En kamp som i aften viser tydeligt hvorfor SønderjyskE er på vej i 1. division.
Hele første halvleg, spillede de som om de var rykket ned og ikke havde mere at kæmpe for.
Ikke at vi selv spillede prangende, men gutterne viste tydeligt hvem der bestemmer på banen, og hvem der skal spille SAS liga og hvem der ikke skal.
I kampen iaften viste gutterne tydeligt i alle nærkampe , taklinger , sideskift med mere hvem der har rutinen.
Selvfølgelig var der et par gange hvor det kunne have gået galt, men heldigvis gik det som fortjent.
HOLD DA KÆFT HVOR ER DET DEJLIGT AT HAVE LIDT MEDVIND IGEN.
3 KAMPE = 9 POINT
SÅDAN GUTTER.
SAS ligaen kontra 1. division
-
Bjørnen
SAS ligaen kontra 1. division
Senest rettet af Bjørnen 31. mar 2006, 15:05, rettet i alt 1 gang.
-
BlackBandit
Re: SAS ligaen kontra 1. division
Det er en rigtig god start gutterne har fået på denne del af sæsonen. før i tiden synes jeg de kunne spille en fantastisk efterårsdel, hvor i forårsdelen kunne falde helt sammen. personlig vil jeg heller se holdet rykke op i tabellen og slutte godt frem for at se dem rasle ned.
så til gutterne godt gået og fortsæt med at vinde og den 4 plads er jeres. (hvis alt går vel)
så til gutterne godt gået og fortsæt med at vinde og den 4 plads er jeres. (hvis alt går vel)
-
Lissau
8 point op til 4. pladsen... og OB og VFF har ikke været prangende her i starten...
Hvis vi kan få en sejr på søndag over AC, så mener jeg godt vi kan være med i kampen om 4. pladsen og endnu en RL oplevelse..
Hvis vi kan få en sejr på søndag over AC, så mener jeg godt vi kan være med i kampen om 4. pladsen og endnu en RL oplevelse..
-
BlackBandit
Og med rigtig meget svine held og godt spil kunne det med det yderste også godt blive til en 3 plads. men så skal det godt nok også flaske sig.
håber godt nok vi kan holde formen de sidste 9 kampe.
håber godt nok vi kan holde formen de sidste 9 kampe.
-
kopien
Nu syns jeg folk skal slappe gevaldigt meget af...
Som jeg så kampen i dag spillede vi LANGT FRA prangende spil og vi skal op i et væsentlig højere gear hvis vi ikke skal miste point allerede på søndag for slet ikke at tale om de kommende kampe mod langt bedre hold....
Som jeg så kampen i dag spillede vi LANGT FRA prangende spil og vi skal op i et væsentlig højere gear hvis vi ikke skal miste point allerede på søndag for slet ikke at tale om de kommende kampe mod langt bedre hold....
-
ulv865
Point er point, sejre giver selvtillid, dermed bedre spil, flere point, mer' selvtillid. mer' avler mer'!
Derfor tror jeg ikke det er utopi at gå efter 4. pladsen, håbede nu bere det ville være i stedet for vff. Men på den anden side, så kan jeg drille min kammerat fra Odense, når vi i sidste spillerunde teger RL-pladsen fra OB..
MEN når det er sagt, så kan det da gå galt igen og en pladsering i top 6 vil være ganske tilfredstillende. ALT andet vil være en bonus.
FORZA FCM
ULV865
-
caspersm
tror ikke en top 4 er realistisk, vi skal lige huske på at de 9 point vi har fået de sidste 3 kampe har været mod de 2 hold der ligger under stregen.
-
Dahl Nielsen
caspersm skrev:
-------------------------------------------------------
> tror ikke en top 4 er realistisk, vi skal lige
> huske på at de 9 point vi har fået de sidste 3
> kampe har været mod de 2 hold der ligger under
> stregen.
Mener, du har ret. Vi skal ikke stile alt for højt, men efter sejren over SønderjyskE, ligger vi nummer 6, á point med AaB på 5.pladsen... Så en placering som nummer 5 er i hvert fald mulig, også når man tænker på, at vi altså har en hjemmekamp mod AaB senere her i foråret.
De andre hold i ligaen bør ikke kunne hente hverken os eller de andre nuværende top 6-hold. Det er de simpelt hen ikke gode nok til. Men man ved jo aldrig
Håber og tror på 5.pladsen, men top 6 ved sæsonens afslutning vil være fint.
Vi ses på søndag mod Horsens!
Dahl Nielsen - "Husk ishockey i aften! Herning - SønderjyskE"
-------------------------------------------------------
> tror ikke en top 4 er realistisk, vi skal lige
> huske på at de 9 point vi har fået de sidste 3
> kampe har været mod de 2 hold der ligger under
> stregen.
Mener, du har ret. Vi skal ikke stile alt for højt, men efter sejren over SønderjyskE, ligger vi nummer 6, á point med AaB på 5.pladsen... Så en placering som nummer 5 er i hvert fald mulig, også når man tænker på, at vi altså har en hjemmekamp mod AaB senere her i foråret.
De andre hold i ligaen bør ikke kunne hente hverken os eller de andre nuværende top 6-hold. Det er de simpelt hen ikke gode nok til. Men man ved jo aldrig
Håber og tror på 5.pladsen, men top 6 ved sæsonens afslutning vil være fint.
Vi ses på søndag mod Horsens!
Dahl Nielsen - "Husk ishockey i aften! Herning - SønderjyskE"