Overhovedet ikke farlige Frank!!!!
-
Kent
Re: Overhovedet ikke farlige Frank!!!!
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvorfor så ikke prøve noget nyt ?
Det skyldes vel at de 2 andre ikke er reelle alternativer. Jeg synes ikke Jungbloot har vist noget, der tyder på at han er god nok til SAS-ligaen, og Akeem skal nok lige have 10 kg muskler inden han er klar.
>I det mindste
> bare for, at signalisere overfor de øvrige
> spillere, at hvis ikke de scorer de mål, som de er
> ansat til at score, så ryger de en tur på bænken.
Det er vel signaleret tydeligt?
- De har alle tre været på bænken og er blevet skiftet ud. I dag sender man også Bak i front i slutningen i stedet for David. Så der er vel ikke ligefrem nogen af angriberne, der kan føle sig sikre på en plads i startopstillingen. Jeg har i hvert fald svært ved at forudsige hvem, der starter inde i næste kamp.
- Personligt synes jeg ikke, at der er nogen af dem, der har fået for lang snor. Det er jo en balance mellem at de også skal have en reel mulighed for at præstere noget (dvs mere end 10-15 min på banen), samtidig med at der naturligvis ikke skal sidde en bedre mand på bænken (eller tribunen).
Kent
> Hvorfor så ikke prøve noget nyt ?
Det skyldes vel at de 2 andre ikke er reelle alternativer. Jeg synes ikke Jungbloot har vist noget, der tyder på at han er god nok til SAS-ligaen, og Akeem skal nok lige have 10 kg muskler inden han er klar.
>I det mindste
> bare for, at signalisere overfor de øvrige
> spillere, at hvis ikke de scorer de mål, som de er
> ansat til at score, så ryger de en tur på bænken.
Det er vel signaleret tydeligt?
- De har alle tre været på bænken og er blevet skiftet ud. I dag sender man også Bak i front i slutningen i stedet for David. Så der er vel ikke ligefrem nogen af angriberne, der kan føle sig sikre på en plads i startopstillingen. Jeg har i hvert fald svært ved at forudsige hvem, der starter inde i næste kamp.
- Personligt synes jeg ikke, at der er nogen af dem, der har fået for lang snor. Det er jo en balance mellem at de også skal have en reel mulighed for at præstere noget (dvs mere end 10-15 min på banen), samtidig med at der naturligvis ikke skal sidde en bedre mand på bænken (eller tribunen).
Kent
-
Mose
Jeg tror Erik tøvede med at bruge Agbetu idag, fordi der pludselig var ved at opstå en mulighed for at nå den vigtige fjerdeplads.
Efter idag kan der dog ikke længere herske nogen tvivl om, at nu står den på forberedelse til næste sæson i SASligaen samt oprykning af vores DS hold til 2.div.
I den forbindelse så jeg gerne Agbetu starte inde mod Silkeborg samt kamptræning for Frank på DS.
Jeg er enig med en der tidligere i denne tråd påstod, at Frank har større potentiale end David og Kærgård, men ih hvor er det længe siden vi har set det. Giv ham nu ro til at finde sig selv på DS holdet.
Efter idag kan der dog ikke længere herske nogen tvivl om, at nu står den på forberedelse til næste sæson i SASligaen samt oprykning af vores DS hold til 2.div.
I den forbindelse så jeg gerne Agbetu starte inde mod Silkeborg samt kamptræning for Frank på DS.
Jeg er enig med en der tidligere i denne tråd påstod, at Frank har større potentiale end David og Kærgård, men ih hvor er det længe siden vi har set det. Giv ham nu ro til at finde sig selv på DS holdet.
-
fcmjonas
Re: Overhovedet ikke farlige angribere....
hvor ved du fra at han er den bedst betalte spiller?????
Synes ikke der er nogen angriber der gør det godt for tiden, men hvorfor er det altid farlige frank der bliver kørt på?????
M V H
Farligefrank.dk
Synes ikke der er nogen angriber der gør det godt for tiden, men hvorfor er det altid farlige frank der bliver kørt på?????
