Vi spiller rigtig godt for øjeblikket, og jeg syntes at holdet viser flot kombinationsspil især i de 2 kampe mod Lyn. Det er selvfølgelig lidt på tynd baggrund mod Lyn, som jeg ikke mener er meget bedre end et 1. divisionshold mod os i de 2 kampe, vi spiller mod dem. Lovende er spillet dog alligevel. Og det er vel altid sidste kamp man som hold skal bedømmes ud fra? Og så kan vi vel kun være fornøjede over at få en sejr
FCM møder FCK i semifinalen i RL.
-
Lars EC
Re: FCM møder FCK i semifinalen i RL.
Jeg må nok sige, at jeg er helt enig med dig Dahl Nielsen. FCK har spillet rigtig dårlig fodbold. Hvis man overhovedet kan kalde det fodbold. Så jeg tror bestemt, at vi har en god mulighed for at slå dem.
Vi spiller rigtig godt for øjeblikket, og jeg syntes at holdet viser flot kombinationsspil især i de 2 kampe mod Lyn. Det er selvfølgelig lidt på tynd baggrund mod Lyn, som jeg ikke mener er meget bedre end et 1. divisionshold mod os i de 2 kampe, vi spiller mod dem. Lovende er spillet dog alligevel. Og det er vel altid sidste kamp man som hold skal bedømmes ud fra? Og så kan vi vel kun være fornøjede over at få en sejr
-
FCMadZ
Men man kan jo heller ikke spille bedre end modstanderen giver en lov til 
-
Ecstatic FCK
Jean / BW# 1238 skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, så må vi håbe FCK taber til BIF på søndag, så
> FCK satser mere på ligaen end Royal League, ellers
> tror jeg personligt semifinalen bliver
> endestationen for FCM.
FCK satser, som alle danske hold vel?!, altid mest på ligaen, så det skal du ikke bekymre dig om
Tror det bliver svært at spå om. FCM har spillet kanont i årets RL, hvorimod FCK har spillet som lort. Men omvendt har FCM ikke set specielt godt ud i Suppen, og der ligger vi (på trods af en hændelse i Søndags, som der ikke skal snakkes om) stadig nummer 1, og har spillet udemærktet. (med et par undtagelser) Men skal jo være optimist, så regner da med et avancement til FCK
Havde nu ellers gerne set en dansk finale, istedet for semifinale
Ecstatic
-------------------------------------------------------
> Ja, så må vi håbe FCK taber til BIF på søndag, så
> FCK satser mere på ligaen end Royal League, ellers
> tror jeg personligt semifinalen bliver
> endestationen for FCM.
FCK satser, som alle danske hold vel?!, altid mest på ligaen, så det skal du ikke bekymre dig om
Tror det bliver svært at spå om. FCM har spillet kanont i årets RL, hvorimod FCK har spillet som lort. Men omvendt har FCM ikke set specielt godt ud i Suppen, og der ligger vi (på trods af en hændelse i Søndags, som der ikke skal snakkes om) stadig nummer 1, og har spillet udemærktet. (med et par undtagelser) Men skal jo være optimist, så regner da med et avancement til FCK
Havde nu ellers gerne set en dansk finale, istedet for semifinale
Ecstatic