Opstillingen
-
Kasper M
Opstillingen
Truppen er udtaget til i morgen, torsdag:
Målmand
1. Anders Rasmussen
16. Ola Tidman
Forsvar
2. Magnus Troest
9. Rasmus Daugaard
12. Jesper Mikkelsen
19. Leon Jessen
22. Rasmus Grønberg Hansen
29. Winston Reid
Midtbane
5. Christian Traoré
13. Thomas Thomasberg
20. Svenne Poulsen
21. Mikkel Thygesen
24. Dennis Sørensen
26. Ajilore Oluwafemi
34. Christian Sivebæk
Angreb
23. Frank Kristensen
32. Kristian Bak Nielsen
35. Akeem Agbetu
---------------------------------------------------------------------------------
Med denne trup, ville jeg stille følgende opstilling:
Anders
Daugaard Troest Reid Jessen
Sivebæk Thyge Traore Dennis
Frank bak
---------------------------------------------------------------------------------
Jeg synes det ville være dumt at spare nogen spillere fra start da vi har muligheden for at gå videre og jeg håber også at Erik vil gå 110% efter sejren. Hvis vi så er bagud 0-1 ved pausen kan vi begynde at spare på spillerne.
Målmand
1. Anders Rasmussen
16. Ola Tidman
Forsvar
2. Magnus Troest
9. Rasmus Daugaard
12. Jesper Mikkelsen
19. Leon Jessen
22. Rasmus Grønberg Hansen
29. Winston Reid
Midtbane
5. Christian Traoré
13. Thomas Thomasberg
20. Svenne Poulsen
21. Mikkel Thygesen
24. Dennis Sørensen
26. Ajilore Oluwafemi
34. Christian Sivebæk
Angreb
23. Frank Kristensen
32. Kristian Bak Nielsen
35. Akeem Agbetu
Med denne trup, ville jeg stille følgende opstilling:
Anders
Daugaard Troest Reid Jessen
Sivebæk Thyge Traore Dennis
Frank bak
Jeg synes det ville være dumt at spare nogen spillere fra start da vi har muligheden for at gå videre og jeg håber også at Erik vil gå 110% efter sejren. Hvis vi så er bagud 0-1 ved pausen kan vi begynde at spare på spillerne.
Senest rettet af Kasper M 23. mar 2006, 18:00, rettet i alt 1 gang.
-
Kasper_Nielsen
Re: Opstillingen
Synes det er risikabelt at bruge 3 helt unge talenter, som ikke har ret meget rutine.
Jeg vil mene, at enten Reid eller Troest skal erstattes med Jesper Mikkelsen. Mit bud ville være:
Anders
Daugaard Reid Mikkelsen Jessen
Dennis Femi Traore Thyge
Frank Bak
Jeg vil mene, at enten Reid eller Troest skal erstattes med Jesper Mikkelsen. Mit bud ville være:
Anders
Daugaard Reid Mikkelsen Jessen
Dennis Femi Traore Thyge
Frank Bak
-
Egebjerg
Skal Mikkelsen bruges mener jeg at han skal spille på den centrale midtbane, måden han fordelte spillet på i søndags var ren klasse.
Det bliver svært, men kan vi starte som i søndags (hvis FCK giver os lov) og måske få et forholdsvis hurtigt føringsmål, kan alt ske...
Det bliver svært, men kan vi starte som i søndags (hvis FCK giver os lov) og måske få et forholdsvis hurtigt føringsmål, kan alt ske...
-
Jesper - BW415
Kasper_Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Synes det er risikabelt at bruge 3 helt unge
> talenter, som ikke har ret meget rutine.
> Jeg vil mene, at enten Reid eller Troest skal
> erstattes med Jesper Mikkelsen.
Kan godt være at det er riskikabelt men jeg kan ikke rigtig se alternativet hvis ikke han vil spille med Bak i forsvaret. Jesper Mikkelsen så ik for heldig ud i de sidste kampe han spillede i forsvaret, men han har tilgengæld gjort det aldeles fremragende på midtbanen - i øvrigt på den plads han erobrede da Peter Sand forlod klubben og som så vidt jeg ved også er hans foretrukkende. Han har vundet uhyggeligt mange tacklinger i de første kampe på den plads...
> Synes det er risikabelt at bruge 3 helt unge
> talenter, som ikke har ret meget rutine.
> Jeg vil mene, at enten Reid eller Troest skal
> erstattes med Jesper Mikkelsen.