M V H
Farligefrank.dk
-
fcmjonas
lidt mere: david for jo bare gule kort og det går ud over holdet når han er i karantæne..
-
Takito
De gule kort kommer som regel fordi han fighter for det... fight = kampgejst.. Det kan man ikke ligefrem sige Frank udviser
-
Bjørnen
Hvis vi nu går ud fra at denne sæson er "reddet", må det helt klart være det bedste at blive med at give Frank spilletid. Alle angribere kommer i en scoringskrise, og ALLE angribere kommer ud af denne krise igen. Hvem husker ikke starten af forrige sæson hvor hverken Elmander eller Scoubo kunne score. Hvad med starten på denne sæson hvor Berglund ikke kunne score, og før pokerskandalen kunne Mads Junker jo heller ikke. Så derfor, selvom det gør ondt at se på, så mener jeg vi skal blive ved med at tro på og give Frank chancen. Vi ved hvad han kan.
-
Chap - FCM4EVER
fcmjonas skrev:
> hvor ved du fra at han er den bedst betalte
> spiller?????
>
> Synes ikke der er nogen angriber der gør det godt
> for tiden, men hvorfor er det altid farlige frank
> der bliver kørt på?????
>
> M V H
>
> Farligefrank.dk
Fordi jeg har læst det utallige gange herinde, at han er den bedst betalte mht. løn.
> hvor ved du fra at han er den bedst betalte
> spiller?????
>
> Synes ikke der er nogen angriber der gør det godt
> for tiden, men hvorfor er det altid farlige frank
> der bliver kørt på?????
>
> M V H
>
> Farligefrank.dk
Fordi jeg har læst det utallige gange herinde, at han er den bedst betalte mht. løn.
-
Altoriso
Derfor behøver det jo ikke at være rigtigt 
Men der nu nok noget om det alligevel
Men der nu nok noget om det alligevel
-
Halkjær
--Nu skal det hele vel ikke gå ud over Frank?
--Hvis vi ser på de sidste 7 kampe vi har spillet (5 turnering + 2 RL), så er der INGEN af vores angribere, der har scoret.
--Hverken Frank, Kærgaard eller David.
--Kærgaard er vel den, der har brændt flest chancer, mens David er den, der er kommet frem til færrest.
--Hvorfor er folk så mest efter Frank? - måske fordi det er ham, vi har størst forventninger til. Hverken Kærgaard eller David er topscorer-materiale, mens Frank tidligere har vist at han kan lave 15-20 mål på en sæson.
--Det positive er vel at vi kommer frem til chancer, men forhåbentlig står den på skudtræning i den kommende uge, så målene hagler ind i Silkeborgs mål på søndag.
David er efter min mening den angriber der står først i køen. Han har aldrig været en type der scorer mange mål og havde vi haft to angribere der scorede over 15 mål pr. sæson havde han nok også været ude i kulden, men det har vi ikke!
Min argumentation går simpelthen på at han knokler ben hårdt og tilføjer en enorm gejst som til tider er en mangelvare på et ungt Fcm-hold.
Anden valget synes jeg så er kærgård ganske enkelt fordi han i Royal har vist han kan lave mål. Og ja jeg ved Frank tidligere har vist at han kan lave mål, men det er vel ved at være lige så længe siden som at Kim Olsen lavede mål.. forskellen er blot at Kim Olsen er skadet.
Dermed ikke sagt at Frank skal droppes, for jeg er tilhænger af at man prøver at få den stakkels mand igang igen, jeg synes bare at man skal fortælle ham at han skal "op med hovedet" og vise lidt spilleglæde og lidt gejst igen, og gives de få minutter han er berettiget til.
--Hvis vi ser på de sidste 7 kampe vi har spillet (5 turnering + 2 RL), så er der INGEN af vores angribere, der har scoret.
--Hverken Frank, Kærgaard eller David.
--Kærgaard er vel den, der har brændt flest chancer, mens David er den, der er kommet frem til færrest.
