Er der nogen der ser eller høre kampen?
-
Sir Lago
Er der nogen der ser eller høre kampen?
Jeg kan hverken se eller høre kampen...
Så hvis der er nogen der kan skrive lidt om hvad der sker...
Og jo jeg følger med på RL.dk.... Men det er jo ik helt det samme...
Så hvis der er nogen der kan skrive lidt om hvad der sker...
Og jo jeg følger med på RL.dk.... Men det er jo ik helt det samme...
Senest rettet af Sir Lago 23. mar 2006, 23:15, rettet i alt 1 gang.
-
Skov
Re: Er der nogen der ser eller høre kampen?
Kan du ikke høre det på dab radio på nettet?
men 0 - 2 til fck : (
men 0 - 2 til fck : (
-
Sir Lago
Nej.... Det fungerer ikke..... Men det ser også ud til at det kan være ligegyldigt......
-
Skov
Det kan du have ret i!
Men jeg synes det er positivt at se Akeem! Han spiller faktsik godt.
Men jeg synes det er positivt at se Akeem! Han spiller faktsik godt.
-
Lars
Ijeh lavede vist ret klart frispark ved 1-0 maalet. Men det saa ingen i dommertrioen aabenbart.
-
Lars
3-0. Näste gang maa Royal League gerne bruge en dommer trio der kender til fodboldreglerne. Hvis FCK vinder RL bliver det da nok ikke det bedste for RLs ry, givet deres snyde kvalificering til kvartfinalerne.
-
Persian_Wolf
Tja, ikke speciel dominerende FCK spil, men FCM forsvaret har set dårlig ud i de 4 mål. Speciel sidste mål, ser det ud som om Jesper Mikkelsens fod sidder fast i græsset, han står stille istedet for søge ind til Ijeh, som faktisk stod længere væk fra bolden, men alligevel kom til den og scorede direkte på en flugter.
1. mål blev Bak skubbet i ryggen, tror også Bak satser for meget på at få frisparket.
3. mål er total kaos i forsvaret, Bak hænger, og der er et stort hul i midtforsvaret.
Svært at nævne nogle gode fcm spillere. Syns Akeem har gjort det udmærket, ellers ja. Syns det taktisk er ok, men spillerne har fejlet i forsvaret, og FCK har straffet meget effektivt;
1. mål blev Bak skubbet i ryggen, tror også Bak satser for meget på at få frisparket.
3. mål er total kaos i forsvaret, Bak hænger, og der er et stort hul i midtforsvaret.
Svært at nævne nogle gode fcm spillere. Syns Akeem har gjort det udmærket, ellers ja. Syns det taktisk er ok, men spillerne har fejlet i forsvaret, og FCK har straffet meget effektivt;
-
Cortez
Ja, et eller andet andet skal man jo diskutere, når ens hold spiller så skandaløst ringe... så kan jo ligeså godt prøve at bruge "...jamen det er også alle de andre, der er dumme, for FCK skulle jo slet ikke have været i semifinalen... det skulle have været Brøndby - og dem havde vi slået...".
Beklager min harme går ud over dig Lars - men for fanden hvor er det træls at se på... og hvor er det dog imponerende så meget vi kan svinge i præstationerne.
Nej, jeg råber ikke på trænerfyring e.l. men der er altså noget galt med det her hold. Æv, hvor er jeg frustreret.
Beklager min harme går ud over dig Lars - men for fanden hvor er det træls at se på... og hvor er det dog imponerende så meget vi kan svinge i præstationerne.
Nej, jeg råber ikke på trænerfyring e.l. men der er altså noget galt med det her hold. Æv, hvor er jeg frustreret.
-
Glen
Helt ærlig Lars!!! Mener du seriøst at det er dommeres skyld at FCK har lavet 6 mål og FCM 1 ???
-
Sir Lago
Desværre ikke...
Jeg skal have sat min router op til det. Og jeg ved ikke hvilken port jeg skal have åbnet!!
Jeg skal have sat min router op til det. Og jeg ved ikke hvilken port jeg skal have åbnet!!
-
Jean / BW# 1238
Router og DR DAB...
Sir Lago skrev:
-------------------------------------------------------
> Desværre ikke...
> Jeg skal have sat min router op til det. Og jeg
> ved ikke hvilken port jeg skal have åbnet!!
Jeg har sat mange routere op af forskellig art, og aldrig har det været nødvendigt at åbne porte for at afspille DR's netradiokanaler. Hvilken router har du?
-------------------------------------------------------
> Desværre ikke...
> Jeg skal have sat min router op til det. Og jeg
> ved ikke hvilken port jeg skal have åbnet!!
Jeg har sat mange routere op af forskellig art, og aldrig har det været nødvendigt at åbne porte for at afspille DR's netradiokanaler. Hvilken router har du?
-
Persian_Wolf
Heh det vil lyde som en dårlig taber, efter et serie 5 nederlag til Bording 
Den er helt galt i forsvaret, det er der problemet ligger.
For generalt, spiller fcm ikke HELT så ringe igen, syns derimod FCK har været MEGET effektive
Den er helt galt i forsvaret, det er der problemet ligger.
For generalt, spiller fcm ikke HELT så ringe igen, syns derimod FCK har været MEGET effektive