Ny trend i Jysk fodbold
-
YahooSeeker [Bot]
Ny trend i Jysk fodbold
Sidste år var der Viborg der lancerede en "Vi har ingen ambitioner selv, bare vi ender over FCM" strategi.
Op til dagens kamp håber Silkeborg at kunne hoppe med på den vogn, en kedelig tendens må man sige.
http://www.dagbladet-holstebro-struer.d ... /holstebro
Men det er vel meget kendetegnende for de tendenser der er i tiden. I stedet for at ville noget på egen hånd, så måler man sig med sidemanden. Noget uanmitiøst må man sige.
Hvad blivr det næste, vil andre jyske klubber til at lave et akademi, alene fordi FCM ha gjort det..nå ja faktisk...!!!
Op til dagens kamp håber Silkeborg at kunne hoppe med på den vogn, en kedelig tendens må man sige.
http://www.dagbladet-holstebro-struer.d ... /holstebro
Men det er vel meget kendetegnende for de tendenser der er i tiden. I stedet for at ville noget på egen hånd, så måler man sig med sidemanden. Noget uanmitiøst må man sige.
Hvad blivr det næste, vil andre jyske klubber til at lave et akademi, alene fordi FCM ha gjort det..nå ja faktisk...!!!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 9. apr 2006, 22:50, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: Ny trend i Jysk fodbold
Du overfortolker vel det hele lidt. Deres målsætning er at blive nr. 5. - En konsekvens af det, er at de vil slutte over os. Men man kunne lige så godt sige at deres målsætning var at slutte højere end EfB eller Horsens. FCM-vinklen er vist mest opfundet af journalisten (og dig).
Kent
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> Du overfortolker vel det hele lidt. Deres
> målsætning er at blive nr. 5. - En konsekvens af
> det, er at de vil slutte over os. Men man kunne
> lige så godt sige at deres målsætning var at
> slutte højere end EfB eller Horsens. FCM-vinklen
> er vist mest opfundet af journalisten (og dig).
>
> Kent
>
Nu er jeg en anelse handicappet af kun at have de oplysninger der er i artiklen, og der står der ikke noget med top 5 andet end at Michal Hansen siger at hvis de vinder så har de den plads og vil beholde den.
> Du overfortolker vel det hele lidt. Deres
> målsætning er at blive nr. 5. - En konsekvens af
> det, er at de vil slutte over os. Men man kunne
> lige så godt sige at deres målsætning var at
> slutte højere end EfB eller Horsens. FCM-vinklen
> er vist mest opfundet af journalisten (og dig).
>
> Kent
>
Nu er jeg en anelse handicappet af kun at have de oplysninger der er i artiklen, og der står der ikke noget med top 5 andet end at Michal Hansen siger at hvis de vinder så har de den plads og vil beholde den.
-
Kent
Hekler skrev:
------------------------------------------------------
>
> Nu er jeg en anelse handicappet af kun at have de
> oplysninger der er i artiklen, og der står der
> ikke noget med top 5 andet end at Michal Hansen
> siger at hvis de vinder så har de den plads og vil
> beholde den.
>
Handicappet er vel nærmere at du enten ikke kan læse, eller ikke lægge 2 og 2 sammen
I artiklen står der:
"Den nye målsætning sender Silkeborg i endnu tættere konkurrence med lokalrivalerne fra FC Midtjylland. Nu går holdet efter at slutte bedst blandt de hold, der i øjeblikket udgør ligaens midterfelt."
Det er så det ene 2-tal.
Det andet 2-tal er den nuværende stilling.
Så skal der ikke meget til at se, at 2 + 2 = 5
Kent
------------------------------------------------------
>
> Nu er jeg en anelse handicappet af kun at have de
> oplysninger der er i artiklen, og der står der
> ikke noget med top 5 andet end at Michal Hansen
> siger at hvis de vinder så har de den plads og vil
> beholde den.
>
Handicappet er vel nærmere at du enten ikke kan læse, eller ikke lægge 2 og 2 sammen
I artiklen står der:
"Den nye målsætning sender Silkeborg i endnu tættere konkurrence med lokalrivalerne fra FC Midtjylland. Nu går holdet efter at slutte bedst blandt de hold, der i øjeblikket udgør ligaens midterfelt."
Det er så det ene 2-tal.
