Pivekoncert mod Pimpong - Skandaløst
-
Persian_Wolf
Pivekoncert mod Pimpong - Skandaløst
Hvor lavet er det lige ? Hva er meningen med at BW piver sådan imod Pimpong ? Fordi han ikke gik med på hans elendige ungdomsløn, og fordi Ørgaard pissede ham op og ned af ryggen ? Fordi han valgte at komme videre i hans karrier ?
Syns det er dybt til grin.
Pimpong var vigtig i en lang periode, og har været i Herning i mange år. Han skal værdsættes.
HUsker i hvordan EFB hyldede Peter Skov, efter hans skift til FCM og de spillede på EFB stadion ? Det er noget jeg har respekt for.
Det her er dybt til grin. Jeg vil være dybt chokeret over at være FCM spiller og se hvordan man bliver behandlet efter et retfærdig skift.
Skuffende, at så mange BWere synker så lavt.
Syns det er dybt til grin.
Pimpong var vigtig i en lang periode, og har været i Herning i mange år. Han skal værdsættes.
HUsker i hvordan EFB hyldede Peter Skov, efter hans skift til FCM og de spillede på EFB stadion ? Det er noget jeg har respekt for.
Det her er dybt til grin. Jeg vil være dybt chokeret over at være FCM spiller og se hvordan man bliver behandlet efter et retfærdig skift.
Skuffende, at så mange BWere synker så lavt.
Senest rettet af Persian_Wolf 28. mar 2006, 11:41, rettet i alt 1 gang.
-
Skov
Re: Pivekoncert mod Pimpong - Skandaløst
Enig med dig... Men det er stadig en del af spillet.
-
Sir Lago
Ja en del af spillet hvis han har røvrendt os....
Men det gjorde Pim ikke... Hvis der er nogen der skal piftes af i denne sag, så er det Ørgaard...
Bare lige min mening...
Men det gjorde Pim ikke... Hvis der er nogen der skal piftes af i denne sag, så er det Ørgaard...
Bare lige min mening...
-
Skov
Det er skandaløst når det bliver gjordt så meget som er tilfældet, men hvis det kun var et par stykker som gjorde det, kunne jeg ikke se noget galt i det!
-
Jakobs
Synes det er helt fint. Det var ikke sket, hvis han havde spillet ordenligt det sidste halve år han var hos FCM. Der svigtede han.
-
Persian_Wolf
En del af spillet ? Jeg hørte ikke engang en fugl pive, i første kamp mod HFK ; efter Thomas Rathe, Peter Sand og Kenneth From flyttede dertil. (Det vil iøvrigt se ret dumt ud, hvis man skulle pive hver gang en af dem havde bolden, idet de 3 spillere nok udgør 60% af HFKs boldberørninger
)
Det her er sgu unødvendigt, specielt fordi vi kender til Pimpongs historie inden skiftet.
Det her er sgu unødvendigt, specielt fordi vi kender til Pimpongs historie inden skiftet.
-
Glen
Da FCM var i parken i efteråret 2005 Efter Traore skiftede til FCM og Før Pimpong skifede til FCK. Blev Traore klappet på banen af hele nedre C samme gjorde Pimpong selv og han stadig var FCM´er. Jeg spørger bare hvor mange ville skifte job hvis de blev lovet en lønforøjelse på 300% samt muligheden for at spille UEFA cup næste sæson, noget det ikke ser særlig sandsynlig ud for FCM som landet ligger lige nu.
-
Denis Egebæk
Jakobs skrev:
-------------------------------------------------------
> Synes det er helt fint. Det var ikke sket, hvis
> han havde spillet ordenligt det sidste halve år
> han var hos FCM. Der svigtede han.
Det gjorde hele holdet sgu da!
Men derudover vil jeg sige at sådan er vilkårerne ofte når en spiller skifter til en større klub i samme liga, og som andre har nævnt er det bare en del af spillet. Jeg ville personligt ikke have piftet med i koret, men gider på den anden side heller ikke hidse mig op over det. BW er der trods alt for at skabe stemning og støtte FCM - ikke for at takke Pimpong for den tid han havde i FCM.
