Akeem Agbetu
-
Mose
Akeem Agbetu
I den forløbne uge har jeg været så heldig at få lov til at se kampen mellem Barcalona og Chelsea.
Jeg var solgt efter den kamp. At se disse tekniske fantaster udfolde sig var enestående. Særligt Messi, Ronaldinho, Deco og Eto faldt i øjnene.
At en gut som Messi kan blive kampens spiller i en sådan storkamp åbner nye perspektiver for mig. Messi er selvfølgelig enestående, men alligevel er det utroligt at Frank R. giver en lille spinkel 18 årig denne svære kamp.
Det får mig til at tænke på, om vi allerede skal se Akeem Agbetu her i foråret. At han er for lille eller for ung tæller ikke længere. Nu er spørgsmålet alene: Er han god nok?
Jeg har set ham flere gange, hvor han har gjort det meget fint, men jeg har ikke set ham siden september. Er der nogen der har set ham for nylig, der kan give en vurdering af hvordan hans udvikling har været?
Endelig bliver det også spændende om hvornår vi skriver kontrakt med ham. Han bliver jo 18 om 14 dage.
Jeg var solgt efter den kamp. At se disse tekniske fantaster udfolde sig var enestående. Særligt Messi, Ronaldinho, Deco og Eto faldt i øjnene.
At en gut som Messi kan blive kampens spiller i en sådan storkamp åbner nye perspektiver for mig. Messi er selvfølgelig enestående, men alligevel er det utroligt at Frank R. giver en lille spinkel 18 årig denne svære kamp.
Det får mig til at tænke på, om vi allerede skal se Akeem Agbetu her i foråret. At han er for lille eller for ung tæller ikke længere. Nu er spørgsmålet alene: Er han god nok?
Jeg har set ham flere gange, hvor han har gjort det meget fint, men jeg har ikke set ham siden september. Er der nogen der har set ham for nylig, der kan give en vurdering af hvordan hans udvikling har været?
Endelig bliver det også spændende om hvornår vi skriver kontrakt med ham. Han bliver jo 18 om 14 dage.
Senest rettet af Mose 26. feb 2006, 22:29, rettet i alt 1 gang.
-
schou
Re: Akeem Agbetu
ja ja rolig nu.... Messi har virkelig klasse. Jeg tvivler på Akeem besidder samme kvaliteter som Messi, men bevis endelig at jeg tager fejl og giv ham chancen. 
/schou
/schou
-
Mose
Nu behøver man jo heller ikke samme klasse for at spille mod VFF, SIF, og Horsens som mod Chelsea i en kvartfinale i c.l.
-
kenny
Mose,jeg tror det kommer an på hvor hurtigt vi sikrer os mod nedrykning,jeg er sikker på lige så snart det sker,vil vi se et fcm hold lidt mere baseret på næste sæsons medaljehold...med evt Agbetu,siv,og co.
-
Hoffmann
kenny skrev:
-------------------------------------------------------
> Mose,jeg tror det kommer an på hvor hurtigt vi
> sikrer os mod nedrykning,jeg er sikker på lige så
> snart det sker,vil vi se et fcm hold lidt mere
> baseret på næste sæsons medaljehold...med evt
> Agbetu,siv,og co.
Det ville da for alvor være at tage pis på fansene...
Vil vi se junior/senior bold, fandt vi nok selv ud af hvor/hvornår de spillede.
Mener du, at når vi har 12 point efter 4 kampe så har alle de rutinerede sommerferie?
neeej vel!! Giv dem 10 min hist og pist.. De kunne passende starte inde i den allerede vundne kamp D 9 Marts..
Hoffmann/som ikke er ungdomsfanatiker..
> Mose,jeg tror det kommer an på hvor hurtigt vi
> sikrer os mod nedrykning,jeg er sikker på lige så
> snart det sker,vil vi se et fcm hold lidt mere
> baseret på næste sæsons medaljehold...med evt
> Agbetu,siv,og co.
Det ville da for alvor være at tage pis på fansene...
Vil vi se junior/senior bold, fandt vi nok selv ud af hvor/hvornår de spillede.
Mener du, at når vi har 12 point efter 4 kampe så har alle de rutinerede sommerferie?
neeej vel!! Giv dem 10 min hist og pist.. De kunne passende starte inde i den allerede vundne kamp D 9 Marts..
Hoffmann/som ikke er ungdomsfanatiker..