Kan godt være at det er riskikabelt men jeg kan ikke rigtig se alternativet hvis ikke han vil spille med Bak i forsvaret. Jesper Mikkelsen så ik for heldig ud i de sidste kampe han spillede i forsvaret, men han har tilgengæld gjort det aldeles fremragende på midtbanen - i øvrigt på den plads han erobrede da Peter Sand forlod klubben og som så vidt jeg ved også er hans foretrukkende. Han har vundet uhyggeligt mange tacklinger i de første kampe på den plads...
-
pdole
Jeg kan sagtens følge problematikken i at lade 3 unge gutter(REid Troest & Jessen) starte i den bageste kæde. Men synes bestemt ikke Mikkelsen er svaret på problemerne, skal han spille skal det være på midtbanen eller til nød på venstre back. Man kunne joi løse problemet ved at beholde Bak i forsvaret og i stedet smide Sørensen helt frem sammen med Frank...Så vil det se nogenlunde sådan her ud:
Rasmussen
Daugaard - Bak - Reid/Troest - Jessen
Svenne - Traoré/Femi - Mikkelsen - Thyge
Sørensen - Franke
Synes det ville være fint at holde Troest og Femi ude fra start..De udgik jo begge med småskader i søndags.
Rasmussen
Svenne - Traoré/Femi - Mikkelsen - Thyge
Sørensen - Franke
Synes det ville være fint at holde Troest og Femi ude fra start..De udgik jo begge med småskader i søndags.
-
Brian
Anders
Daugaard Troest Ried Jessen
Sivebæk Traoré Mikkelsen Femi
Svenne
Frank
Bak og Thyge trænger (formentlig) til en lille puster, og vi spiller trods alt torsdag / søndag / onsdag / søndag.
Og Thyge og Bak trækkes der store veksler på, og vi så en temmelig slidt Bak sidst på efteråret. Og der er der vel ingen grund til et gentage det.
En stærk opstilling, som dog tar´lidt hensyn til vores situation i ligaen.
Daugaard Troest Ried Jessen
Sivebæk Traoré Mikkelsen Femi
Svenne
Frank
Bak og Thyge trænger (formentlig) til en lille puster, og vi spiller trods alt torsdag / søndag / onsdag / søndag.
Og Thyge og Bak trækkes der store veksler på, og vi så en temmelig slidt Bak sidst på efteråret. Og der er der vel ingen grund til et gentage det.
En stærk opstilling, som dog tar´lidt hensyn til vores situation i ligaen.
-
fcm-fan-4ever
Mit bud på opstillingen er
anders
daugaard troest reid jessen
sørensen traore mikkelsen thyge
frank bak
jeg tror at thyge kan bruge holdet bag ved lars jakobsen når han løber med frem.
med frank og bak i angrebet har vi nogen der kan matche de store i fck's forsvar
fcm-fan-4ever
anders
daugaard troest reid jessen
sørensen traore mikkelsen thyge
frank bak
jeg tror at thyge kan bruge holdet bag ved lars jakobsen når han løber med frem.
med frank og bak i angrebet har vi nogen der kan matche de store i fck's forsvar
fcm-fan-4ever
-
Kasper M
Brian...
Kan ikke forstå hvorfor du både vil lade Bak og thyge sidde over. Det er forståeligt hvis du vil spare spillere men ikke i sådan en kamp som i aften. I aften har vi muligheden for at få en finale på fortet. Jeg mener vi burde gå 100% efter sejren i aften. Vi har chancen for at slå fck 2-0 og det tror jeg også vi kan. hvis vi skal gå 200% efter sejren kunne opstillingen være sådan:
Anders
Daugaard Reid Troest Jessen
Sørensen Traore Sivebæk
Frank Bak Thyge
Det kunne man vælge hvis stillingen stadig er 0-0 ved pausen. Det er meget offensiv fodbold vi vil se så. Kunne være skægt
Kan ikke forstå hvorfor du både vil lade Bak og thyge sidde over. Det er forståeligt hvis du vil spare spillere men ikke i sådan en kamp som i aften. I aften har vi muligheden for at få en finale på fortet. Jeg mener vi burde gå 100% efter sejren i aften. Vi har chancen for at slå fck 2-0 og det tror jeg også vi kan. hvis vi skal gå 200% efter sejren kunne opstillingen være sådan:
Anders
Daugaard Reid Troest Jessen
Sørensen Traore Sivebæk
Frank Bak Thyge
Det kunne man vælge hvis stillingen stadig er 0-0 ved pausen. Det er meget offensiv fodbold vi vil se så. Kunne være skægt
-
Brian
Som jeg skriver i mit indlæg, så er det for at spare dem til vores temmeligt hårde program i de næste uger.