> Synes det er helt fint. Det var ikke sket, hvis
> han havde spillet ordenligt det sidste halve år
> han var hos FCM. Der svigtede han.
Det gjorde hele holdet sgu da!
Men derudover vil jeg sige at sådan er vilkårerne ofte når en spiller skifter til en større klub i samme liga, og som andre har nævnt er det bare en del af spillet. Jeg ville personligt ikke have piftet med i koret, men gider på den anden side heller ikke hidse mig op over det. BW er der trods alt for at skabe stemning og støtte FCM - ikke for at takke Pimpong for den tid han havde i FCM.
-
Denis Egebæk
Persian_Wolf skrev:
> En del af spillet ? Jeg hørte ikke engang en fugl
> pive, i første kamp mod HFK ; efter Thomas Rathe,
> Peter Sand og Kenneth From flyttede dertil.
Kan ikke sammenlignes efter min mening. Thoams Rathe var i bedste fald marginalspiller i FCM og indgik i en byttehandel med Simon Poulsen. Kenneth From var gået helt i stå i FCM og havde ingen fremtid i klubben og skiftede til SønderjyskE fordi de godt kunne bruge ham, og Peter Sand kom til klubben efter et par sæsoner i Stabæk.
> En del af spillet ? Jeg hørte ikke engang en fugl
> pive, i første kamp mod HFK ; efter Thomas Rathe,
> Peter Sand og Kenneth From flyttede dertil.
Kan ikke sammenlignes efter min mening. Thoams Rathe var i bedste fald marginalspiller i FCM og indgik i en byttehandel med Simon Poulsen. Kenneth From var gået helt i stå i FCM og havde ingen fremtid i klubben og skiftede til SønderjyskE fordi de godt kunne bruge ham, og Peter Sand kom til klubben efter et par sæsoner i Stabæk.
-
Jakobs
Glen skrev:
>... Jeg spørger bare hvor mange ville skifte job hvis de
> blev lovet en lønforøjelse på 300% samt muligheden
> for at spille UEFA cup næste sæson, noget det ikke
> ser særlig sandsynlig ud for FCM som landet ligger
> lige nu.
Det er ikke det, der gør folk(i hvert fald mig) "utilfredse" med Pim, men at efter at kontrakten med FCK var i hus, spillede han enormt ringe (hvilket mange dengang brokkede sig vældigt over). Han spillede virkeligt, som om FCM var total ligegyldig. Det gør man ikke ustraffet.
Hvis han derimod, havde sat alle sejl til, for at slutte godt af i FCM, så ville hans popularitet slet ikke været dalet som tilfældet er.
>... Jeg spørger bare hvor mange ville skifte job hvis de
> blev lovet en lønforøjelse på 300% samt muligheden
> for at spille UEFA cup næste sæson, noget det ikke
> ser særlig sandsynlig ud for FCM som landet ligger
> lige nu.
Det er ikke det, der gør folk(i hvert fald mig) "utilfredse" med Pim, men at efter at kontrakten med FCK var i hus, spillede han enormt ringe (hvilket mange dengang brokkede sig vældigt over). Han spillede virkeligt, som om FCM var total ligegyldig. Det gør man ikke ustraffet.
Hvis han derimod, havde sat alle sejl til, for at slutte godt af i FCM, så ville hans popularitet slet ikke været dalet som tilfældet er.
-
FCMadZ
Nemlig..
Og når han tilmed havde udtalt at han ikke ville skifte til en anden dansk klub så kan jeg måske godt forstå de sure miner..
Men Pimpong har nok glemt koncerten i morgen
Og når han tilmed havde udtalt at han ikke ville skifte til en anden dansk klub så kan jeg måske godt forstå de sure miner..
Men Pimpong har nok glemt koncerten i morgen
-
Denis Egebæk
Jakobs skrev:
> Det er ikke det, der gør folk(i hvert fald mig)
> "utilfredse" med Pim, men at efter at kontrakten
> med FCK var i hus, spillede han enormt ringe
> (hvilket mange dengang brokkede sig vældigt over).
> Han spillede virkeligt, som om FCM var total
> ligegyldig. Det gør man ikke ustraffet.
