ANG. Capotårn!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
puggaard

ANG. Capotårn!

Indlæg af puggaard »

Jeg synes det er trist for stemningen på Nordea når der ikke er nogen capo...

Det er snart kun hver anden kamp der er nogen og for det meste kun Ross og Damsgaard der står der og så Hekler oppe bag i... det oz rigtig godt de gør det, men de gange hvor der ikk er nogen i tårnet er det sgu lidt tamt.

Kunne man eventuelt ikke få andre til at stå med megafonen i tårnet de gange hvor de andre ikke kan og eventuelt også når de er der så vi kan få nogen ud på kanterne?

Vi må kan finde en løsning for stemningen er sgu god når der er megafon med..

Jeg synes oz vi sang rigtig godt i gennem mod FCK på trods af det ikk gik så godt..!

Senest rettet af puggaard 26. mar 2006, 09:30, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: ANG. Capotårn!

Indlæg af Peter Ross »

Behøves der folk til at tage initiativ ?

Folk burde også kunne starte en sang selv. Så svært er det ikke. Få 2-3 stk. omkring dig med, så skal den nok blive startet, med mindre en anden er i gang.

Ellers er det bare viljen, som ikke er til stede ? Der blev forsøgt at starte flere sange i torsdags, mens vi oppe bagved kørte "Midtjylland allez allez" på 19. minut, men de døede hen efter 10-15 sekunder, for så gad folk ikke synge den mere, de ville hellere stå med korslagte arme. Sådan laver man fandme ikke stemning ! Skam jer !

Peter Ross

puggaard

Indlæg af puggaard »

Ja du har ret, jeg startede oz ALLEZ før kampen sammen med 2 andre da der ikk var kommet nogen sang før 5 min. før kamp start, men det er bar gået meget bedre med sangene de gange hvor der har været nogen, med megafon, men du har ret folk skal bare tage initiativ og så synge med på det hele....

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Peter Ross:

Jeg synes ikke det er initiativet der er noget galt med. Så snart man starter en sang går det forholdsvis hurtigt at få de andre med, al afhængig af resultatet. Men problemet er bare, at sangen som regel dør ud efter den er sunget 2-3 gange.

Det er som om, at folk ikke bliver motiveret, når ikke der er et capotårn til at opildne folk.
Du kan jo bare se hvordan det gik mod FCK, da flere sange blev sunget mange gange, fordi capotårnet holdte den oppe.

Besvar