Det blev Lyn - udebane først

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Det blev Lyn - udebane først

Indlæg af Kent »

Måske ser vi endda kampen i tv (da FCK spiller på andet tidspunkt):

IFK Göteborg vs Lillestrøm SK
Kickoff klokken 20:35

FC København vs Hammarby
Kickoff klokken 20:35

Djurgårdens IF vs Vålerenga
Kickoff klokken 18:30

FC Lyn Oslo vs FC Midtjylland
Kickoff klokken 18:30
Senest rettet af Kent 25. feb 2006, 15:19, rettet i alt 1 gang.

ulv865

Re: Det blev Lyn - udebane først

Indlæg af ulv865 »

Her er Kvartfinalerne:

http://dk.royalleague.com/news/newsShow.aspx?id=840

Ikke dårligt

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Måske bliver 1. halvleg sendt, 2. halvleg kan der ikke blive tale om, da der skal være mindst 1 times optakt til FCK-Hammarby :-)

Men en ganske fin modstander. Lyn er i hvertfald mere overkommelige end Lillestrøm og Djurgården på papiret.

Peter Ross

Kim

Indlæg af Kim »

Helt igennem en tilfredsstillende lodtrækning.... Det her er jo lige modsat af vores 1. rundetrækning - CSKA Moscow...

Vi skal videre fra kvartfinalen, og det er jeg heller ikke i tvivl om at vi kommer... Med en 0-0 eller 1-1'er på udebane... eller sågar en 0-1'er står vi godt til en knald og faldkamp på SaS Arena...

BW #456

Lind

Indlæg af Lind »

Det efter min mening ikke blive ret meget bedre. Lyn er som skrevet i en anden tråd (http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,24167) min ønkes modstander,og ude i det første virker også godt. Første et godt resultat oppe i Olso og så gøre arbejdet færdigt på SAS Areana. Burde bestem være muligt.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det kan jo også nævnes, at vi nu har fordel af, at have afprøvet Valhall, hvor kampen nok bliver spillet på torsdag... Så i mine øjne står vi ganske godt rustet :-)

Peter Ross

Lind

Re: Det blev Lyn - udebane først - OT

Indlæg af Lind »

De er allerede ved tageopblysninger på os. :-D

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=4569

YahooSeeker [Bot]

Re: Det blev Lyn - udebane først...spilles i Tønsberg

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kampen spilles vistnok (hvis man skal tro royalleague.dk) på Tønsberg Gressbane i Tønsberg (lidt NØ for Larvik)

Kort:
http://www.n3sport.no/03/Venue.asp?VenueId=3071

hvis nogen skal se kampen "live" og er i tvivl om hvor Tønsberg er, så kan æ anbefale at søge på "Tønsberg" på www.hvor.no

checkmates

Re: Det blev Lyn - udebane først...spilles i Tønsberg

Indlæg af checkmates »

Det ser ud til at KANAL5 sender hele kampen på torsdag fra klokken 18.30

Kent

Indlæg af Kent »

Ser ud til at der blev ændret på kriterierne (eller i hvert fald var et kriterium, der ikke tidligere var meldt ud):

"Da vi ikke kunne komme til at møde et dansk hold, et hold fra vores indledende gruppe eller en anden gruppevinder, var mulighederne for modstandere ikke mange – og det blev altså norske FC Lyn, der bliver FCM’s næste modstander i den royale turnering."

Så var der alligevel en sportslig fordel ved at vinde gruppen! - Fornuftigt nok vil jeg mene. Det er meget naturligt at alle ikke er lige efter et indledende gruppespil.

Kent

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Lyn er, som jeg også har nævnt tidligere somewhere, det hold, sammen med IFK Göteborg, jeg helst så os trække. Men Göteborg virker generelt som et stærkere hold, så ikke så uheldigt endda.

Absolut en overkommelig modstander. Jeg forventer kraftigt, at FCM kvalificerer sig til semifinalen. Så må vi se hvad der kommer der.

Vi burde formå at vinde oppe i Norge, og kravet må derfor mindst være uafgjort. Ikke 0-0, da det langt fra giver samme fordel som f.eks. en 1-1'er eller en 2-2'er ville give.

Men det bliver spændende. Det er i hvert fald godt at vi har udebane først, for så vil hjemmeholdet (Lyn i dette tilfælde) ikke presse nær så hårdt på, da intet er afgjort efter første kamp. Dette ser man ofte eksempler på.
Og fordelen ved at spille på SAS Arena i sidste kamp er god. Det er altid godt, at kunne afgøre det samlede udfald af kampene på hjemmebane.

Dahl Nielsen

Kim

Re: De kender ikke meget til os...

Indlæg af Kim »

Jeg ser det som en kæmpe fordel at Lyn, umiddelbart, intet kender til os, og derfor "mener" de har fået en god lodtrækning...

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=5853

Selv ikke Lyn's eneste dansker har det store kendskab til os... Jeg håber vi kan tage Lyn ud, som vi gjorde det med Vålerenga og Hammarby i vores to hjemmekampe...

BW #456

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Med den træner vi har, så vil det heller ikke overraske mig, hvis vi heller ikke har det store kendskab til Lyn, når vi møder dem...

I dagens HF udtaler Erik: "Vi blev ærligt talt overraskede over, at Start spillede meget over kanterne".
Jeg har set 2-3 kampe med Start fra sidste sæson, hvor det var tydeligt, at de spillede meget over kanterne med et højt pres, hvilket vi også så i går.
Men jeg håber da, Erik får researchet lidt mere inden kampene mod Lyn, for ellers bliver vi sikkert overraskede igen, og det er ikke sikkert, at Lyn er lige så venlige/uskarpe som Start var i går...

Peter Ross - Sortseer ! :-)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Med den træner vi har, så vil det heller ikke
> overraske mig, hvis vi heller ikke har det store
> kendskab til Lyn, når vi møder dem...
>
> I dagens HF udtaler Erik: "Vi blev ærligt talt
> overraskede over, at Start spillede meget over
> kanterne".
> Jeg har set 2-3 kampe med Start fra sidste sæson,
> hvor det var tydeligt, at de spillede meget over
> kanterne med et højt pres, hvilket vi også så i
> går.
> Men jeg håber da, Erik får researchet lidt mere
> inden kampene mod Lyn, for ellers bliver vi
> sikkert overraskede igen, og det er ikke sikkert,
> at Lyn er lige så venlige/uskarpe som Start var i
> går...

Hvis han ikke vidste det så synes jeg det er for dårligt. Jeg havde da gjort mig den ulejlighed at fndeud af hvilken spillestil holdet har, og havde uden at se en enestekamp med holdet fundet ud af at deres anter er det våen de vinder alle deres kampe på. Med det in mente, så er det sku bekymrende, hvis FCM ikke gør arbejdet bedre.

FCMadZ

Vi kender ikke meget til dem

Indlæg af FCMadZ »

Vi kender åbenbart heller ikke meget til dem:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=53743

Besvar