> Hvis han derimod, havde sat alle sejl til, for at
> slutte godt af i FCM, så ville hans popularitet
> slet ikke været dalet som tilfældet er.
Faktum er jo at var skadet i flere omgange og var derfor kun i truppen 11 gange. Af de 11 kampe kan jeg i hvert fald huske et par stykker eller tre hvor hele holdet spillede langt under forventet niveau. Jeg tror bare at mange husker på hans udmærkede forårssæson og måler ham efter den. Efter min mening/hukommelse var forårssæsonen fra Pimpongs side langt ud over hans vanlige standard, så derfor synes jeg faktisk ikke det er fair at dømme ham ud fra det. Han var i klubben i mange sæsoner, men hvor mange blændende kampe var det lige han spillede?
> Det er ikke det, der gør folk(i hvert fald mig)
> "utilfredse" med Pim, men at efter at kontrakten
> med FCK var i hus, spillede han enormt ringe
> (hvilket mange dengang brokkede sig vældigt over).
> Han spillede virkeligt, som om FCM var total
> ligegyldig. Det gør man ikke ustraffet.
> Hvis han derimod, havde sat alle sejl til, for at
> slutte godt af i FCM, så ville hans popularitet
> slet ikke været dalet som tilfældet er.
Faktum er jo at var skadet i flere omgange og var derfor kun i truppen 11 gange. Af de 11 kampe kan jeg i hvert fald huske et par stykker eller tre hvor hele holdet spillede langt under forventet niveau. Jeg tror bare at mange husker på hans udmærkede forårssæson og måler ham efter den. Efter min mening/hukommelse var forårssæsonen fra Pimpongs side langt ud over hans vanlige standard, så derfor synes jeg faktisk ikke det er fair at dømme ham ud fra det. Han var i klubben i mange sæsoner, men hvor mange blændende kampe var det lige han spillede?
-
Jakobs
Tja det kan vi nok have forskellige meninger om. I mine øjne, opførte han sig som jeg tidliger har skrevet.
Vel havde han sine skader, og har ikke altid spillet godt, men jeg synes jo, at han udviklede sig under foråret, og nåede det niveau, han (skal) præstere, det regner de vel sagtens også med at han gør i FCK.
Derfor synes jeg, at kunne argumentere for, at Pimpongs indstilling i det omtalte efterår var under al kritik.
Vel havde han sine skader, og har ikke altid spillet godt, men jeg synes jo, at han udviklede sig under foråret, og nåede det niveau, han (skal) præstere, det regner de vel sagtens også med at han gør i FCK.
Derfor synes jeg, at kunne argumentere for, at Pimpongs indstilling i det omtalte efterår var under al kritik.
-
Persian_Wolf
Ja men baggrunden for hvorfor de kom til klubben er vel da ligemeget ? At Pimpong ikke fik den fortjente lønforhøjelse, gør det da kun mere forståeligt at han skiftede.
Nu sammenlignede jeg bare, for de folk som mener "det er en del af spillet" .
Nu sammenlignede jeg bare, for de folk som mener "det er en del af spillet" .
-
Denis Egebæk
Jeg prøver bare at give min forklaring på hvorfor der bliver piftet af Pimpong og ikke at de spillere du nævner som nu spiller i SønderjyskE.
I tilfældene Rathe og From var der tale om spillere der var kommet længere og længere væk fra en plads i truppen, og derfor er der vel ikke mange der kan have ondt af at de finder en anden og - i hvert fald på papiret - mindre klub. Pimpong derimod havde netop overstået sin bedste halvsæson i sin FCM tid og skiftede til en klub man gerne vil måle sig selv med og gerne vil udfordre i kampen om guldet, og derfor af nogle opfattes som en forræder.
I tilfældene Rathe og From var der tale om spillere der var kommet længere og længere væk fra en plads i truppen, og derfor er der vel ikke mange der kan have ondt af at de finder en anden og - i hvert fald på papiret - mindre klub. Pimpong derimod havde netop overstået sin bedste halvsæson i sin FCM tid og skiftede til en klub man gerne vil måle sig selv med og gerne vil udfordre i kampen om guldet, og derfor af nogle opfattes som en forræder.