Thomas Lindrup

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ranger (AGF)

Re: Thomas Lindrup

Indlæg af Ranger (AGF) »

måske ikke frihed. Snarere tryghed.

HauG

Indlæg af HauG »

Hmm.... rav... ja det er vist diskuteret i denne tråd. Men jeg syntes bestemt lindrup kunne være et fint supplement til højrekanten... Men tror desværre ikke han vil kunne indfinde sig med at være supplement... I mine øjne er Simon poulsen første valg på denne kant... men mangler lidt en venstrebensspiller til supplement på denne kant. Tror ikke Svenne er manden på den kant... ser ham mere som thyges gardering på den offensive midtmidt (selvom thyge nu også er blevet kantspiller igen). Så da simon P er vores klare førstevalg kommer lindrup nok ikke.... han kunne ikke finde sig til rette med at være i rotationssystem under laudrup i BIF... hmm..... mon han kan i FCM!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Næe er såmænd enig, tror heller ikke han ville blive andet end et yderligt mandat i truppen. Men mener stadig at Erik sandsyneligvis ville være en trænertype som ville passe til Lindrup :-)

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

Lindrup er nu udpræget venstrebensspiller og kan stort set kun anvendes på venstre midt - selvom han spillede en god kamp i Parken som central midt.

Og Ravn, du har formentlig ret: Lindrup og Erik skal nok være i stand til at finde ud af tingene sammen. Det indtryk jeg har fået er, at Lindrup ikke gider en defensiv spillestil eller kadaverdisciplin. På de to punkter burde Erik være ideel som træner.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Meng(AGF) skrev:
-------------------------------------------------------
> Lindrup er nu udpræget venstrebensspiller og kan
> stort set kun anvendes på venstre midt - selvom
> han spillede en god kamp i Parken som central
> midt.
>
> Og Ravn, du har formentlig ret: Lindrup og Erik
> skal nok være i stand til at finde ud af tingene
> sammen. Det indtryk jeg har fået er, at Lindrup
> ikke gider en defensiv spillestil eller
> kadaverdisciplin. På de to punkter burde Erik være
> ideel som træner.

Ja nemlig, det er det jeg mente, på godt og ondt. Men han har nogle spidskompentancer som gør at han burde være kommet en del længere med sin karriere. Når det kører for ham er der ikke mange backs der kan dæmme op for det.

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Skal man også forklare dig hvordan man skal vende glasset når man hælder mælk op i det?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hehehehe
Der reddede du lige en røvsyg aften, indeholdende ét styk engelsk stil. Tak for det! :)

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Nej blot argumentere for sine synspunkter.

Besvar