Det andet 2-tal er den nuværende stilling.
Så skal der ikke meget til at se, at 2 + 2 = 5
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Det du altså siger, er at du ikke har noget at have det i?
Hvis man begynder at forholde sig til det som andre folk mener så skal man altså være 110% sikker på hvad de mener. Jeg forholder mig til hvad der står.
Hvis man begynder at forholde sig til det som andre folk mener så skal man altså være 110% sikker på hvad de mener. Jeg forholder mig til hvad der står.
-
Denis Egebæk
Jeg må indrømme at jeg ligesom Kent har lidt svært ved at tolke det ud af artiklen som du kan/gør.
"Den nye målsætning sender Silkeborg i endnu tættere konkurrence med lokalrivalerne fra FC Midtjylland. Nu gør holdet efter at slutte bedst blandt de hold, der i øjeblikket udgør ligaens midterfelt"
Det er vel ikke kun FCM der udgør ligaens midterfelt?
"Den nye målsætning sender Silkeborg i endnu tættere konkurrence med lokalrivalerne fra FC Midtjylland. Nu gør holdet efter at slutte bedst blandt de hold, der i øjeblikket udgør ligaens midterfelt"
Det er vel ikke kun FCM der udgør ligaens midterfelt?
-
YahooSeeker [Bot]
Der står jo intet om hvad målsætningen er i artiklen.
Til gengæld står der:
"En ny målsætning skal skærpe Silkeborgs spillere inden lokalopgøret mod FC Midtjylland"
og
"Den nye målsætning er kommet på plads i løbet af den seneste uge. Efter et nederlag mod Esbjerg stod det klart, at spillerne manglede motivation."
og som i selv henviser til "Den nye målsætning sender Silkeborg i endnu tættere konkurrence med lokalrivalerne fra FC Midtjylland"
De burde da være tydeligt at det er op tilkampen mog FCM og at det handler, i første omgang i det mindste om FCM.
Men ud over det totalt irellevante i om det er meningen som er bag, så har i med ellegance, splittet et humoristisk oplæg til kampen totalt ad.
Til gengæld står der:
"En ny målsætning skal skærpe Silkeborgs spillere inden lokalopgøret mod FC Midtjylland"
og
"Den nye målsætning er kommet på plads i løbet af den seneste uge. Efter et nederlag mod Esbjerg stod det klart, at spillerne manglede motivation."
og som i selv henviser til "Den nye målsætning sender Silkeborg i endnu tættere konkurrence med lokalrivalerne fra FC Midtjylland"
De burde da være tydeligt at det er op tilkampen mog FCM og at det handler, i første omgang i det mindste om FCM.
Men ud over det totalt irellevante i om det er meningen som er bag, så har i med ellegance, splittet et humoristisk oplæg til kampen totalt ad.
-
Kent
Hekler skrev:
> Der står jo intet om hvad målsætningen er i
> artiklen.
OK - så fandt vi ud af at det var det med at læse, der var dit handicap.
> og som i selv henviser til "Den nye målsætning
> sender Silkeborg i endnu tættere konkurrence med
> lokalrivalerne fra FC Midtjylland"
... og prøv så at læs den næste sætning (som jeg også havde taget med i mit indlæg). Det er der målsætningen står:
"Nu går holdet efter at slutte bedst blandt de hold, der i øjeblikket udgør ligaens midterfelt."
Jeg kan så godt se, at du har et autistisk behov for at der skal stå "Målsætningen er nu.......", men vi andre kan godt finde ud af at der er en sammenhæng mellem to sætninger, der står lige efter hinanden. Især efter at der er skrevet om en ny målsætning, der er bleve lavet, og man så skriver "Nu (underforstået efter den nye målsætning er blevet lavet) går holdet efter....". Er godt med på at det er lidt mere kompliceret end Anders And-blade, men det er sgu ikke meget.
Kan godt forstå at den danske folkeskole er til debat, hvis det er de danskkundskaber folk opnår i den
Kent
> Der står jo intet om hvad målsætningen er i
> artiklen.
OK - så fandt vi ud af at det var det med at læse, der var dit handicap.