--Hvorfor er folk så mest efter Frank? - måske fordi det er ham, vi har størst forventninger til. Hverken Kærgaard eller David er topscorer-materiale, mens Frank tidligere har vist at han kan lave 15-20 mål på en sæson.
--Det positive er vel at vi kommer frem til chancer, men forhåbentlig står den på skudtræning i den kommende uge, så målene hagler ind i Silkeborgs mål på søndag.
David er efter min mening den angriber der står først i køen. Han har aldrig været en type der scorer mange mål og havde vi haft to angribere der scorede over 15 mål pr. sæson havde han nok også været ude i kulden, men det har vi ikke!
Min argumentation går simpelthen på at han knokler ben hårdt og tilføjer en enorm gejst som til tider er en mangelvare på et ungt Fcm-hold.
Anden valget synes jeg så er kærgård ganske enkelt fordi han i Royal har vist han kan lave mål. Og ja jeg ved Frank tidligere har vist at han kan lave mål, men det er vel ved at være lige så længe siden som at Kim Olsen lavede mål.. forskellen er blot at Kim Olsen er skadet.
Dermed ikke sagt at Frank skal droppes, for jeg er tilhænger af at man prøver at få den stakkels mand igang igen, jeg synes bare at man skal fortælle ham at han skal "op med hovedet" og vise lidt spilleglæde og lidt gejst igen, og gives de få minutter han er berettiget til.
-
Claus J
Jeg vil gerne understrege at jeg syntes meget godt om Farlige Frank, men dog kan det undre mig at han kan spille ca. 30 min. uden at få neskidt tøj, måske der ikke bliver gået nok til den fra hans side???
Syntes også at Akeem skal have chancen, tror han kan blive en klasse spiller med tiden.
Syntes også at Akeem skal have chancen, tror han kan blive en klasse spiller med tiden.
-
Leifcool
Takito skrev:
> De gule kort kommer som regel fordi han fighter
> for det... fight = kampgejst.. Det kan man ikke
> ligefrem sige Frank udviser
Synes tit det er en form for dumhed der giver David hans gule kort
> De gule kort kommer som regel fordi han fighter
> for det... fight = kampgejst.. Det kan man ikke
> ligefrem sige Frank udviser
Synes tit det er en form for dumhed der giver David hans gule kort
-
Peter Ross
For sjov skyld, har jeg kigget lidt på antal scorede mål, antal afslutninger osv. for de 3 angribere.
Frank:
1520 minutter fordelt over 21 kampe = 72,38 min./kamp
4 mål på 1520 minutter = 380 minutter mellem hvert mål i gennemsnit
Sidst scorede mål er fra 2/10-05 = 642 spilleminutter (el. 184 dage i alt)
51 afslutninger i alt til de 4 mål = 12,75 afslutninger pr. mål
1520 minutter divideret med 51 afslutninger = 29,8 min. mellem hver afslutning
1219 minutter i efteråret - 301 minutter i foråret
David:
1032 minutter fordelt over 15 kampe = 68,8 min./kamp
5 mål på 1032 minutter = 206,4 minutter mellem hvert mål i gennemsnit
Sidst scorede mål er fra 2/10-05 = 222 spilleminutter (el. 184 dage i alt)
38 afslutninger i alt til de 5 mål = 7,6 afslutninger pr. mål
1032 minutter divideret med 38 afslutninger = 27,15 min. mellem hver afslutning
855 minutter i efteråret - 177 minutter i foråret
Kærgaard:
410 minutter fordelt over 5 kampe = 82 min./kamp
0 mål på 410 minutter = Alt for lang tid
16 afslutninger til 0 mål = Uskarphed
0 minutter i efteråret - 410 minutter i foråret
410 minutter divideret med 16 afslutninger = 25,625 min. mellem hver afslutning
Kilder:
http://www.netsuperligaen.dk/resultater ... ubnavn=FCM
http://www.fcm.dk/index.php?ID=12&faneID=2&topID=5
Jeg ved godt, det ikke er en større videnskabelig afhandling, men det viser trods alt, David er vores mest "skarpe" angriber, mens Kærgaard topper listen over brændte chancer. Dog er Kærgaard samtidig også den hyppigst afsluttende spiller.
