Stærkeste opstilling?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kasper_Nielsen

Stærkeste opstilling?

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Med comeback til David Nielsen og Klaus Kærgaard ser det ud til, at vi stiller op i stærkeste opstilling, hvis vi ser bort fra Simon Poulsen.

Målmænd
1. Anders Rasmussen
16. Ola Tidman
Forsvar
2. Magnus Troest
9. Rasmus Daugaard
19. Leon Jessen
22. Rasmus Grønberg Hansen
29. Winston Reid
32. Kristian Bak Nielsen
Midtbane
5. Christian Traoré
20. Svenne Poulsen
21. Mikkel Thygesen
24. Dennis Sørensen
26. Ajilore Oluwafemi
Angreb
8. David Nielsen
18. Klaus Kærgård
23. Frank Kristensen

Mit bud til en startopstilling vil i givet vis være:

Anders

Daugaard Reid Bak Jessen

Dennis Traoré Femi Thyge

David Kærgaard
Senest rettet af Kasper_Nielsen 26. mar 2006, 14:03, rettet i alt 1 gang.

Denis Egebæk

Re: Stærkeste opstilling?

Indlæg af Denis Egebæk »

Kasper_Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Med comeback til David Nielsen og Klaus Kærgaard
> ser det ud til, at vi stiller op i stærkeste
> opstilling, hvis vi ser bort fra Simon Poulsen.

Og Ulrik Lindkvist. Jeg savner at have ham tilbage for fuld styrke

FCMadZ

Vejret!

Indlæg af FCMadZ »

Ja, her ca. 30 km fra Århus pisser det ned og temperaturen siger 0 grader:(
Håber ikke det bliver en kedelig 0-0'er

Møller(AGF)

Re: Vejret!

Indlæg af Møller(AGF) »

FCMadZ skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, her ca. 30 km fra Århus pisser det ned og
> temperaturen siger 0 grader:(
> Håber ikke det bliver en kedelig 0-0'er

Ja vejret er elendigt - også ved stadion, men det bliver vel aldrig rigtigt kedeligt når FCM og GF mødes..

Hvis den bliver kedelig passer en elendig kamp med sejr 1-0 til os mig noget bedre - faktisk er jeg ligeglad med kampens kvalitet bare vi vinder.

Tvivler dog på f.eks. 0-0 eller 1-0. Vi kan sku' ikke holde nullet, med mindre i har ligeså mange afbrændere i Klaus Kærgård - klassen som i havde sidst.
Spillet bliver næppe kønt, men der plejer altid at være chancer i dissse kampe.

FCMadZ

Indlæg af FCMadZ »

Jeg tror ikke du skal regne med at vi er skarpere end sidst;)
Det er et stykke tid siden vi har udnyttet vores mange chancer optimalt:/

YahooSeeker [Bot]

Udnyttelses %

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja hvis det var antalet af skabte chancer der var afgørende så ville vi ligge med i den absolutte top.
Afsluttet får vi også ganske ofte, se bare på Dennis der er den suverænt mest afsluttende spiller i RL (De har så god statestik).

Udnyttelses % er straks noget helt andet!
Det er ikke prangende hvad vi har fået ud af det, og det gør det bare 117 gange værere som fan, når man kunne have vunet kampen med taber afligevel.

FCMadZ

Re: Udnyttelses %

Indlæg af FCMadZ »

Fuldstændig enig.
Dennis står næsten altid det rigtige sted (ja ja), men han scorer alt for sjældent.

Møller(AGF)

Indlæg af Møller(AGF) »

Ja ville også være uendelig ærgelig som FCM fan indtil 67 min i søndags.

Håber at jeres udnyttelses af chancerne er den samme som sidst - selvom i nok skal komme til chancer, får i (forhåbentligt) ikke en 10-100% chancer i løbet af kampen i dag. Og hvis i først skal brænde en 8-9 af dem for at få scoret, så kan jeg da se lidt mere positivt på muligheden for GF-sejr i dag.

Jeg ser dog jeres store fordel i mod AGF, at i i søndags skabte kæmpe chancer ved stort set hver dødbold - og selvom vi får mere boldbesiddelse i dag (det skulle være muligt i forhold til hvor lidt vi havde sidst) så vil i altid kunne skabe nogle chancer ved at losse høje bolde ind i feltet.

FCMadZ

Indlæg af FCMadZ »

Det skulle da være mærkeligt om vi begynder at score i dag;)

Møller(AGF)

Indlæg af Møller(AGF) »

Dejligt at vi trods alt har varme i banen her i Århus.(Det sneer dog ikke så, kampen ville heller ikke være i fare)

Det er meget sent at de aflyser FCN-FCK. Brixtofte og co. har dælme dummet sig igen igen - Tænk at betale 15000kr for vin til dagens frokost, men samtidig bygge et nyt stadion uden varme i banen....

Kim

Re: Stærkeste opstilling?

Indlæg af Kim »

Linkvist er ikke skadet længere, men åbenbart ikke i form til at indtage bænken idag...

BW #456

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

Varme i banen er ikke løsningen på alle problemer, når uheldet er ude. Der startede et kraftigt snefald en time før kampen FCN-FCK skulle begynde og det holdt op en halv time efter planlagt kampstart. Sneen tør ellers hurtigt, da temperaturen er over frysepunktet. - Lidt synd, da der var ellers gjort et stort arbejde for at gøre banen frostfri efter den norske model med varme olieslanger og presenninger.

Besvar