-
kenny
Hoffmann skrev:
> kenny skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mose,jeg tror det kommer an på hvor hurtigt
> vi
> > sikrer os mod nedrykning,jeg er sikker på
> lige så
> > snart det sker,vil vi se et fcm hold lidt
> mere
> > baseret på næste sæsons medaljehold...med
> evt
> > Agbetu,siv,og co.
>
>
> Det ville da for alvor være at tage pis på
> fansene...
>
> Vil vi se junior/senior bold, fandt vi nok selv
> ud af hvor/hvornår de spillede.
>
> Mener du, at når vi har 12 point efter 4 kampe så
> har alle de rutinerede sommerferie?
>
> neeej vel!! Giv dem 10 min hist og pist.. De
> kunne passende starte inde i den allerede vundne
> kamp D 9 Marts..
>
> Hoffmann/som ikke er ungdomsfanatiker..
Nu er det jo ikke et spørgsmål om at tage pis på fansene men om at give vores unge talenter værdifuld erfaring...Har jeg sagt at jeg ikke bare mener lidt spilletid?? har jeg snakket om det var hele ynglinge holdet vi skulle stille op med?? Hoffmann nogle gange tænker jeg på om du bare spiller dum?
> kenny skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mose,jeg tror det kommer an på hvor hurtigt
> vi
> > sikrer os mod nedrykning,jeg er sikker på
> lige så
> > snart det sker,vil vi se et fcm hold lidt
> mere
> > baseret på næste sæsons medaljehold...med
> evt
> > Agbetu,siv,og co.
>
>
> Det ville da for alvor være at tage pis på
> fansene...
>
> Vil vi se junior/senior bold, fandt vi nok selv
> ud af hvor/hvornår de spillede.
>
> Mener du, at når vi har 12 point efter 4 kampe så
> har alle de rutinerede sommerferie?
>
> neeej vel!! Giv dem 10 min hist og pist.. De
> kunne passende starte inde i den allerede vundne
> kamp D 9 Marts..
>
> Hoffmann/som ikke er ungdomsfanatiker..
Nu er det jo ikke et spørgsmål om at tage pis på fansene men om at give vores unge talenter værdifuld erfaring...Har jeg sagt at jeg ikke bare mener lidt spilletid?? har jeg snakket om det var hele ynglinge holdet vi skulle stille op med?? Hoffmann nogle gange tænker jeg på om du bare spiller dum?
-
Hoffmann
kenny skrev:
> Hoffmann nogle gange tænker jeg på om du bare
> spiller dum?
>
Det skal man sommetider være for at få et svar..
Jeg er bare ikke i din og Mose`s verden, måske er jeg bare for gammel.. Men at være så forhippede som jer med unge spillere- det må da få enhver økonomichef i suppen til at klappe i sine små fingre..
Hoffmann/har en dreng der spiller mikro, var det noget??
> Hoffmann nogle gange tænker jeg på om du bare
> spiller dum?
>
Det skal man sommetider være for at få et svar..
Jeg er bare ikke i din og Mose`s verden, måske er jeg bare for gammel.. Men at være så forhippede som jer med unge spillere- det må da få enhver økonomichef i suppen til at klappe i sine små fingre..
Hoffmann/har en dreng der spiller mikro, var det noget??
-
kenny
Hoffmann skrev:
> kenny skrev:
>
> > Hoffmann nogle gange tænker jeg på om du
> bare
> > spiller dum?
> >
>
> Det skal man sommetider være for at få et svar..
>
>
>
> Jeg er bare ikke i din og Mose`s verden, måske er
> jeg bare for gammel.. Men at være så forhippede
> som jer med unge spillere- det må da få enhver
> økonomichef i suppen til at klappe i sine små
> fingre..
>
> Hoffmann/har en dreng der spiller mikro, var det
> noget??
Det er jo ikke kun Mose`s og min verden..det er det vores klub skal overleve på også om 5-10år...og hvis du ikke kan holde ud,at høre om unge talenter så er det den forkerte klub du holder med...
> kenny skrev:
>
> > Hoffmann nogle gange tænker jeg på om du
> bare
> > spiller dum?
> >
>
> Det skal man sommetider være for at få et svar..
>
>
>
> fingre..
>
> noget??
Det er jo ikke kun Mose`s og min verden..det er det vores klub skal overleve på også om 5-10år...og hvis du ikke kan holde ud,at høre om unge talenter så er det den forkerte klub du holder med...
-
Hoffmann
kenny skrev:
> Det er jo ikke kun Mose`s og min verden..det er
> det vores klub skal overleve på også om
> 5-10år...og hvis du ikke kan holde ud,at høre om
> unge talenter så er det den forkerte klub du
> holder med...
