AGF invasion på Fortet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hoffmann

Re: AGF invasion på Fortet

Indlæg af Hoffmann »

FCMadZ skrev:
-------------------------------------------------------
> Apropo udefans.. Er det så et sted på nette hvor
> man kan købe billeter til Agf-FCM?

http://www.agf.co.dk/docs/indhold/default.asp?id=33

FCMadZ

Indlæg af FCMadZ »

Ja, der havde jeg også været forbi i min søgen, men var så i tvivl om man også kan købe billeter til udebaneafsnittet der?

Simon

Indlæg af Simon »

Hvorfor ikke bare købe dem ved indgangen?

FCMadZ

Indlæg af FCMadZ »

Sidst jeg gjorde det gik jeg glip af starten:P
Men hvis ikke der er nogen der ved om man kan købe billeter til udebanedelen i kioskerne, så bliver det også der jeg køber..

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg faldt selv for Poul Hansen og troede egentlig der var mere i ham. Godt nok frygtede jeg lidt Lyngby tendenserne med at slå de store og tabe til de små, hvilket så også blev realitet i AGF, men alt i alt må jeg ihvertfald erkende at jeg troede han kunne være frelseren. Det troede jeg også om Åkeby men ak ak. Når jeg så kigger tilbage på de to trænere, så er der ingen tvivl om at Poul Hansen var en kæmpe fejl. Åkeby tror jeg har nogle rigtig gode kvaliteter, men han passede bare ikke ind i AGF som er en lidt speciel klub at være træner i. Rent fagligt er der ingen tvivl om at Ove P. er den mest faglige dygtige træner og jeg har været imponeret af ham siden hans tid i netop det midtjydske. Hvis jeg skal pege på nogle ting der peger imod Ove P, så er det nok at han aldrig for alvor har prøvet at være i krise med et hold. Derudover over ved jeg ikke hvordan han tackler miljøët i AGF hvor spillerne ihvertfald i fortiden havde rigtig stor magt. Det kræver en meget stor personlighed for at kunne tøjle spillerne i AGF, men samtidigt sørge for at motivere dem. Når alt kommer til alt tror jeg dog at vi har gjort et scoop i Ove. Han virker som den rigtig profil.

Anyway god kamp imorgen. synd Grahn ikke er med, men nok meget godt for jer. Men det er vist også kun rimeligt at det ikke kun er jer som bliver ramt af skader ;-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det jeg er spændt på at se i længden, mht. Ove, er hvordan han tackler det at han ikke selv kan bestemme det hele. I både FCM og Esbjerg fik han nærmest lov til at være en slags manager, som bestemte hvilke spillere der skulle til klubben osv. Jeg har på fornemmelsen af at han aldrig vil kunne få den samme "magt" i AGF, hvor der jo er mange "traditioner" for hvordan man gør tingene.
Oves helt store kompetanceområde er at få øje på talenter, og føre dem frem. På mange måder minder han lidt om Viggo Jensen, en træner som fylder ekstremt meget i en klub, og som nærmest skal have fri snor for at fungere.

Jeg er ked af det på jeres vegne, men jeg tror Ove kommer til at løbe panden mod den samme mur som hans forgængere, faktisk vil jeg vurdere at AGF netop i denne sæson har større risiko for at rykke ned end nogensinde. Tager man Grahn og Graulund af holdet, så sidder man tilbage med noget som jeg ikke tror har superligaklasse, ihverfald ikke nu og her. Så alt afhænger af om disse to spillere kan hæve holdets niveau. Problemet med Grahn er bare at han sjældent præsterer på et højt niveau over flere kampe.

Når jeg siger dette så er det selvfølgelig som lægmand, min "ekspertviden" begrænser sig selvfølgelig til FCM. Men det er en umiddelbar objektiv vurdering.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja hvis du helt seriøst mener at de eneste med klasse til superliga bold er din viden godt nok begrænset. Det vil være det samme som en GFer påstod at de eneste 2 med klasse till suppen på vores hold var Thyge og Bak fx. Nu er jeg en af dem som følger AGF tæt "Jeg bor i århus". Med mit kendskab til holdet vil jeg mene at truppen er nogenlunde ligeså god som vores. Vores er dog en del bredere.

De er stærkere besat på målmandspladen "Steffen,hyldgård," er for mig at se et stærkere par end vores.

I forsvaret er vi en del stærkere. De er ret svage på backen. derudover virker de ret sårbare mht skader i forsvaret.

På midten er de pæn stærke og med en go balance mellem typer ala lantz/linderoth i jesper sørensen/johnny hanssen"ude idag" Risholt.så har de jo Lindrup og Grahn og den nye lynhurtige kanon skydende Lars Pleidrup som de offensive kræfter.

Min samlet vurdering mht midten er at vi er lidt bedre på den off midt idag med Grahn ude. Men de er stærkere def end vi er. Bare se i kampen mod fck i torsdags, hvor de tit løb lige gennem midten

Angrebet. Der er vi meget lige. De stiller nok med Graulund og en Foldgast, som ikke er helt oppe i gear. Det matcher meget godt vores Kærgaard og en usandsynlig Uskarp Fk.

Alt i alt er der lagt op til en åben slagudveksling. Spec når man tager kampens betydning i betragtning.

Men at siger at De kun har 2 med Klasse til Suppen er mangel på respekt/viden. Tænk bare hvis ER gik og sagde det samme til spillerene i løbet af ugen

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Øv jeg havde troet det ville være en AGFer som ville lire den forklaring af :-D
Okay, jeg provokerede lidt for at tease lidt op til kampen. Men ret beset, Grahn og Graulund er essientielle for dem, tager du dem af holdet så mangler det krydderi som er nødvendig for at sikre deres overlevelse, jeg har svært ved at se hvem der ellers skal skabe det nødvendige i deres trup, men er da klar til at blive overrasket :-)

Nok om det, nu må gutter ud og hente de tre point :-)

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ret besat var min Pointe bare, at Undervurdering er den største Synd i fodbold. Og det er det jeg personlig fik ud af at læse dit forrige indlæg. Om det så er mig eller en af de Agfere som skriver herinde er ligegyldig for sammenhængen. Folk skal bare ikke sidde tilbage med en forventning om at uden de 2 du nævner, er AGF nul og nix. For har spillerne samme mening som dig får vi sgu en røvfuld af de store idag. Og det håber og tror jeg ikke på "har 500 på os"

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

fadlaa skrev:
-------------------------------------------------------
> >
> Ret besat var min Pointe bare, at Undervurdering
> er den største Synd i fodbold. Og det er det jeg
> personlig fik ud af at læse dit forrige indlæg. Om
> det så er mig eller en af de Agfere som skriver
> herinde er ligegyldig for sammenhængen. Folk skal
> bare ikke sidde tilbage med en forventning om at
> uden de 2 du nævner, er AGF nul og nix. For har
> spillerne samme mening som dig får vi sgu en
> røvfuld af de store idag. Og det håber og tror jeg
> ikke på "har 500 på os"

Som jeg siger er de to krydderiet, på alle fodboldhold er der et par spillere (plus-minus) som er prikken over i´et, og som man ved at neutralisere kan bryde en stor del af holdets styrke. Min pointe er at Grahn og Graulund er sådanne spillere for AGF.
Så der er ingen grund til at hive superlativerne frem, hverken jeg eller FCMs spillere vil undervurdere AGF, det har vi sgu haft for mange svære kampe mod dem til at gøre :-)

Besvar