Jeg har lige snakket med den busansvarlige og hørt at der er 14.. ja sølle 14 tilmeldte til turen på onsdag.. det kan da ikke passe at nu hvor det endeligt går "godt" for os og vi skal møde bundproppen i en kamp hvor vi endelig kan spille os helt ud af bundstriden ikke kan mønstre en enkelt bus til Haderslev..
Syns fandme det er decideret dårlig og det tyder da vist på en seriøs ringe mentalitet hos vores såkaldte fans..
Jeg ved godt at mange skal nogle ting en onsdag aften, men come on en enkelt bus burde der da som minimum sendes afsted.....
LET RØVEN FOLKENS OG TILMELD JER DENNE TUR!!!!
Kopi - nu med en del vrede mod egne fans
Senest rettet af kopien 28. mar 2006, 08:44, rettet i alt 1 gang.
ja, jeg kører i hvert fald osse selv. Vil simpelthen ikke risikere at komme for sent til kampen. ligesom det var tilfældet i aarhus. Syntes simpelthen det er for dårligt, en disideret dårlig planlagt tur..
Og en sådan oplevelse er i hvert fald ikke med til at flere melder sig til kommende bus-ture..
Lidt positivt..: virkelig go stemning på stadion.. hvilket osse fremgik af tv billederne fra kampen..
Takito skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi kommer også en bilfuld til Haderslev onsdag..
> Så der kommer da lidt mennesker ned og ser kampen
>
Hvor køre i fra og er bilen helt fuld, kontakt lige mig så koordinere jeg noget samkørsel.