Der kommer flere folk på SAS Arena, fordi forholdene er bedre end i Ikast. Man har kunnet se, at lige så snart det gik skidt, så faldt tilskuer-tallene som forventet... Men måske flere cheerleaders og flere maskotter have holdt dem på SAS Arena ? Jeg tror det næppe, da 95 % af alle tilskuerne kommer for fodboldens skyld, mens nogle forvirrede ledere tror det er maskotter og danse-piger folket vil se.
I følge en undersøgelse foretaget i Sverige for et par år siden, så kom folk på stadion for at se fodbold, mens højt popmusik, cheerleaders og andet bras omkring kampen kunne få folk til at blive væk.
Det eneste de var interesserede i, udover fodbolden, var en storskærm, så de kunne følge de andre kampe, og blive på stadion efter kampen for at se det svenske svar på Onside.
Det er vel bare at sammenligne tilskuer-tallene fra Sverige og Danmark, før man ser hvem der har succes mht. tilskuere ? For fodbolden er bestemt ikke meget bedre i Sverige end i DK...
Mht. til cheerleaders og økonomi, så mener jeg, at Wolf Pack udelukkende lever af et sponsorat fra BT, eller hvem det nu er.
Jeg tror ikke FCM har nogle økonomiske interesser i det, hvilket også fik dem til at smide Wolf Pack over til BW på et tidspunkt (?), dog har BW siden smidt lorten tilbage.
Peter Ross
Cheerleaders
-
kopien
Re: Cheerleaders
Vil det sige at du er n af dem der glæder sig til at deltage i "Ulvenboogie" når det er der eller hvad?
Om wolf Pack optræder i pausen er jeg sådan set ligeglad med da man stort set ikke opholder sig ret meget på tribunen i pausen, men før kampen har jeg aldrig forstået hvad de laver der..
Jeg ville 100 gange hellere at BW kunne få de minutter inden kampstart til at få gang i folk således at når spillerne løb på banen var både publikum og spillerne max tændte.. Det er sku en flad fornemmelse at tro at Wolfpack kan tænde et publikum..
Som Peter skriver så skal der være Fodbold, fodbold og atter fodbold på et stadion, ikke alt det andet udenoms pjat.
Om wolf Pack optræder i pausen er jeg sådan set ligeglad med da man stort set ikke opholder sig ret meget på tribunen i pausen, men før kampen har jeg aldrig forstået hvad de laver der..
Jeg ville 100 gange hellere at BW kunne få de minutter inden kampstart til at få gang i folk således at når spillerne løb på banen var både publikum og spillerne max tændte.. Det er sku en flad fornemmelse at tro at Wolfpack kan tænde et publikum..
Som Peter skriver så skal der være Fodbold, fodbold og atter fodbold på et stadion, ikke alt det andet udenoms pjat.
-
Kent
kopien skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg ville 100 gange hellere at BW kunne få de
> minutter inden kampstart til at få gang i folk
> således at når spillerne løb på banen var både
> publikum og spillerne max tændte.. Det er sku en
> flad fornemmelse at tro at Wolfpack kan tænde et
> publikum..
Dette har været diskuteret tidligere, og jeg mener praksis på det sidste har været at BW har haft de sidste 5 min el. lign. op til kick-off (efter Wolfpack). Problemet har været at BW IKKE har været i stand til at tænde publikum. Hvis BW var i stand til at skabe den fornødne stemning, så var det klart det bedste, men det er de bare ikke endnu. Det lyder måske godt nok for dem, der står på Nordea, men hvis ikke det fanger de 3 andre tribuner, så er det ikke godt nok.
Så for mig at se, er det en opgave for BW at blive bedre - at få flere til at synge med. En måde kunne være 3-4 faste sange, som man kørte hver gang i samme rækkefølge inden start, så folk efterhånden kom til at kende dem. I den forbindelse skal det også siges at "Always behind you" er en af de sange, der IKKE fungerer til at sætte stemning på de andre tribuner. Derfor er det lidt skidt at man ofte starter med den.
Kent
> Jeg ville 100 gange hellere at BW kunne få de
> minutter inden kampstart til at få gang i folk
> således at når spillerne løb på banen var både
> publikum og spillerne max tændte.. Det er sku en
> flad fornemmelse at tro at Wolfpack kan tænde et
> publikum..
Dette har været diskuteret tidligere, og jeg mener praksis på det sidste har været at BW har haft de sidste 5 min el. lign. op til kick-off (efter Wolfpack). Problemet har været at BW IKKE har været i stand til at tænde publikum. Hvis BW var i stand til at skabe den fornødne stemning, så var det klart det bedste, men det er de bare ikke endnu. Det lyder måske godt nok for dem, der står på Nordea, men hvis ikke det fanger de 3 andre tribuner, så er det ikke godt nok.
Så for mig at se, er det en opgave for BW at blive bedre - at få flere til at synge med. En måde kunne være 3-4 faste sange, som man kørte hver gang i samme rækkefølge inden start, så folk efterhånden kom til at kende dem. I den forbindelse skal det også siges at "Always behind you" er en af de sange, der IKKE fungerer til at sætte stemning på de andre tribuner. Derfor er det lidt skidt at man ofte starter med den.
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Kent skrev:
> I den
> forbindelse skal det også siges at "Always behind
> you" er en af de sange, der IKKE fungerer til at
> sætte stemning på de andre tribuner.
Fuck de andre tribuner!
> I den
> forbindelse skal det også siges at "Always behind
> you" er en af de sange, der IKKE fungerer til at
> sætte stemning på de andre tribuner.
Fuck de andre tribuner!
-
YahooSeeker [Bot]
Altoriso skrev:
> Hvorfor ?
Det er da en misforståelse hvis man tror det er for hovedtribunens skyld der synges. Hvis nogen vil have indflydelse så kan de jo bare synge selv.
> Hvorfor ?
Det er da en misforståelse hvis man tror det er for hovedtribunens skyld der synges. Hvis nogen vil have indflydelse så kan de jo bare synge selv.