Men jeg kan godt se fidusen i, at få Bak i angrebet sammen med Frank. Det kunne også være at de kunne hjælpe ham til at blive farlig igen. Bak gør sine medspillere bedre offensivt.
Thyge er min personlige favotitspiller, og han er guld værd. Men der bliver også trukket store veksler på ham. Han har haft fuld spilletid indtil videre, og løber jo konstant i 90 min. Det må sgu´ slide lidt på alle, selv thyge...
Og hvis Theo kunne få 90 min. i benene på favoritpladsen i den forbindelse, ville det jo heller ikke være helt dumt.
Men jeg kan godt se fidusen i, at få Bak i angrebet sammen med Frank. Det kunne også være at de kunne hjælpe ham til at blive farlig igen. Bak gør sine medspillere bedre offensivt.
Thyge er min personlige favotitspiller, og han er guld værd. Men der bliver også trukket store veksler på ham. Han har haft fuld spilletid indtil videre, og løber jo konstant i 90 min. Det må sgu´ slide lidt på alle, selv thyge...
Og hvis Theo kunne få 90 min. i benene på favoritpladsen i den forbindelse, ville det jo heller ikke være helt dumt.
-
Miguel7400
jeg har fået lidt insider viden omkring opstillingen... Det er at Akeem og Winston starter inde... Det er selvfølgelig med forbehold...
Så mit bud er:
Anders
Daurgaard - Winston - Bak - Leon
Dennis - Femi - Mikkelsen - Thyge
Franke - Akeem
Så mit bud er:
Anders
Daurgaard - Winston - Bak - Leon
Dennis - Femi - Mikkelsen - Thyge
Franke - Akeem
-
Brian
Spændende med Akeem fra start.
Vi kan godt bruge nogle alternativer i front...lad os håbe at han bliver et´.
Vi kan godt bruge nogle alternativer i front...lad os håbe at han bliver et´.
-
Skov
Jeg tror på 4-4-2, med diamant på midtbanen.
Rasmussen
Traoré/Femi
Sivebæk - Svenne
Thyge
Sørensen - Frank
Rasmussen
Traoré/Femi
Sivebæk - Svenne
Thyge
Sørensen - Frank
-
casper89
Her er mit bud på startopstillingen:
Tidman (for at få ham lidt i gang igen)
Daugaard Troest/Reid Bak Jessen
Sivebæk Traore Femi Thygesen
Kristensen Sørensen
Jeg tror at vi sparer enkelte spillere til søndag men vi skal nok nå finalen alligevel....
Tidman (for at få ham lidt i gang igen)
Daugaard Troest/Reid Bak Jessen
Sivebæk Traore Femi Thygesen
Kristensen Sørensen
Jeg tror at vi sparer enkelte spillere til søndag men vi skal nok nå finalen alligevel....
-
YahooSeeker [Bot]
Miguel7400 skrev:
> jeg har fået lidt insider viden omkring
> opstillingen... Det er at Akeem og Winston starter
> inde... Det er selvfølgelig med forbehold...
>
> Så mit bud er:
>
> Anders
>
> Daurgaard - Winston - Bak - Leon
>
> Dennis - Femi - Mikkelsen - Thyge
>
> Franke - Akeem
>
Lyder rigtigt. I hvert fald er jeg ret sikker på at midtbanen ser ud som vist.
> jeg har fået lidt insider viden omkring
> opstillingen... Det er at Akeem og Winston starter
> inde... Det er selvfølgelig med forbehold...
>
> Så mit bud er:
>
> Anders
>
> Daurgaard - Winston - Bak - Leon
>
> Dennis - Femi - Mikkelsen - Thyge
>
> Franke - Akeem
>
Lyder rigtigt. I hvert fald er jeg ret sikker på at midtbanen ser ud som vist.
-
jakob88
Det lyder til at være en meget sandsynlig opstilling. Men tidligere i denne tråd, nævnes det, at Akeem Agbetu starter inde, og det bliver måske i stedet for Dennis, for at spare ham
Men ét er sikkert. Vi skal gå efter de 2 - 0, for det er slet ikke urealistisk!!!
Men ét er sikkert. Vi skal gå efter de 2 - 0, for det er slet ikke urealistisk!!!