FCM-Horsens
-
Mose
FCM-Horsens
Dejligt at se Agbetu i truppen på bekostning af en svag Svenne P.
Jeg tror vi stiller således op:
Rasmussen
Daugård - Bak - Troest - Jessen
Sørensen - Femi - Traore - Thygesen
David - Kærgård
Bænken:
Tidman, Ried, Mikkelsen, Frank, Agbetu
Godt med fire angribere i truppen, for det er der, vi skal til at præstere nu.
Jeg tror vi stiller således op:
Rasmussen
Daugård - Bak - Troest - Jessen
Sørensen - Femi - Traore - Thygesen
David - Kærgård
Bænken:
Tidman, Ried, Mikkelsen, Frank, Agbetu
Godt med fire angribere i truppen, for det er der, vi skal til at præstere nu.
Senest rettet af Mose 2. apr 2006, 17:18, rettet i alt 1 gang.
-
mancitydk
Re: FCM-Horsens
Jo det ser ikke helt skeløjet ud, men tror nu også på at Agbetu får spilletid hvis vi ex er foran med to på et tidspunkt:) sys han gjorde det godt i RL mod FCK....
-
Skov
Jeg er enig i dit forslag, men jeg tror at Erik vil starte med Frank i stedet for enten Klaus eller David.
-
Altoriso
Ja det kunne jeg også godt forestille mig !
Tror virkeligt at man satser på at få Frank i gang igen, og selv om jeg stadig ikke har set hans gennembrud overhovedet i foråret, så synes jeg at han viser bedre takter med jævne mellemrum, og at han bare lige skal have hul på bylden igen !
Synes bestemt ikke at David har vist noget specielt, hvorimod Kærgård viser flere og flere fine aspekter i sit spil !
Tror virkeligt at man satser på at få Frank i gang igen, og selv om jeg stadig ikke har set hans gennembrud overhovedet i foråret, så synes jeg at han viser bedre takter med jævne mellemrum, og at han bare lige skal have hul på bylden igen !
Synes bestemt ikke at David har vist noget specielt, hvorimod Kærgård viser flere og flere fine aspekter i sit spil !
-
icebox
Jeg tror frank starter inde i stedet for david, for så blive det samme opstilling som de to sidste kampe.
-
ismand
Jeg håber på at det er David og kærgård der starter inde, mener de arbejder lidt mere end Frank gør lige p t
-
Chap - FCM4EVER
Tror den bliver sådan her:
Anders
Daugaard - Bak - Troest - Leon
Dennis - Femi - Jesper - Thyge
Kærgaard - Fuser frank
Anders
Daugaard - Bak - Troest - Leon
Dennis - Femi - Jesper - Thyge
Kærgaard - Fuser frank
-
Kasper_Nielsen
Jeg tror personlig meget på den opstilling som Mose har lagt for sig.
Som jeg ser det, er David og Frank lige kolde rent målmæssigt, men jeg mener trods alt, at David er mere aggressiv og derfor bedre til at presse forsvaret.
Hvad angår jesper Mikkelsen tror jeg han starter på bænken. Traoré har vist rigtig gode takter efter han er blevet sendt op på den centrale midtbane.
Vi skal passe på at vi ikke skifter for mange spillere ud fra kamp til kamp. Det var det der gik galt i efteråret pga. mange skader.
Lad os for så vidt muligt bruge den samme stamme af spillere hver kamp således at de bliver fortrolige med hinanden.
Som jeg ser det, er David og Frank lige kolde rent målmæssigt, men jeg mener trods alt, at David er mere aggressiv og derfor bedre til at presse forsvaret.
Hvad angår jesper Mikkelsen tror jeg han starter på bænken. Traoré har vist rigtig gode takter efter han er blevet sendt op på den centrale midtbane.
Vi skal passe på at vi ikke skifter for mange spillere ud fra kamp til kamp. Det var det der gik galt i efteråret pga. mange skader.
Lad os for så vidt muligt bruge den samme stamme af spillere hver kamp således at de bliver fortrolige med hinanden.
-
Halkjær
Jeg håber meget at David starter inde istedet for Frank, da jeg synes at han rent arbejdsmæssigt leverer meget mere end Frank. Det er rigtigt at David ikke laver mange mål(det har han jo aldrig gjort), men hans gejst og udstråling er uvurderlig for midtjylland
-
Chap - FCM4EVER
Jeg mener også, at David skal starte inde, men det tror jeg dog ikke Erik synes desværre 
-
Lars EC
Tror det bliver præcis sådan som Mose antyder vi kommer til at starte i dag. Tror godt man kan satse på David som 1. målscorer i dag 
-
tgjensen
Tror også det kunne være en god ide med David startende inde. Sådan som vores angreb har fungeret på det sidste ville det nok være bedst med et par arbejdsheste deroppe der kan skabe plads til at en forsvarer løber op og scorer en gang imellem.
-
Altoriso
tgjensen skrev:
-------------------------------------------------------
> Tror også det kunne være en god ide med David
> startende inde. Sådan som vores angreb har
> fungeret på det sidste ville det nok være bedst
> med et par arbejdsheste deroppe der kan skabe
> plads til at en forsvarer løber op og scorer en
> gang imellem.
Er det ikke det de gør i forvejen - kan ikke se hvad David yderligere kunne bringe på den front...
Men derimod kunne jeg da godt tænke mig, at netop angriberne begyndte at score de mål vi ved de kan score !
-------------------------------------------------------
> Tror også det kunne være en god ide med David
> startende inde. Sådan som vores angreb har
> fungeret på det sidste ville det nok være bedst
> med et par arbejdsheste deroppe der kan skabe
> plads til at en forsvarer løber op og scorer en
> gang imellem.
Er det ikke det de gør i forvejen - kan ikke se hvad David yderligere kunne bringe på den front...
Men derimod kunne jeg da godt tænke mig, at netop angriberne begyndte at score de mål vi ved de kan score !