> og som i selv henviser til "Den nye målsætning
> sender Silkeborg i endnu tættere konkurrence med
> lokalrivalerne fra FC Midtjylland"
... og prøv så at læs den næste sætning (som jeg også havde taget med i mit indlæg). Det er der målsætningen står:
"Nu går holdet efter at slutte bedst blandt de hold, der i øjeblikket udgør ligaens midterfelt."
Jeg kan så godt se, at du har et autistisk behov for at der skal stå "Målsætningen er nu.......", men vi andre kan godt finde ud af at der er en sammenhæng mellem to sætninger, der står lige efter hinanden. Især efter at der er skrevet om en ny målsætning, der er bleve lavet, og man så skriver "Nu (underforstået efter den nye målsætning er blevet lavet) går holdet efter....". Er godt med på at det er lidt mere kompliceret end Anders And-blade, men det er sgu ikke meget.
Kan godt forstå at den danske folkeskole er til debat, hvis det er de danskkundskaber folk opnår i den
Kent
-
Jean / BW# 1238
Endnu en nyd trend, som FCM lige har startet... lyd på hjemmesiden. Måske I andre har set/hørt det før, men jeg har ikke. Start højtalerne, gå ind på fcm.dk og kør musen hen over isi.dk, lige over linket til Ulveshoppen.
Lyd på hjemmesider er og bliver kikset, men den her slår flere rekorder...
Lyd på hjemmesider er og bliver kikset, men den her slår flere rekorder...
-
smørtyven
Jean / BW# 1238 skrev:
> Endnu en nyd trend, som FCM lige har startet...
> lyd på hjemmesiden. Måske I andre har set/hørt det
> før, men jeg har ikke. Start højtalerne, gå ind på
> fcm.dk og kør musen hen over isi.dk, lige over
> linket til Ulveshoppen.
>
> Lyd på hjemmesider er og bliver kikset, men den
> her slår flere rekorder...
>
> -----------------------------------------
> Red is for the Blood in me, Black is for
> Eternity!
> Mvh Jean / BW# 1238
>
> HUSK GRAVEN CUP!
HAHAHA... den havde jeg sgu ikke hørt før... det er jo topunderholdning i Freddy-Brecht-klassen.....
> Endnu en nyd trend, som FCM lige har startet...
> lyd på hjemmesiden. Måske I andre har set/hørt det
> før, men jeg har ikke. Start højtalerne, gå ind på
> fcm.dk og kør musen hen over isi.dk, lige over
> linket til Ulveshoppen.
>
> Lyd på hjemmesider er og bliver kikset, men den
> her slår flere rekorder...
>
> -----------------------------------------
> Red is for the Blood in me, Black is for
> Eternity!
> Mvh Jean / BW# 1238
>
> HUSK GRAVEN CUP!
HAHAHA... den havde jeg sgu ikke hørt før... det er jo topunderholdning i Freddy-Brecht-klassen.....
-
Jean / BW# 1238
smørtyven skrev:
> HAHAHA... den havde jeg sgu ikke hørt før... det
> er jo topunderholdning i
> Freddy-Brecht-klassen.....
FCM må mindst få 8-10 mio. bare for at afspille den lille lydfil...
> HAHAHA... den havde jeg sgu ikke hørt før... det
> er jo topunderholdning i
> Freddy-Brecht-klassen.....
FCM må mindst få 8-10 mio. bare for at afspille den lille lydfil...
-
kopien
LOL...
Så er man sku klar til kamp.. fuck en griner jeg lige har fået over den jingle..
Så er man sku klar til kamp.. fuck en griner jeg lige har fået over den jingle..
-
Altoriso
Er det ikke bare de samme jingles som kommer i lokalradio mv ?
Mener at kunne huske at man også kunne høre dem på den gamle side, der skulle man bare klikke på et lille banner, eller sådan noget lign.
Synes godt at man kunne bruge en lidt mere "rå" stemme ...
Mener at kunne huske at man også kunne høre dem på den gamle side, der skulle man bare klikke på et lille banner, eller sådan noget lign.
Synes godt at man kunne bruge en lidt mere "rå" stemme ...
-
Jean / BW# 1238
Altoriso skrev:
> Er det ikke bare de samme jingles som kommer i
> lokalradio mv ?
Har du hørt jinglen fra FCM.dk?
> Er det ikke bare de samme jingles som kommer i
> lokalradio mv ?
Har du hørt jinglen fra FCM.dk?