Fredelige Frank?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Fredelige Frank?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg har gennem et stykke tid, og i særdeleshed efter kampen idag haft tvivl, om Frank Kristensens engagement!

Men jeg synes dagens præstation understreger at det idag er blevet en fredelige Frank mere end noget andet!

Jeg synes FCM har et angrebs-problem mere end noget andet!

og hvad er vores muligheder?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 21. mar 2006, 14:56, rettet i alt 1 gang.

jakob88

Re: Fredelige Frank?

Indlæg af jakob88 »

Vi mangler en profil til angrebet. Jeg mener ikke vores nuværende angribere har det niveau der kræves på vores hold.

Jeg vil mene, at vi mangler en type ligesom Fredrik Berglund, eller i hvert fald bare en angriber, der kan finde vej til netmaskerne.

Men vi må heller ikke glemme Baba Collins, som vil kunne spille til December. Ydermere tror jeg ikke vi har set hvad Poku indeholder. Jeg tror han er i samme situation som Pimpong. Vores Afrikanere skal have nogle år til at tilpasse sig. Jeg håber Poku snart vil vise sit værd ligesom Pimpong gjorde i den sidste tid han spillede for FCM...

Men de skal have tid!!!!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Måske skal vi blot have sendt Bak derop igen. De kampe i RL hvor han spillede deroppe scorede vi en masse mål. Han skaber plads for den anden angriber, og skaber generelt en del ravage hos modstanderne.

Men om det er løsningen på torsdag mod FCK er så spørgsmålet, for de skal jo helst holdes helt fra at score..

Synes også det er en skam Frank ikke yder mere. Da han spillede sammen med Zidan, mente han det var Zidans skyld han ikke scorede, den undskyldning er ret hul nu hvor Frank har alle muligheder for at vise hvad han kan. Men måske det kommer, at få hold på målbylden kunne måske vække ham?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg tror altså at du dvæler lidt for meget ved de gode kampe KBN havde i angrebet, Palle

De sidste kampe hvor han spillede der fast blev der, så vidt jeg erindrer, ikke scoret så mange mål heller...

Derimod er det perfekt at kunne smide ham frem til sidst i kampen, hvis det kniber med målene ( hvilket det jo desværre gjorde idag )

Jeg håber og tror på at både David og Frank lige pludselig får hul på bylden, og kommer i gang med at score de mål, vi forventer af dem

Hvor man de sidste kampe har snakket om at Frank virkede mentalt væk, så synes jeg at han kæmpede en meget brav kamp idag !

Lissau

Indlæg af Lissau »

Jeg har tidligere kritiseret David, men de sidste kampe før esbjerg har han virket skarp og jeg tror han kan blive svaret sammen med klaus på toppen...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Bestemt den mest umiddelbare løsning pt, og så må Frank jo bare kæmpe videre med træningen, og så udnytte de spilleminutter han får

Synes at Kærgård spiller godt idag selv om han svigter lidt ved et par chancer, men han er med i mange ting, både offensivt og defensivt
Teknisk laver han også nogle fine detaljer, og så kæmpede han indædt

Lissau

angrebet i dag og på torsdag

Indlæg af Lissau »

Generelt er det samtlige spillere i dag der mangler skarphed i afslutningerne... det er vel egentlig kun Rasmus der rammer med (samtlige) sin(e) afslutning(er) ;-)

Men hvis vi kan stille med både david og klaus på toppen på torsdag og få lukket ligeså godt af, som der blev gjort i dag, så kan vi nok godt forvente en finale i Herning...

Klaus virker, netop som du siger, ufattelig tændt og har masser af gå på mod, så en scoring eller to fra ham og/eller david, så er der gode chancer :-)

HauG

Re: angrebet i dag og på torsdag

Indlæg af HauG »

Håber virkeligt at KBN bliver i forsvaret.... det virkede virkeligt godt med de to (KBN og MT) nede bagved idag.... Tror det bliver godt, også med reid som førstereserve. Mener stadig vi mangler lidt på venstreback leon er ikke 100% min mand, mener han mangler at bevidst lidt mere... han har haft nogle enkelte gode kampe men er også overløbet til tider (ikke bestemt idag). Men når nikolaj kommer tilbage eller ulle er der jo også nogle gedine folk til den plads....

MHT angrebet så syntes jeg vi mangler skarbhed, men tror den kommer hvis alle vil spille med noget gejst.... FF mangler noget idag... Men syntes vi har potientiale i truppen... KK arbejder godt David og FF er også gns suppe-angribere mens poku skal have mere tid for at blomstre men tror som sagt tidligere i tråden nok det skal kommer.... og så må vi jo se hvad Baba C kan når han kommer til at kunne spille på 1.holdet...

Dahl Nielsen

Det kommende angreb - Poku/Baba?

Indlæg af Dahl Nielsen »

Ja, vi har masser af potentiale.
Kwadwo Poku har langt fra levet op til sine egne og klubbens forventninger, men han skal nok komme igen.
Babajide Collins er jo også en fantastisk dygtig spiller, med især en god teknik og gennembrudsstyrke, og ham får vi forhåbentlig masser af glæde af - i det halve år vi har ham, inden han bliver solgt til Barcelona, og skal være med til at erstatte tabet af Henrik Larsson ;-)

Ej, jeg glæder mig til at se hvad han kan, når han bliver førsteholdspiller.

Dahl Nielsen

kopien

Indlæg af kopien »

Jeg vil medgive folk at Frank ikke havde en fremtrædende rolle i vores kamp, men alligevel var han den (ifølge EB) der havde flest nøgleafleveringer i den kamp så et eller andet må han vel have gjort rigtigt..

Leifcool

Indlæg af Leifcool »

Han var klart vores bedste!!

Besvar