En HEL kamp pr. hold...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dahl Nielsen

En HEL kamp pr. hold...

Indlæg af Dahl Nielsen »

Jeg mener, at have hørt noget med, at KANAL 5 ville vise mindst én HEL af hver af de danske holds kampe, i det indledende gruppespil.
Så vidt jeg husker, så viste de AaB - Djurgården, men hvor er vores kamp blevet af?

Og når de reklamerer med fyldige sammendrag af de andre kampe, hvorfor kommer der så kun 40 sekunder af FCM's kampe, når de viser 10-15 minutter af AaB's?

Er lige kommet hjem, har tændt for KANAL 5, og der er de lige gået i gang med at vise AaB - Göteborg. Fint nok. Da det referat så er ovre, går de i gang med at vise første halvleg af Lillestrøm - Brøndby. Da den så er slut, går de videre til vores kamp. Her viser de begge mål, og så går de til anden halvleg af Lillestrøm - Brøndby. Sammendraget af vores kamp varede lidt over et halvt minut, og det blev endda fuldstændig ødelagt af, at kommentatorne skulle råbe op. Stillingen i vores gruppe bliver vist, og de kommenterer intet.

Jeg synes virkelig det er for dårligt af KANAL 5. De lever ikke op til noget som helst, og leverer slet ikke den lovede vare.

Dahl Nielsen
Senest rettet af Dahl Nielsen 21. feb 2006, 15:45, rettet i alt 1 gang.

Hoff

Re: En HEL kamp pr. hold...

Indlæg af Hoff »

.. og i P3's sportssnyheder blev vi også glemt. :-(
De nævnte resultater og målscorere fra de tre andre danske kampe. Ved FCM sagde de kun at vi var videre.

Det irriterer også mig helt vildt. Men vi må se på det positive. På TV3 får vi rimelig dækning af superligaen. Desuden har vi lavet gode resultater i RL, og det må være det vigtigste.

Hoff

Gaston

Re: En HEL kamp pr. hold...

Indlæg af Gaston »

Har lige fået mail tilbage fra Kanal 5 om at de har tænkt sig at vise hele Lyn-FCM kampen på torsdag. Det er jo godt nok i og for sig, men hvis vi ikke var gået videre hvad kunne vi så bruge det til når vi kun har fået halvandet minut sammenlagt indtil nu....

Besvar