>
ja, 5-10 år, derfor behøves de vel ikke spilles ind på holdet i den sæson i hele klubbens historie der er allerværst?
Så hellere en royal kvartfinale som vi allerede har vundet..
Hoffmann/hep hep VFF.. De har nemlig ingen unge talenter..
> Det er jo ikke kun Mose`s og min verden..det er
> det vores klub skal overleve på også om
> 5-10år...og hvis du ikke kan holde ud,at høre om
> unge talenter så er det den forkerte klub du
> holder med...
>
ja, 5-10 år, derfor behøves de vel ikke spilles ind på holdet i den sæson i hele klubbens historie der er allerværst?
Så hellere en royal kvartfinale som vi allerede har vundet..
Hoffmann/hep hep VFF.. De har nemlig ingen unge talenter..
-
Mose
Jeg har egentlig ikke en anden dagsorden end netop økonomichefen, som du mener bør klappe i hænderene over vores holdning.
-
Claus J
Ungdom eller ej
Hoffman skrev:
>
> fingre..
>
> noget??
Nej hvorfor skulle vi da bruge de unge talenter som har evnerne til holdet chancen, så hellere købe en rutineret spiller der alligevel ikke kan komme på hold i en anden SAS liga klub, det har vi før haft succes med
) (JA det var ironik ment)
Vi bruger omkring 4 mio. kr om året på vores akedemi, så er det da også med at få spillet dem der har kvaliteterne ind på holdet. Det tager nok en del tid, så det er da med at komme igang.
Se bare på en Leon Jessen, der lagde OK ud i sine første kampe, men er faldet lidt i kvalitet, for nu at virke til at være blevet mere stabil i sit spil, det vil nok også ske med kommende talenter, så for mig at se er det bare at komme igang med at spille de unge ind på holdet.
>
> fingre..
>
> noget??
Nej hvorfor skulle vi da bruge de unge talenter som har evnerne til holdet chancen, så hellere købe en rutineret spiller der alligevel ikke kan komme på hold i en anden SAS liga klub, det har vi før haft succes med
Vi bruger omkring 4 mio. kr om året på vores akedemi, så er det da også med at få spillet dem der har kvaliteterne ind på holdet. Det tager nok en del tid, så det er da med at komme igang.
Se bare på en Leon Jessen, der lagde OK ud i sine første kampe, men er faldet lidt i kvalitet, for nu at virke til at være blevet mere stabil i sit spil, det vil nok også ske med kommende talenter, så for mig at se er det bare at komme igang med at spille de unge ind på holdet.
-
Jens Mikkelsen
Re: Ungdom eller ej
Ikke for at komme med en indskudt sætning, men di kritik af Leon Jessen er fuldstændig forfejlet, mod Lyn spillede han med stor autoritet, timing og med megen kvalitet. Han stor for (tror jeg) sit store gennembrud, på vores udskældte venstre back plads.
Jeg ser gerne vores hold krydret med 3-4 ungdomsspillere, mange af dem er ved at få hård på brystet og det er korrekt observeret af Mose at man ikke behøver at have Tøfting fysik for at spille godt og det var Leon et strålende eksempel på.
Jeg ser gerne vores hold krydret med 3-4 ungdomsspillere, mange af dem er ved at få hård på brystet og det er korrekt observeret af Mose at man ikke behøver at have Tøfting fysik for at spille godt og det var Leon et strålende eksempel på.
-
Peter Ross
Det er jo også det Claus J skriver ?
"Se bare på en Leon Jessen, der lagde OK ud i sine første kampe, men er faldet lidt i kvalitet, for nu at virke til at være blevet mere stabil i sit spil"
Leon startede godt i de første kampe han spillede, inden han havde en dårlig periode, hvor han også var meget udenfor truppen, mens han nu er kommet stærkt tilbage i Royal League her henover vinteren.
Peter Ross
"Se bare på en Leon Jessen, der lagde OK ud i sine første kampe, men er faldet lidt i kvalitet, for nu at virke til at være blevet mere stabil i sit spil"
Leon startede godt i de første kampe han spillede, inden han havde en dårlig periode, hvor han også var meget udenfor truppen, mens han nu er kommet stærkt tilbage i Royal League her henover vinteren.
Peter Ross
-
Jens Mikkelsen
Ups ja du har ret Ross, jeg fejlfortolkede hans indlæg sorry (eller også kan jeg ikke læse)
Sorry Claus.
Sorry Claus.