FCM - Vålerenga i radioen?
-
Kasper_Nielsen
FCM - Vålerenga i radioen?
Hello fellow wolves!
Jeg tænkte om der var nogen af jer som vidste, om der evt er en radiokanal, hvor morgendagens kamp mod Vålerenga følges live?
Jeg tænkte om der var nogen af jer som vidste, om der evt er en radiokanal, hvor morgendagens kamp mod Vålerenga følges live?
Senest rettet af Kasper_Nielsen 12. feb 2006, 14:01, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: FCM - Vålerenga i radioen?
DR sport på Dab eller dr.dk
-
Kent
Sport på 3'eren fra kl. 14 - og måske på DAB - DR Sport inden da.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
-
YahooSeeker [Bot]
Ingen liveopdatering?
Jeg har lige været inde for at se om der var gjort klar til liveopdatering, men ud for FCMs og AaBs kampe står der bare N/A
Har de syltet os så meget, at der ikke engang er liveopdatering på kampen???
Har de syltet os så meget, at der ikke engang er liveopdatering på kampen???
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Mailstorm NU!
DR????
Det er sku da RL der laver liveupdaten.
Det er sku da RL der laver liveupdaten.
-
Peter Ross
-
Chap - FCM4EVER
Nogen der kender vores startopstilling? Altså der er en, hvis man klikker på FC Midyjylland inde i livescoren på www.royalleague.dk men synes ik den ser særlig god ud. Det er bl.a. med Leon på venstre bak og Kærgård åå bænken. Så håber sq ikke det er den rigtige :/
-
Peter Ross
Hvorfor håber du ikke det ?
At være på skåne-program kaldes det...
Der er ingen grund til at overbelaste Nikolai Jørgensens ryg, få skader til Thygesen og Femi, samt smadre Kærgaards knæ igen...
Det er simpel logik
Peter Ross
At være på skåne-program kaldes det...
Der er ingen grund til at overbelaste Nikolai Jørgensens ryg, få skader til Thygesen og Femi, samt smadre Kærgaards knæ igen...
Det er simpel logik
Peter Ross
-
mr.leipsland
-
Altoriso
dejligt at se Simon P er med og så skal Niller ind og spille på midtbanen igen
Jeg synes da at det er lækkert at vi nu endeligt har det meste afen trup klar, så spillerne kan blive sparet lidt en gang imellem
Jeg synes da at det er lækkert at vi nu endeligt har det meste afen trup klar, så spillerne kan blive sparet lidt en gang imellem
-
Mose
Helt enig. Dejligt at få lov at se andre spillere i aktion.
Mikkelsen på def. midt samt Rasmus Hansen og Leon i forsvaret. Det er nu de skal vise at de kan være værd at satse på i fremtiden.
Mikkelsen på def. midt samt Rasmus Hansen og Leon i forsvaret. Det er nu de skal vise at de kan være værd at satse på i fremtiden.
-
Kent
Det er lidt svært at følge med på RL livescore, men det virker da som om at spillet bølger lidt frem og tilbage.
Efter at Vålerenga havde overtaget de første 5 min er vi kommet mere med, og fører nu i boldbesiddelse..
Efter at Vålerenga havde overtaget de første 5 min er vi kommet mere med, og fører nu i boldbesiddelse..