere angribere som løsningen.....

Mht. indlægget om at Bak, Reid og Troest er nok til forsvaret - helt enig, men så kan vi bare ikke regne med at Bak kommer til at spille angriber som der ellers var lagt op til. Er da sikker på at Reid+Troest er fremtiden, men nu og her synes jeg Bak eller en anden rutineret ræv er en nødvendighed for stabilitet.

Kent

Indlæg af Kent »

Mose skrev:
> Hvis de forlænger med Skriver er der da dømt rent
> gavebod.
>
> Manden er færdig på topplan.

Hvad kender du til det?

Så vidt jeg ved, er han ved at genoptræne. Inden han blev skadet var han vores bedste midterforsvarer. Skal han ikke have en mulighed for at vise om han stadig har et par år i sig, inden man dømmer ham færdig?

Kent

Kent

Indlæg af Kent »

jakob88 skrev:
> Mikkelsen er altså ikke midterforsvar... Det er
> lang tid siden han var (uden succes), og jeg mener
> bestemt heller ikke, at han bør benyttes der....
>
> Han spiller som reserve på midtbanen nu, og der
> gør han det udemærket...
>
> Traoré er heller ikke forsvarsspiller mere. Han
> var det af ren nød på et tidspunkt, og ligeledes
> skal du heller ikke forvente at se Skriver på FCM
> holdet mere...
>
> SÅ faktisk har vi kun, Reid Troest & Bak, til
> midterforsvaret, men det er vel også fint nok...

Pointen er, at Mikkelsen, Traore og Lindkvist alle kan spille den plads. Dermed er vi godt dækket ind - idet Reid, Troest og Bak er de 3 førstevalg. Dermed er det ikke interessant at skrive med AMC - og slet ikke til den løn han skal have.

Kent

Kent

Indlæg af Kent »

Altoriso skrev:
> arh... det er jo ikke sikkert at han SKAL have
> sign on fee.

arhh... det er nok 99.9% sikkert. Det er vist det man kalder "normal praksis".

>Hvis han skulle få problemer med at
> få et sted at spille pga høje lønningskrav, mon
> ikke så han bare starter et sted og så får den
> høje løn

Eller evt tager til udlandet igen, hvor skatten er lavere. Det er nok det mest sandsynlige.

>
> Desuden kan jeg ikke se hvad han skulle have så
> høj en løn for...

Hvis han bliver i en dansk klub skal han op at tjene ca. 100 K om måneden for ikke at gå ned i løn. At han så måske ikke er det værd (og slet ikke for FCM, der har masser af midterforsvarer) er en anden sag. Men faktum er, at det er derfor han ikke forlænger med EfB.

Kent

Besvar