Så hvis vi skal snakke om en, der er uskarp, så burde "æren" tilfalde Klaus Kærgaard. Selvom han scorede mange mål i Royal League, så tæller de altså ikke i SAS Ligaen, og dermed må han vinde prisen.
Peter Ross
Frank:
1520 minutter fordelt over 21 kampe = 72,38 min./kamp
4 mål på 1520 minutter = 380 minutter mellem hvert mål i gennemsnit
Sidst scorede mål er fra 2/10-05 = 642 spilleminutter (el. 184 dage i alt)
51 afslutninger i alt til de 4 mål = 12,75 afslutninger pr. mål
1520 minutter divideret med 51 afslutninger = 29,8 min. mellem hver afslutning
1219 minutter i efteråret - 301 minutter i foråret
David:
1032 minutter fordelt over 15 kampe = 68,8 min./kamp
5 mål på 1032 minutter = 206,4 minutter mellem hvert mål i gennemsnit
Sidst scorede mål er fra 2/10-05 = 222 spilleminutter (el. 184 dage i alt)
38 afslutninger i alt til de 5 mål = 7,6 afslutninger pr. mål
1032 minutter divideret med 38 afslutninger = 27,15 min. mellem hver afslutning
855 minutter i efteråret - 177 minutter i foråret
Kærgaard:
410 minutter fordelt over 5 kampe = 82 min./kamp
0 mål på 410 minutter = Alt for lang tid
16 afslutninger til 0 mål = Uskarphed
0 minutter i efteråret - 410 minutter i foråret
410 minutter divideret med 16 afslutninger = 25,625 min. mellem hver afslutning
Kilder:
http://www.netsuperligaen.dk/resultater ... ubnavn=FCM
http://www.fcm.dk/index.php?ID=12&faneID=2&topID=5
Jeg ved godt, det ikke er en større videnskabelig afhandling, men det viser trods alt, David er vores mest "skarpe" angriber, mens Kærgaard topper listen over brændte chancer. Dog er Kærgaard samtidig også den hyppigst afsluttende spiller.
Så hvis vi skal snakke om en, der er uskarp, så burde "æren" tilfalde Klaus Kærgaard. Selvom han scorede mange mål i Royal League, så tæller de altså ikke i SAS Ligaen, og dermed må han vinde prisen.
Peter Ross
-
Kent
Fint arbejde Peter 
Jeg synes det er skræmmende, at ingen af vores formodede 3 førsteangribere har scoret i de sidste 13 (!!!) spillerunder i SAS-ligaen. DN + KK har naturligvis været skadet, men alligevel. - Og det var vel egentlig kun KK, der scorede i RL.
Håber godt nok, at den har stået på afslutningsøvelser i denne uge på træningsbanen.
Det er simpelthen ikke godt nok. Må håbe at Poku bliver klar til næste sæson, og at Baba er så god, som folk siger han er. Ellers lugter det lidt af et sommerindkøb (- og salg, hvis nogen vil købe!). Evt Berisha i Horsens, som vel er den eneste angriber det er muligt for os at hente.
Kent
Jeg synes det er skræmmende, at ingen af vores formodede 3 førsteangribere har scoret i de sidste 13 (!!!) spillerunder i SAS-ligaen. DN + KK har naturligvis været skadet, men alligevel. - Og det var vel egentlig kun KK, der scorede i RL.
Håber godt nok, at den har stået på afslutningsøvelser i denne uge på træningsbanen.
Det er simpelthen ikke godt nok. Må håbe at Poku bliver klar til næste sæson, og at Baba er så god, som folk siger han er. Ellers lugter det lidt af et sommerindkøb (- og salg, hvis nogen vil købe!). Evt Berisha i Horsens, som vel er den eneste angriber det er muligt for os at hente.
Kent